ketvirtadienis, birželio 27, 2013

Atostogos bėga, o aš velkuosi iš paskos.

Sunku suvokti, kad jau baigiasi birželis ir mus išskėstomis rankomis pasitinka liepa. Visą mėnesį išmėčiau nereikalingiems drybsojimams prie tv, pc, miegojimui, valgymui, tvarkymuisi. O mano darbų sąrašas nejudintas. Džiugu, kad po to giminių susiėjimo stvėriau vasarą už plaukų ir tariau "palauk, saulyte, mes dar turim šį bei tą nuveikti". Antradienį visa susiėmus aplankiau močiutę, prisiverčiau paimti gitarą, nuvalyti dulkes nuo jos ir pasimokyti kažką iš gausaus YouTube lobyno. Misija pavyko, + radau kažkokį tutorial'ą, susidedantį iš lengvų dainų. Tai bent nustebinsiu visus! Visiškai be klausos ir kitų muzikinių reikmenų bandau groti gitara. Ir kažkas gaunasi!
Vakar, perskaičiau tris knygas. Vieną iš sąrašo ir dvi šiaip sau tokias. Paskui toliau tobulinau savo netobuląjį gitaros grojimą. Šiuo atžvilgiu esu labai kritiška sau, bet kaip smagu būna, kai sugebi kažką atkartoti iš to video. Didžioji scena, here I come! Po visų knygų ir gitarų, tipenau žiūrėti futbolo, bet viską nutraukė mama ir mano futbolo žiūrėjimas baigėsi braškių plovimu ir dėjimu į šaldiklį. Iki 2 nakties. Taigi, miegučio nuėjau tik apie 3 nakties, nors to miego ir mažai norėjosi. Naktimis dažniausiai užeina tas kvailas aktyvumas, kada atrodo jog galėtum parašyti romaną, įlipti į kalną, perdažyti kambarį, apibėgti penkis ratus apie miestą ir dar daug daug visko, apart miegojimo. Bet kažkokiu magišku būdu sulanksčiau tą aktyvumą ir padėjau į stalčių. Įsijungiau ramios muzikos ir per prievartą užmerkus akis bandžiau panardinti save į tą sapnų karalystę, nors ir žinant tą faktą, kad aš labai retai sapnuoju ką nors arba tiesiog nieko neatsimenu.
Kad ir kaip bebūtų šiandien atsikėliau visai žvali. Ir dar kol kas nieko naudingo nenuveikiau. Reikės stvert arba gitarą, arba naują knygą, arba sąsiuvinį ir bandyti kažką nuveikti.
Reiktų gal tarti keletą žodžių apie perskaitytą knygą.. Tomo Hardžio romanas "Tesė iš d'Erbevilių giminės" labai ilgą laiką buvo skaitomas. Ar dėl laiko stokos, ar dėl to, kad man tiesiog nėra labai prie širdies tokie romanai, ši knyga super sunkiai skaitėsi, bet ties viduriu atsirado kažkoks lūžis ir pradėjau skaityt non stop. Puslapis po puslapio, skyrius po skyrio - darėsi vis įdomiau. Pabaiga nenuliūdino visiškai, nors ir pagal viską ji buvo gana tragiška, bet velniškai įdomi. Ir netikėta. Nors ir knyga ir neatsiduria mano top 10, bet paskaityti gal ir visai nieko. O dabar ant mano stalo guli dar nepradėtas Sigito Parulskio "Miegas ir kitos moterys" - esė rinkinys. Gyvenime reik pabandyt viską - tyliai tariau sau perskaičius knygos nugarėlę.
Rytoj į planus yra įtraukiamas visų namų tvarkymas, knygos skaitymas ir bandymas tobulinti ispanų kalbos žinias bei grojimą gitara. "Tobulėjimo" vasara.

Dienos klausimas: kaip sekasi vasaroti?

