pirmadienis, gegužės 13, 2013

Kartais pavasaris būna kvailas.

Sėdžiu su nosinių pakeliu, ašarotom akim ir vaistais. Prasidėjo pavasaris, prasidėjo ir mano alergijos. Negana to, kad aplink pilna "meilės" kamuojamų bendraamžių, gyvūnų, kuriuos šaukia gamta ir ne tik, mane dar kamuoja ir kvaila alergija, kurią sukelia suknisti žydintys augalai. Kvailas pavasaris su kvailom žiedadulkėm.
Įdomu, jog kuo toliau tuo labiau visi pasigauna tą meilės karštinę ir vaikšto it bulvių maišu trenkti, skrajoja padebesiais ir nemato ant žemės esančių žmonių. Aš nepriklausau tai grupuotei ir kol kas tvirtai stoviu ant žemės. Nemoku mylėt, nemoku siekt savo tikslų. Visada jaučiu tik kažkokią kvailą simpatiją, kuri po kelių savaičių pasimiršta. Tikriausiai rimtai įsimylėjus buvau vieną vienintelį kartą ir tai nevykusiai.. Welcome to my life..
Meilės seilės ne man. Geriau būt vienai, bet bent be visų tų problemų ir pykčių, kuriuos išgyvena kiekviena porelė. Pykstasi, taikosi, vėl nervus vieni kitiems tampo. Kam to reikia. Ne man. Tokia mano nuomonė apie visus tuos reikalus kirbančius mūsų širdelėse. Žinoma, smagu matyt žmogų, kuris tvirtai eina savo simpatijos pripažinimo link, bet kartais tai būna juokinga.
Mokykla - nekažką. Visi mokytojai krauna namų darbus ir atsiskaitymus. Kaip akis išdegę skubina užbaigti skyrius, parašyti kontrolinius, vis primena apie projektus (kol kas nė į vieną neužsirašiau, o laikas tirpsta kaip ledai saulės atokaitoje), paskutines savaites, kiek liko mažai laiko ir panašius dalykus. O galvojau, kad mokslo metų pabaiga bus lengvesnė. Kur tau. Kai visad apsirikau. O dabar beviltiškai laukiu vasaros, kada galėsiu atsikvėpti ir susimąstyti "watafak I am doing with my life". Skaičiuoju savaites, dienas ir kone valandas. Kuo greičiau viskas užsibaigtų, tuo man ramiau būtų.
Reikia eiti mokytis fiziką..
..aplink nejudančius krūvininkus yra elektrinis laukas..
Užbaikit mano kančias..

Mielieji, atsakykit į klausimuką šone.

4 komentarai:

  1. ..aplink nejudančius krūvininkus yra elektrinis laukas..
    O dieve, ir tai ėda mano nervus pastarosiomis dienomis... :/
    Meilės seilės - irgii.
    Kvailas pavasaris. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kankinuosi su fizika, kankinuosi su pavasariu. :D
      Ačiū už komentarą. :))

      Panaikinti
  2. Skaitau tavo įrašus ir vis galvoje sukirba mintis: ,,Ar čia tikrai ne aš rašiau?'' Bent jau pasijaučiu ne tokia vieniša... :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žiauriai smagu skaityt tokius komentarus. :)) Smagu žinot, kad ne man vienai taip būna ir kad kažkam patinka mano įrašai ir juose randa kažką savo. :)
      Ačiū. :)

      Panaikinti