antradienis, gegužės 14, 2013

Esu labai nepareigingas žmogus.

Šaunieji mano skaitytojai ir šio blog'o lankytojai aktyviai balsavo apklausoje, bet nenaudėlė bloggerio programėlės apklausa didžiąją daugumą balsų "suvalgė". Bet man to užteko susidaryti nuomonei, kad "dienos klausimų" vis dėlto reikia įrašo pabaigoje.
Pavadinimas atspindi vieną iš mano ydų - be jokių sąžinės priekaištų rašau čia, o šalia abejingai numesta ir graudžiai žiūri literatūros knyga su "Anykščių šileliu", kurį reikia išmokti rytojui. Pirmos šešios eilutės jau guli vienam galvos stalčiuje, bet kiti niekaip netelpa. Jau matau, kaip apie 23h. vakaro desperatiškai bandau išmokti tą kvailą eilėraštį. Nors iš tiesų galėčiau dabar pat atsistoti, išjungti kompiuterį, tv ir visus kitus trikdžius ir įbesti nosį į knygą, bet aš tiesiog negaliu. Protas kaip paralyžiuotas, akys nuvargintos nemigos, o raumenys suglebę it sprogęs balionas. Vienam sakinyje apibūdinta mano fizinė būklė dabar.
Po truputį eina lauk visa mano gyvastis. Nuoširdžiai sakau, kad pavargau. Tikrai nesitikėjau, kad taip bus sunku susikaupti paskutiniais mėnesiais, paskutinėm savaitėm. Nesitikėjau, kad tiek mano nervų ląstelių bus sunaikinta suaugusių ir protaujančių žmonių. Labai jau aiškiai šiais laikais mokytojai rodo savo simpatijas ir antipatijas. O kai kurie yra labai susireikšminę savo mokytojavimu gimnazijoje. Nesvarbu kaip, svarbu kad jie ten dirba. Ir dirba ne šiaip mokykloje, o gimnazijoje. Jeigu aš pradėčiau nosimi debesis sklaidyt už visiškai nereikšmingus poelgius.. Jie juk suaugę žmonės, tai kokio velnio taip elgiasi? Gal ir perdedu, gal ir be reikalo daugumos jų nemėgstu, bet krislelis tiesos čia yra. Visada būna.
Taip norėtųsi ką nors gražaus, smagaus prašyti, bet taip tuščia galvoje.. Ir gyvenime.
Ir eilėraštį mokytis reikia..
..Minkštučiukai samanų patalai ištiesti
Galvą in save traukia ir liula užliesti.
Uogienojai kaip rūtos kelmais kelmais želia,
Juodas, raudonas uogas išsirpusias kelia..

Dienos klausimas: Kokie neatlikti darbai slegia Jus?

12 komentarų:

  1. Panorau atsakyti :D
    Atėjus pavasariui vis mažiau laiko tenka mokslams tad dabar jų tikrai prisikaupė, visą šią savaitę, kasdieną kažką rašysim, o aš vis dar negaliu atlipti nuo kompiuterio ir eiti ruoštis.. :D
    _____________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nupasakojai mano situaciją. :DD Tas pats ir man. :DD

      Panaikinti
  2. Nesijaudink, pamenu mes rudenį mokėmės šį eilėraštį, stebuklingai nesimokiusi pasakiau gerai. :)
    O mane slegia... Visi kontroliniai, kuriems niekaip neprisiruošiu pasiruošti, net ir pati neatlikta namų ruoša mane erzina. :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Och, nežinau kaip man su tuo eilėraščiu bus. ://
      Na, kontroliniai bus parašyti, namų darbai praeis, pamojuosim "ate ate" mokytojam ir vasara! :)

      Panaikinti
  3. O taip. Pritariu mokytojai pradėjo perdaug rodyti savo simpatijas ir antipatijas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent. O iš tiesų jie turėtų likti šališki mokiniams, kad ir kas nutiktų..

      Panaikinti
  4. Visų pirma, linkiu didžiulės sėkmės mokytis eilėraštį (o gal jau ir išmokai) ir pasakyti jį idealiai.
    Na, o mane slegia... begalinis tėvų spaudimas dėl vidurkių. Rusų, biologija vidurkis 9, tai čia blogai? Kiti dešimtukai, tačiau vis tiek turiu pasitempti. Tai mane slegia. Bijau, kad nespėsiu išsitaisyti.
    Jau įsivaizduoju kaip birželio mėnesį sėdžiu prie kompo ir šlamščiu `milkos` šokoladą. Pasaka, ne tas žodis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, bet nežinau kaip bus su tuo eilėraščiu. :D
      Galiu pasakyti, kad yra labai sunku išsilaikyti VISUS vidurkius lygius 10. Kažkada bandžiau ir tiesiog suvokiau, kad toks mokymasis ne man. Pažymiai niekaip neatitiks tikrųjų žinių kiekio ir jų pritaikymo.
      Kad ir kaip bebebūtų, linkiu tau didelės sėkmės ir kad iš visko išeitų 10! :)

      Panaikinti
  5. Jetau, mane slegia be galo daug darbų. Be to, kad slegia visokių kolių, atsiskaitymų pasiruošimų, tai dar ir mokslinio darbo atsiskaitymas, kuriam net nepradėjau ruoštis, protokolai, kurie yra nesutvarkyti ir turiu sutvarkyt ir stipendijų skyrimo aprašas, kurį turiu perskaityt ir parašyt kas nepatinka ir ką reikėtų keist. Viskam turiu laiko iki penktadienio ir tas kompas, kuris vis stovi ant stalo, visokie asmeniniai reikalai, ir noras turėt GYVENIMĄ ASMENINĮ, dar labiau priverčia slėgt pečius nepadarytais darbais ://

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visada vadovaujuosi fraze "viskas bus gerai". Iš dalies ji padeda, bet reikia pridėti ir kažkiek savo darbo. Siūlyčiau po truputį susidėlioti darbus iš eilės, skirti laiko vieniem ar kitiem reikalam. Iš tiesų nežinau kokia tavo dienotvarkė, kas vyksta tavo galvoje, bet labai padeda požiūris ir šioks toks susidėliojimas.:)
      Didelės sėkmės tau! :) Vis tiek ateis laikas, kai našta sumažės ir galėsi atsikvėpti. :)

      Panaikinti
  6. O tas "Anykščių šilelis" kietas bičas. :D Prieš savaitę pačiai teko deklamuoti. "Kalnai kelmuoti, pakalnės nuplikę, kas jūsų grožei senobinei tiki? Kur toj puikybė jūsų pasidėjo, kur ramus jūsų ūžimas nuo vėjo..." Sėkmės tau. :D Aš tikriausiai vien dėl savo komentarų rašymo laiko esu išskirtinė tavo sakėja, pastoviai po vidurnakčio ir pastoviai su kokiu nors atverstu vadovėliu. Taip, kad ne tau vienai teko ta našta. O kalbant apie mokytojus, nėra labai gerai, kai jie šališki. Bet pati esu daugelio mokytojų simpatija, tad man tai netrukdo. Žinoma, nepiktnaudžiauju tuo, bet nustebtum, kaip gerai kartais galima su jais sutarti, susitarti. Žinoma, nepritaikant sau kažkokių tai super duper privilegijų. Ribos turi būti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Faktas, kad lengviau būna, kai geriau sutari su mokytojais, bet kadangi aš esu aš, o tas "aš" daug kam nepatinka, dažniausiai mokytojai į mane žiūri skeptiškai. Bet nieko tokio. :)
      Sėkmės ir tau! Ir ačiū. :D

      Panaikinti