penktadienis, birželio 28, 2013

O man nieko tokio, kai lyja..


Tikrai. Iš tiesų man lietus labiau patinka, negu karšta ir spiginanti saulė. Ir ta vėsuma labai miela..
Šiandien atsikėliau vėlokai, nes laabai ilgai užsitęsė vakar futbolo rungtynės. Bet vis tiek viskas baigėsi taip kaip aš norėjau. Atsikėliau, suvokiau, kad oras už lango toks mielai vėsus, iššokau iš lovos ir bandžiau kažką susitaisyti pusryčiams. O po to tradicinis kambarių tvarkymas ir draugavimas su Foster the People. Kuo toliau, tuo labiau jie man pradeda patikti. Daina po dainos, vis dažniau jų klausau, tuoj apleisiu ir Coldplay, ir OneRepublic. Oo, tada jau būtų ne kažką.
Taigi, susitvarkiau kambarius ir dabar tiesiog nieko neveikiu. Karts nuo karto pasižiūriu į krūvelę knygų ir sąsiuvinių ant stalo ir pamąstau, gal eit toliau vykdyt užsibrėžtus tikslus. Bet kažkaip tingiu.. Tas tvarkymasis ir mosikavimas šepečiu, atrodo išsiurbė visas jėgas. Rodos net tingisi kažką mąstyt ir barškint klaviatūrą. Bet gi vasara, kiekviena diena turi būti kaip šventė.. Atrodo per visus tuos devynis mėnesius tiek visko prisiplanavom, prisigalvojom, ką tik daryt, kad nė viena diena veltui nepraeitų, bet vos tik mus paleidžia iš to pastato, mes stovim viduryje gatvės ir galvojam "Kas toliau?..". Visos mokyklos suole sugalvotos mintys pasimiršta ir atsiduriame aklavietėje. Atsimenu, kad praeitą vasarą aš sau leidau tiesiog plaukt pasroviui ir nieko pernelyg neplanavau. Ir visai paprastai praėjo ta vasara, pailsėjau ir pilna naujų jėgų vėl kabinausi į tą mokslo kalną. Nežinau kaip bus šią vasarą. Faktas, kad mokyklos slenkstį peržengsiu šiek tiek pasitobulinusi: mokėdama porą gitaros akordų, kelis ispaniškus žodžius ir pagrindinį salsos žingsnelį (įsivaizduojat, vakar visą jį išmokau ir visą vakarą kartojau kol pavyko! *le salsos ekspertė*).
Dangus vis labiau niaukstosi. Vėl bus lietaus. Ir gerai, vis tiek smagiau sėdėt kambaryje su atidarytu langu. Negaliu pykt ant lietaus, nors jis ir nuplovė visas tas mintis, kurias norėjau parašyt. Tiesiog sėdžiu ir linguoju, bandau atkratyti tuos užkritusius žodžius. Nepavyks šiandien tikriausiai.
Gražaus lietaus.


Dienos klausimas: kokios nuotaikos vyrauja pas jus?

10 komentarų:

  1. O man kažkaip slogu. Namų tvarkymosi diena, už lango lietus, prie miego traukia... Taip ir norisi susisukus į antklodę skaityti knygą arba žiūrėti "Pagirios Las Vegase". ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Panašiai ir čia, tik aš žiūriu Formulės 1 treniruotę. :D

      Panaikinti
  2. Ir man namų tvarkymasis! Man visai liūdna jau buvau pripratusi prie judėjimo kiekvieną dieną, o dabar lyja visur šlapia nieko gero:| Nuobodu

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šiandien tikriausiai visi dėl tokių orų tvarko namus. :D
      Manau, šią dieną gali išnaudoti knygos skaitymui, filmo žiūrėjimui ir kitiems reikalams, kurie nereikalauja ėjimo į lauką. :)

      Panaikinti
  3. Tingiu daryt bet ką. Absoliučiai. Bet nieko nedaryt irgi nenoriu :D Nors šiaip man patinka lietus, bet jau buvau įpratusi prie šilumos, todėl liūdnoka ir slogu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet tokias lietingas dienas puikiai galima išnaudoti visokiems mieliems darbeliams - spintos, stalčių tvarkymuisi, knygų skaitymu, filmų, serialų žiūrėjimu. Neleisk tinginiui nugalėt. :D

      Panaikinti
  4. Vakar pas mane lijo neilgai. Dievinu lietu, todel tada viskas buvo kaip ir gerai, bet po lietaus uzsilikes saltas oras kaip reikiant erzino ir piktino. :| (Atsiprasau uz nelietuviskas raides)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man kaip tik labai patinka tas oras po lietaus. :D

      Panaikinti
  5. Aš lietumi galima sakyt mėgaujuosi,tik deja,nemėgstu griaustinio...Šiandien diena neutrali,o savaitgalį visą pragulėjau lovoj(pasigyriau). :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man labai patinka kai būna griaustinis. :DD

      Panaikinti