šeštadienis, gegužės 25, 2013

Busy life? It's okay.

Kuo toliau tuo labiau man pradeda patikti tas užimtumas. Visas tas mokymasis kontroliniam ir namų darbų darymas, padėjimas tėvams namuose, padėjimas draugams. Nes per visus tuos darbus nelieka laiko visam mano asmeniniam gyvenimui. O ten viskas jau virtę griuvėsiais ir aš tik per plauką pasprukau nuo virstančio savo vilčių ir svajonių dangoraižio.
Nežinau, kad bus, kai baigsis mokslo metai, vis tiek kažkaip susidursiu su visomis bėdomis, bet gal bent jau tada būsiu fiziškai ir morališkai nusiteikusi jas spręsti, o ne bėgti nuo jų. Bet kol kas aš tik puikiai slepiuosi nuo jų. Kaip kokia pabėgėlė iš kalėjimo. Nors jos jau artėja prie manęs. Jaučiu.
Juokingas dalykas, tas, kad manęs egzaminai laukia tik kitais metais, bet aš jau dabar pradedu jaudintis dėl jų. Kitą vertus, gal jei nusiteiksiu jiems dabar, nereikės jaudintis vėliau ir su sadistišku pasimėgaujimu galėsiu stebėti, kaip kiti baigia nusirauti plaukus nuo galvos ir nemigos pagražintu veidu bando išmokti kažką papildomo. That would be great, bet nujaučiu, kad kitais metais bijosiu lygiai tiek pat kiek ir kiti. Nenoriu net galvot apie tai, labai tikiuosi, kad visi tie kvaili dalykai eis ir praeis nepalikdami jokių didelių žymių mano gyvenime.
Jeigu reiktų prabilti apie pažymius ir pusmečius galiu pasakyti tik tiek, kad jaučiuosi kaip f-1 pilotas per kvalifikaciją bandantis kuo geriau nuvažiuoti paskutinį įskaitinį ratą, nors laikas jau baigiasi. Kitaip tariant, bandau per tokį trumpą laiką kaip įmanoma geriau išsitaisyti visus blogus pažymius, bet tuo pačiu ir per daug savęs nespausti. Sunku suvokti, kad jau paskutinė mokslo metų savaitė ant nosies ir, kad jau pabaigiau visas devynias klases. (Proud) Nors dar nereikia labai atsikvėpti, nes dar laukia visa savaitė projektinės veiklos ir aš kaip puiki gyvenimo ir laiko planuotoja (sarkazmas) tik paskutinę minutę sugebėjau susirasti projektą ir į jį įsirašyti. Ir taip vos vos praslydau.. Bet nieko, kaip nors. Viskas praeina ir viskas baigiasi. Laukiu nesulaukiu, kada pagaliau galėsiu atsikvėpti, perskaityti knygą, paskui dar vieną knygą, pabandyti pradėti bėgioti, nuvažiuoti į kaimą ir sėdėti balkone arba lauke iki septynių ryto. Gal pagaliau pamatysiu, kaip teka saulė.
Yeah yeah and it's O.K.
I tie my hands up to a chair so I don't fall that way 
Yeah yeah and I'm alright 
I took a sip of something poison but I'll hold on tight

Keletas reikalėlių, nesusijusių su mano realiu gyvenimu. Vakar pakeičiau blog'o dizainą, norėjau kažko vasariško. Pakeitus foną, sumąsčiau pakeisti ir pavaidinimą. "Strawberry swing" arba lietuviškai "braškinės sūpynės", kažkaip vaikiškai skamba ir nors nesu vaikystės šalininkė, norėtųsi atrodyti šiek tiek brandžiau, taigi Strawberry Swing tapo Life In Technicolor. Šiokie tokie pasikeitimai dažniausiai tik į gerą, bet manau, kad dabar šitas pavadinimas išliks visam laikui, nes sunku priprasti matant greitai besikeičiančias blog'o antraštes ir galiausiai net nesusigaudai, kas čia rašo ir kas čia per blog'as.

Dienos klausimas (klausimai): kaip jūsų pažymiai ir pusmečiai? Kokių planų turite vasarai?

8 komentarai:

  1. Mano pažymiai man patinka:). O vasara pirma galvojau apie tokia mintį kaip ištrinti įvairius socialinius puslapius.. Kad tiesiog pasimėgauti vasara. Žinoma išmokti ką nors naujo iš sporto srities, labai norėčiau Areal bet nelabai manau kad pavyks..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gera idėja ištrinti visus facebook'us ir kt, kad būtų galima pasidžiaugti vasara. :)

      Panaikinti
  2. Man mano pažymiai nieko, bet galėčiau ir geriau... Dėl rusų labiausiai džiaugiuosi. O planų vasarai turiu daaaaaaaug. Labiausiai laukiu kelionės! Dar gal išmoksiu italų kalbą :) Bet pagrindinis planas - patirti daug nuotykių!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Svarbiausia, kad pažymiai visai nieko. :D Ir sėkmės tau kelionėje!

      Panaikinti
  3. Hmm, o man su pažymiais panašiai kaip ir tau. Viena laimė, kad šiais metais mokytojai gana gerai nusiteikę ir išsitaisiau visus septynetus! :D
    O vasara... Šiaip tai planavau bent truputėlį padirbėti su drauge, bet kažin kaip čia bus, nekaip mums sekasi. :D Tiesiog, planuoju praleisti įsimintiną vasarą. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kad man būtų pavykę išsitaisyt viską kaip tau. ://
      Kiekviena vasara turi būti įsimintina. :D

      Panaikinti
  4. Pažymiai... Viskas normaliai, vidurkis 8,6. Pas mane kažkaip taip yra, kad arba 9-10 išeina, arba 4-5. :D Kai kurias sritis moku labai gerai, puikiai, apie kitas... tyla. Vasarą daug planų neturiu, nes beveik visi jie sugriuvo neseniai. :/ O šiaip galvoju, gal į kokią stovyklą nuvykti. Kokie tavo ryškesni planai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas mane pusmetyje 5 iš fizikos. :DD
      Mano planai, kol kas nėra labai ryškūs. :D Bet tikriausiai kaip visad: kaimas, jūra, miestas. :D Bet baisu ką nors ir planuot, nes viskas sugriūva. ://

      Panaikinti