sekmadienis, gegužės 12, 2013

Pirmas vasariškas savaitgalis.

Penktadienis. Popietė. Grįžtu iš mokyklos, numetu kuprinę, pakeičiu nusibodusią uniformą vasarine suknele ir su šepečiu bei dulkių skudurėliu perbėgu per namus. Tada visa rami sėdžiu prie pc su dideliu dubeniu ledų, šalia padėtu traškučių pakeliu ir su f-1 treniruote. Išsiilgus visų tų garsų, įspūdžių, beveik nevalgau ledų ir jie po truputį miršta dubenėlyje su sidabrinės spalvos šaukšteliu. Po to buvo tradicinis muzikos klausymas ir namų darbų rūšiavimas, bei jų darymas. Padarius trečdalį numetu viską ir einu į balkoną įkvėpti gryno oro ir pavėpsoti į savo gatvės vaizdą. Balkone vėsoka, matau besileidžiančią saulę, jaučiu lengvą vėjelį, kuris taršo mano kirpčiukus, užuodžiu kepamų šašlykų kvapą ir bandant atsiremti rankomis į turėklą, mano ranka atsiduria skystam, tirštam ir baltam paukščio š.. Nusikeikiu ir einu plaut apdergtos rankos. Štai kaip moku susigadinti romantišką nuotaiką. Vakarą uždarau filmo žiūrėjimu ir žiūrėjimu pro langą, kaip gražiai žaibuoja.
Šeštadienis. Atsikeliu ryte, nes tvankumas neleidžia kvėpuoti ir tarsi užgulęs mano krūtinę bando uždusinti. Bandau atplėšti langą, kuris buvo neatidarytas pastaruosius kelis mėnesius ir šįsyk labai atkakliai tam priešinasi, bet galiausiai pasiduoda mano įtakai ir įleidžia šviežio oro gūsį, kuris išgąsdina tvankumą ir priverčia šiek tiek pašiurpti mano odą, kuri nesitikėjo tokio staigaus vėjo. Mažas viesuliukas siaučia mano kambaryje. Mamos priminimas, mano skubus keleto daiktų įsimetimas į kuprinę, kelios minutės prie veidrodžio kovojant su plaukais, dar pora minučių ieškant batų ir jau vėpsau į besikeičiančius vaizdus už mašinos lango. Pusvalandis kelio ir iššoku iš mašinos, įkvėpti gryno kaimiško oro. Susigraibau savo kuprinę numesta po kojomis ir tipenu į močiutės namus. Kaip mažas šuniukas urzgiantis mano pilvas priverčia pagriebti sumuštinį ir tik tada leidžia eiti į lauką nusitverti veiklos. O ta veikla buvo vaikų prižiūrėjimas, žaidimas su šuniu, šašlykų kepimas ir stalo dengimas. Tiesiog mėgavimasis grynu oru ir poilsiu. O grįžus namo ramiai pažiūrėjau kelis filmus, perskaičiau trečdalį knygos ir atsijungiau.
Sekmadienis. Sakyčiau, kad mano pasyviam būdui diena buvo per aktyvi. Susitikimas su seniai matyta pussesere, kelionė dviračiu dulkėtais ir nežinomais kaimo keliais ir keliolika kilometrų, kuriuos nuvažiavus aš itin didžiuojuosi savimi. O grįžus skubiai lekiu prie knygų ir bandau užbaigti nepabaigtus namų darbus. Vis dar kabo galvoje rusų žodžiai ir "Anykščių šilelis", kurio šiandien tikriausiai jau neišmoksiu.. Svarbu, kad f-1 pamačiau ir ramia sąžine galiu užbaigti savaitgalį.
Gero pirmadienio.

2 komentarai: