šeštadienis, birželio 29, 2013

Ką aš esu išbandžius per šešioliką metų.

Kažkaip sugalvojau apmąstyti visą nugyventą gyvenimą ir susirikiuoti ką esu išbandžius, kaip man sekėsi ir kas gero iš to išėjo.
  • Kai buvau pradinėje užplaukė lankyti kvadrato būrelį. Atsimenu, kaip verkdavau po kiekvieno smūgio su kamuoliu. Ką padarysi, buvau jauna ir silpna..  Po keleto metų vėl pradėjau eiti. Ir ką gi, po truputį vis tobulėjau ir nepradėdavau isteriškai klykti, kai kamuolys skriedavo į mane, o kaip tik - didvyriškai jį sugaudavau. Bet galiausiai viską mečiau, nes suvokiau, kad tas žiaurus žaidimas ne man..
  • Badmintonas - tikriausiai labiausiai nusisekusi veikla. Trenerio kurstoma, netgi pasiryžau sudalyvauti varžybose ir ką gi, dabar ant mano sienos kabo aukso medalis. Bet galiausiai dėl vaikų stygiaus būrelio nebeliko ir teko visa tai užmiršti.. Dar ir dabar kartais pažaidžiu ir kuo toliau suvokiu, kad badmintonas tai būtent tas sportas, kuris man tinka.
  • Visus 2-3 mokslo metus sugebėjau kantriai lankyti biologijos būrelį. Jo veikla pagrinde būdavo šiukšlių rinkimas, inkilėlių, lesyklėlių statymas, lankymasis darželiuose ir panašūs dalykai. Smagu buvo.. Bet kepurėlės, su būrelio simbolika, taip ir neatidavė..
  • Technologijų/rankdarbių būrelis, vedamas nuostabios mano buvusios auklėtojos, dažniausiai būdavo dekoracijų mokyklai darymas, bet būdavo ir kitokių rankdarbių: vilnos vėlimas, apyrankių darymas, siuvinėjimas, dekupažavimas. Tos popietės su gera kompanija būdavo geriausios. Ir tie sausainiai kai kepėm buvo labai skanūs..
  • Dramos būrelis - nereali patirtis, man, scenos bijančiai pelytei. Miuziklas, spektaklis, daug naujų pažinčių, scenos baimės dingimas, repeticijos ir pamokų praleidimas su pateisinimu - visi šitie dalykai sukelia šypseną mano veide. Tokie geri laikai būdavo ir taip smagu buvo vaidinti už save, savo mokyklą. Nors ir daug pykčių buvo ir interesų nesutapimų, bet aš viską užskaitau.
  • Buvo viena tokia vasara, kai bandžiau išmokti lotynų kalbos. Dabar nepasakysiu nei vieno žodelyčio, bet perskaityt ką nors sugebėčiau ir gal dar keletą žodžių išversčiau. Well, I tried..
  • Tikriausiai jau žinot/skaitėt apie mano savanorišką veiklą. Turėčiau ir ją įtraukti į šį sąrašą. Nors dar tik vienoj veikloj esu sudalyvavusi, bet manau gal visai nieko būtų ir toliau dalyvauti. Smagu, padėti kitiems.
Peržiūriu visas tas veiklas ir susimąstau - apart savanoriavimo, nieko šiais metais nenuveikiau. Jokio būrelio, jokio užsiėmimo. Tylus maištas prieš gimnaziją? Galbūt. Bet nemanau, kad ir atsirastų noro. Grįžti po aštuonių  pamokų, vos vos paeinanti ir dar kažkoks būrelis? Ačiū, ne. Man geriausiai kompaniją palaiko kompiuteris, televizorius ir muzika. Senstu ir tų užsiėmimų man pernelyg labai nereikia.. Ir svarbiausia, kad viską lankiau ir dariau pati to norėdama ir nieko neverčiama. Dariau tai kas man patiko ir buvau laiminga.


Dienos klausimas: kokius užsiėmimus lankote/lankėte?

12 komentarų:

  1. Nemažai ką išbandei, šaunuolė! O pagrinde 9 metus šoku, o kita veikla užsiimu retkarčiais po truputi. Šiaip mėgstu daug kur dalyvauti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Eeech, kaip aš norėčiau šokius lankyt..
      Ačiū!

