trečiadienis, birželio 19, 2013

Skaičiai, kasdienybė ir lengvas įrašas.

Taigi, gražiai saulėtas vasaros vakaras. Netyčiom užeinu čia ir pamatau gražų, apvalų skaičiuką, kuris byloja, kad šį blog'ą skaito, žiūri, aplanko 80 žmogučių. Man šitas skaičius yra tikrai nemenkas ir labai glostantis širdį. Ačiū visiems!
Nors ir ankščiau kartodavau, kad rašau čia tik dėl savęs, kuo didesnis peržiūrų skaičius, kuo daugiau žmogiukų spaudžia "Sekti", tuo labiau aš įsipareigoju rašyti ne vien tik nusišnekėjimus, bet ir kažką naudingo, informatyvaus (?). Kol kas esu parašius labai menką tikrų ir normalių straipsnių skaičių, bet vis šis tas. Gal per vasarą prisiversiu ir suskelsiu ką nors rimto. Nes manau, kad neįdomų mano gyvenimą ir kartais visiškai neįdomius pamąstymus atsibosta skaityti ir norisi akis pamiklinti skaitant informacijos ir kitų naudingų dalykėlių sultingus straipsnius. Ir aplamai, tai sritis, kurioje norėčiau išbandyti save, o gal net ir patobulinti.

Žingsnis po žingsnio pradedu įsivažiuoti į vasaros ritmą. Imuosi šiokios tokios veiklos. Tiksliau, nuo gulėjimo minčių stygiaus (ką man veikti) duobėje mane išgelbėjo apdairi draugė, kuri pasiūlė rytoj, su mokyklos socialine pedagoge važiuoti į senelių namus.
Porą akimirkų pamąsčius sutikau. Šio reikalo pliusai:
  • kasdienybės praskaidrinimas;
  • šioks toks apsidairymas po kitas apylinkes;
  • savanoriška veikla, kurios visada troškau, bet bijojau pradėti. Nesvarbu kas - ar darbas "Maisto banke", ar darbas gyvūnų prieglaudoje, ar savanoriškas šiukšlių rinkimas miškuose, ar bendravimas su pagyvenusiais žmonėmis - aš pasirašau. Nes jaučiuosi kažkodėl skolinga visuomenei ir aplinkai, todėl tokiais būdais stengiuosi padėti kitiems. Arba tai tiesiog įgimtas altruistės bruožas. Kartais per kitų bėdas nebematau savųjų;
  • aplinkos pakeitimas, nors kelioms valandoms. Nesakau, kad nemėgstu savo namų, miesto. Tiesiog kartais matyti tuos pačius pastatus ir tas pačias sienas atsibosta;
  • gausiu valandų, kurių man beprotiškai reikia (??)
Taigi, rytoj apie 9h visa švytinti ir nusiteikusi bendrauti stovėsiu sutartoje vietoje ir žiūrėsiu, ką gyvenimas bus paruošęs šį kartą.
Per giminių susitikimą galėsiu varyt, kokia jautri ir padedanti asmenybė esu. Bandysiu užkaišioti savo asmenybės ir charakterio spragas, kurios kuo toliau, tuo labiau pradėjo didėti. Nežinau, ar dėl žmonių, ar dėl kitų išorinių veiksnių, bet pradėjau darytis šiek tiek bjauresnė nei esu. Kur dingo tie pažadai, kad ugdysiu iš savęs žmogų, kurį norėčiau kada nors sutikti?! Kur dingo visos tos savybės, kurių aš taip ieškau kituose ir tuo pačiu stengiuosi ugdyti savyje? Begalės klausimų, bet pati žinau, kad reikia pradėti kažką daryti.
Akva, ramiai, susitvarkysi viską iki rugsėjo pirmos, dar daug laiko.


Dienos klausimas: kokios žmogaus savybės jums labiausiai patinka?

16 komentarų:

  1. tik neee info straipsniu!!! visai neseniai si bloga radau ir jei cia bus rasomi straipsniai... neeeee! :DDD
    p.s. kur dingo tobulas valpeiperis? :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Yra labai didelis klausimas dėl tų straipsnių, nes iš manęs nekokia info rinkėja ir jos trumpintoja. :DD
      Bet kokiu atveju, ačiū Tau! :D

      P. S. Koks? :O

      Panaikinti
  2. Man labiausiai patinka, kai zmones turi humoro jausma, tai viena is ,man bent, jau svarbiu savybiu. Taipogi megstu nuosirdzius zmones, nepasikelusius, nesprendzencius apie kitus zmones is isvaizdos ir pan. Dar, puiki zmogaus savybe butu iskalbingumas, nes na juk bet kokiu atveju reik moket sudominti kita.:D
    P.S. nerasyk info straipsniu, nes tokiu internete pilna, geriau rasyk tokius, kaip dabar rasai, nes kartais tikrai norisi paskaityti kito, tokio pacio zmogaus mintis,o ne informacija:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Humoro jausmas vienas iš svarbiausių dalykų man. :D
      P. S. Na, jei nenorit, tai okay, nerašysiu. :DD

      Panaikinti
  3. Man svarbiausia žmogaus savybė - nuoširdumas. Jei žmogus nuoširdus, žinau, kad visada viskas bus OK. :)
    o dėl savanoriavimo - ehh, pavydžiu tau, norėčiau prisidėti! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O tai nejau pas tave mieste nėra kokios organizacijos, kur padėt galėtum? :O

      Panaikinti
    2. Tame ir esmė, kad nėra. Kartą per metus vyksta "Maisto banko" akcija, ir viskas. :|

      Panaikinti
    3. Bet juk turėtų būti kažkokių organizacijų, kurios rengia panašius dalykus..

      Panaikinti
  4. Mane labai sudomino tas savanoriavimas. Gal galėtum kitam įraše smulkiau papasakoti? :)
    P.S. labai gerai rašai, nereikia jokių straipsnių. Rašyk kaip rašei. Mano nuomonė ;>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kitą įrašą ir planuoju parašyti būtent apie tai. :)
      P. S. Ačiū!

      Panaikinti
  5. Nuoširdumas, linksmumas, draugiškumas, pagarba, palaikymas. Dauuug. ;p

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet jau, sakyčiau, rimtos tokios savybės. :D Ne visi tokias turi. :D

      Panaikinti
  6. Tolerancija kitiems, pagarba, humoro jausmas, supratingumas. Taip pat - mokėjimas patylėti tada, kai reikia (gal ir keista, bet daugelis žmonių neturi šios savybės ir tai mane labai erzina). Ir dar - nerašyk info straipsnių, palik taip, kaip yra!!! Pritariu tam anonimui, kuris sakė, kad įdomiau paskaityti kito žmogaus mintis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Puikios savybės (y). Tylėjimas, kada reikia, labai nuo pačio žmogaus norų ir kėslų priklauso. Ir tikrai, ne daug kas turi tokią savybę.. ://

      Ačiū!

      Panaikinti