penktadienis, birželio 01, 2012

Maži džiaugmeliai ir maži rūpestėliai.

Pirmiausiai, sveikinu tuos, kurie laukė vasaros ir pagaliau jos sulaukė. Man pačiai tai nėra labai didelio skirtumo dėl to. Nei laukiau, nei nelaukiau aš jos. Nelaukiau, nes vasara pats tas reikštis visoms mano alergijoms, o laukiau, nes verkiant reikėjo poilsio, nes praktiškai jau nesiorientavau aplinkoje ir vaikščiojau kaip užvartojus ko nors..
Kad ir kaip gaila būtų, bet man dar visiškai nesibaigė mokslo metai. Kitą savaitę dar teks pėdinti į tą pastatą ir bandyti užbaigti reikalus su anglų projektu. Paskui gražus visų mokslo metų užbaigimas. Kuo greičiau viskas praeitų, tuo greičiau aš ramia širdimi galėsiu pradėti susidarinėti sąrašą, ką būtinai turiu nuveikti. Ir tai jokiu būdu nebus nuobodūs darbai, pvz.: susitvarkyti kambarį, pervilkti patalynę ar pnš. Nee, mano galvoje kirba įvairiausios mintys ir aš noriu jas įgyvendinti. Užtenka leisti joms trūnyti smegenyse.
Vakar buvo paskutinis skambutis pas mus. Vis dar nesuprantu, kam padarė pamokas, jeigu mes per jas nieko doro neveikėm tik vaikštinėjom po mokyklą, rinkom parašus, mojavom dvyliktokam ir kalbėjom su mokytojais dėl projektų. O išlydėję dvyliktokus ramia sąžine pasišalinom. Na, bent jau aš su keletu žmonių. Į renginį nėjau. O kam? Buvau pavargus ir man buvo per daug graudu klausytis tų palinkėjimų. Kad jau pabaigė tą mokyklą, tai jau pabaigė.
Per daug greitai man tie metai praėjo. Ir niekada nemaniau, kad taip graudu bus devintos klasės pabaigoje. Neklauskit kodėl. Nes tikrai nežinau, viskas pas mane susimaišę ir tikrai praeis daug laiko kol atmaišysiu. Meilė pinasi su simpatija ir atvirkščiai, įsipainioja svetimi žmonės, o savi pasimiršta. Tokiais atvejais norisi klykt, nes nežinai kas darosi viduje. Ir nepadeda jokie raminantys žodžiai, jokia arbata. Turi tyliai viską iškęsti..
Dienos klausimas: Kaip jums pirmoji vasaros diena?

12 komentarų:

  1. Pirma diena: vis dar negebu suprast, kad nėra namų darbų. Kažkur kampe tūno mintis, kuri rėkte rėkia "tu-švaistai-laiką-prie-kompiuterio-kai-turi-daryti-namų-darbus". O šiaip kiekvienos atostogos prasideda pusbrolio gimtadieniu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. I know that feeling. :D Vakar galvojau, kad reiktų pasiruošt namų darbus pirmadieniui, o atsidarius stalčių nustebau, kad knygų nėra. :D
      Mano atostogos irgi pusbrolio gimtadieniu prasideda. :D

      Panaikinti
  2. Mes taip pat mokykloje išlydėjom dvyliktokus, aš ėjau į renginį, nes mano sesė išeina, tai buvo šiek tiek graudu. :D Na ,o birželio pirma pasitikau su žolės pjovimu ir nieko neveikimu. O dar mums taip faina, kad nereiks pirmadienį į mokyklą :) :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nors tarp tų dvyliktokų nebuvo nieko man artimo, vis tiek graudu buvo. :D
      Geriausia dalis - kad pirmadienį nereik į mokyklą. :D
      Ačiū už komentarą. :D

      Panaikinti
  3. Paskutinis skambutis pas mus buvo jau seniau, tada irgi ramiausiai nėjau į paskutines pamokas ir pėdinau švęsti kažkokios progos. Net nebepamenu kas tai buvo. :D
    O vakar tai visiškai atsidaviau lovai, ir mes abi ramiai pailsėjome su knyga. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gera proga buvo, kad nepameni jos. :DD Mielai ir aš ramiai paskaityčiau knygą, bet sąžinę graužia anglų projektas. ://

      Panaikinti
  4. Pirma vasaros diena? Lampuose! Su gera kompanija. Gerai praleistas laikas ir jokio rūpesčio dėl mokyklos. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ir tave sveikinu sulaukus vasaros! Deja, man taip pat reikės dar vieną savaitę vaikščiot į mokyklą, bet manau kelias dienas pasimuliosiu, nes ne pamokos vyks, o šiaip įvairi veikla :D
    P.S. Noriu prisijungti prie tavo draugų :) Tave pas save jau pridėjau :))
    ______________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Kad aš galėčiau pasimuliuot ir neit. ://

      P. S. Pridėjau. :D

      Panaikinti
  6. O mūsų mokykloje vyko sporto švente, kuri netruko net valandos ^_^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kvailai nuskambės, bet visai norėčiau kokios sporto šventės.. :// Vis geriau, negu projektai.

      Panaikinti