      Panaikinti
  2. Oi, aš daug visko išbandžius. Pradedant aerobika, žurnalistų studija, dramos, turistų, šaškių būreliais ir baigiant Jūrų skautais. Patikėk, galiu duot galvą nukirsti, nėra kitos tokios veiklos, kuri taip paveiktų tavo gyvenimą. Tokias vertybes išugdė many, tokių lyderiavimo savybių įgavau, kiek draugų susiradau, kiek išmokau. Ta prasme, nežinau, skautavimas tai buvo beveik visas gyvenimas. Charakterį labai padėjo pakeisti. O apie veiklą pačią : http://www.youtube.com/watch?v=AJNII16ppsU
    Čia ne viskas. Į skautavimą įeina ir savanoriavimo didelė dalis, gerų darbų darymas, labai daug mokomės, paskui nesveikai geografijoj, net fizikoj padeda :D Bet tikriausiai negaliu rašyti es. laiku, nes nebelankau jau nuo sausio. Norėčiau grįžti, bet negaliu...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ėėj, kodėl negali grįžt? :O
      Šiaip, tikrai daug veiklos išbandei! :D

      Panaikinti
    2. Nes labai painu viskas. Per daug painu. Labai daug visko nutiko. Noriu grįžti, bet tai wrong turn būtų. :D

      Panaikinti
    3. Suprantu. :D Pati esu mačius panašių dalykų ir daug žmonių išeinančių. Bet kažko pabaiga yra kažko pradžia. :D

      Panaikinti
  3. Aš dabar norėčiau išmokt lotynų, bet neprisiverčiu. O šiaip lankiau pianiną (šįmet baigiau muzikos mokyklą). Paradoksas - lankydama muzikinę su graudžiu veidu žiūrėdavau į liepimą grot pianinu, o dabar groju su malonumu :D Kitas veiklas mečiau: lankiau žirgyną, šachmatų būrelį, rankdarbių būrelį. Dar iki šiol lankau rusų kalbos būrelį. Kadangi pas mus mieste nėra daug įdomių būrelių (bent man - man visad reikia kažko išskirtinio), tai daug dalykų mokausi savarankiškai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lotynų visai nesudėtinga, tik šiek tiek žodžiai pinasi..
      Dažniausiai ir mane tokia dalia ištinka - mieste tokio dalyko nėra, tenka mokytis savarankiškai. :/

      Panaikinti
  4. Pagrinde visus savo nugyventus 14 metu as sokau, piesiau ir dainavau:D atrodo tokios tipines veiklos, taciau mane jos ypac traukia. Dainavimo atsisakiau pries metus, o stojimus i dailes mokykla siemet uzstojo tikri stojimai i gimnazijas... Tad liko tik sokiai, kuriuos zadu lankyti ir kitais metais.
    Beto ka jus ten mazdaug darot dramos bureliuose?:D nes as visad norejau juos isbandyt, taciau kazkaip pritrukdavo man drasos, nes visad bijojau visa atsiskleist...:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tos tipinės veiklos, dažniausiai padeda geriausiai atsiskleisti. :D Svarbu tau tinka ir patinka. :)
      Dramos būrelyje pasirenkam kokį spektaklį, susiskirstom vaidmenimis ir žingsnis po žingsnio jį statom, po to laukia didelė premjera, visi jaudinasi, bet pabaigoj būna nuostabus jausmas, kai visi ploja atsistoję..
      Tikrai rekomenduoju ir niekada nebijok atsiskleisti! :)

      Panaikinti
  5. Tai va, ir aš pakomentuosiu. :D Lankiau dailės mokyklą kažkada, bet reikėdavo toli važinėt, buvau dar maža ir greit pavargdavau, suprastėjo pažymiai, todėl teko mest. :/ Iki šiol to gaila. Paskui lankiau skautus gal pusę metų, kol išėjo mokytoja. Dabar jau metai kaip groju gitara :D tik vasarą apleidau šią veiklą kažkaip :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Norėjau ir aš dailės mokyklą lankyt. :D Bet tai tik ir liko noras. O mano mieste tokio dalykai kaip skautai nėra.. ://
      Gitara taip pat groju. Tiksliau bandau. :D
      Šaunu, kad tiek daug išbandei! :D

      Panaikinti