16 komentarų:

  1. Vasaroti sekasi puikiai :D Atsikeliu arba vidury dienos, arba super anksti ryte. Pasižiūriu pro langą ir tada nusprendžiu, ką veiksiu: skaitysiu/Tumblr/valgysiu/nieko/būsiu pas pusbrolį/apverksiu savo nevykdomų vasaros planų sąrašą. Taip ir prabėgs dar viena vasara :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet bent jau galvelė pailsės nuo mokslų, nes toks nieko neveikimas labai gerai ją pravėdina. :D
      P. S. priminei man Tumblr, kuris jau tikriausiai pelėsiai apaugo. :O

      Panaikinti
    2. Beje - ar sunku groti gitara? Pabaigiau muzikos mokyklą, grojau pianinu, o dabar norėčiau išmokti groti gitara, tik kad nebėra gitaros pamokų tenai...

      Panaikinti
    3. Man, kaip visiškai žaliai šiek tiek sudėtinga. :D Bet manau, tau su muzikine klausa neturėtų kilt jokių problemų. :)

      Panaikinti
  2. ohhh... Gitaraaa... Man viena iš vasaros užduočių yra ją gauti. Labai noriu :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš nesuprantu, kodėl mama išpildė šitą sesers užgaidą dėl to instrumento, nors ji juo net negroja..
      Siūlyčiau peržiūrėti visus tuos skelbimus internete ar laikraštyje, būna, kad dovanoja arba turguje būna, bet kainos didokos. ://

      Panaikinti
    2. Na pirmiausia pabandysiu kažkiek susitaupyt pinigų, nes kiek žiūrėjau jos tikrai nėra pigios :)

      Panaikinti
    3. Siūlau iškart imt su stygom ir visais kitais reikalais. :D Nes kartais be stygų gitara kainuoja daugiau negu su.

      Panaikinti
  3. Priminei man savo pažadą išmokti bent jau ispanų kalbos pagrindus! Turėčiau gitarą, tai osum būtų, galėčiau mokytis dainuodama mylimiausias dainuškas. Bet tiek to, neverksiu. :D
    Kol kas esu visiškas užmarštukas. Užmiršau beveik visus vasaros troškimus... Bet nieko, greitai išsiblaškys išsiblaškymas, ir gal būt pavyks viską prisiminti. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dings tas išsiblaškymas. :D Tuoj pradėsi rimtai vasarot.
      Gali nieko nelaukus griebt ispanų ir prisidėt prie manęs. :D

      Panaikinti
  4. Neblogai, tu bent kažką tikrai nuveiksi per šią vasarą... :D mano vasarojimas kol kas labai žiaurus ir super tinginys. :D Nieko neveikiu, iki pietų guliu lovoj, vakarop išeinu į lauką, tinklinis, futbolo varžybos, kompiuteris, miegas... :D

    Dėl gitaros (sakau tau ir visom kitom) - tai nuostabus instrumentas, jei dar to nesuvokei! Ir patikėk, nieko nėra smagiau, negu groti širdžiai mielas dainas. :)

    Sėkmės kankinant gitarą ir mokantis ispanų kalbos!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ėėėj, bet juk tu važiuosi į LJD, tai tikrai daugiau už mane. :DD
      Gitara - sena mano svajonė, tik va, kai gavau viskas atrodo sudėtingiau. :D

      Ačiū!

      Panaikinti
  5. Jo...gitara būtų ne pro šalį,bet tėvai jei ją nupirktų,tektų visą dieną ja grot :D Ir aš kone visą birželį pratingėjau,tik šiek tiek vėliau susiėmiau,bet ir tai nerimtai. Beje,labai gerai parašei apie netikėtai atsiradusį aktyvumą naktį :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gitara sesės, bet tuoj aš ją nusisavinsiu.. :DD
      Svarbiausia susiėmei. Juk dar visi 2 mėnesiai! :)

      Ačiū!

      Panaikinti