pirmadienis, birželio 03, 2013

The third wheel.

If you’re gonna make me the third wheel on the sidewalk, at least let me stand in front so I can pretend I’m leading my army into battle.
Visada būnu tas trečias - nereikalingas. Tokia nevėkšla prisiplakėlė, beviltiškai ieškanti vietos po saule. Ir gerai, vis tiek jaučiuosi svetima visur ir visada. Mokykloj, mieste, namie. Toks kvailas žmogiukas ne į temą. Kartais net nepadeda požiūris, kad visi gyvenime esam su kažkokia misija ar dar kuo. Toks beviltiškas jausmas aplanko. Eini trise su draugais. Priekyje eina du, o aš velkuosi iš paskos. Sėdim valgykloje, visi šneka, o aš bijau ką nors leptelt ne į temą ir tik užsisvajojus žiūriu, kaip tas gražus dvyliktokas perka kepsnį arba tas kitas gražus dvyliktokas ateina į valgyklą ir sėdasi prie savo draugų. Net nesidomiu ką kalbą kiti - vis tiek nesusigaudau, nes nemėgstu kištis. Iš dalies pati kalta esu dėl to kitų atstūmimo. Visada buvau kaip tas katinas, kur mėgo vaikščioti vienas. Tik vaikščiojau viena psichologiškai, nes fiziškai man verkiant reikia žmogaus, kuris būtų kur nors šalia. Karts nuo karto baksteltų alkūne, kad pabusčiau iš savo transo ir gyvenčiau toliau. Pora žmonių yra, bet kiti mane paliktų kaip skėtį, parke ant suoliuko, po it Niagaros krioklys, užklupusio lietaus. Ironiška, kad dažniausiai būnu nepamainoma, kai kitiems reikia pagalbos.  Bet bent jau esu savimi ir nejaučiu to bandos jausmo. Nemėgstu, kai žmogus apsimetinėja kažkuo, nors iš tiesų yra niekas..
Turiu labai savotišką mąstymą ir reagavimą. Džiugu, kad niekas nemoka skaityti minčių, perskaitę manąsias liktų traumuoti devyniems gyvenimams. Tiesiog tokia jau esu. Ir net nenoriu keistis, nors niekas net ir neprašo to. Kad nebūtų jokių nesusipratimų, visada visiems šypsausi ir visada būnu geros nuotaikos, tik grįžus namo šiek tiek tampu surūgusia ir bandau pailsinti savo žandikaulius ir skruostų raumenis. Kartais būti laiminga vargina..

 Dienos klausimas: kada jaučiatės trečiu nereikalingu?

14 komentarų:

  1. Iš tiesų man yra tekę tai patirti. Turėjau daug draugių, o po to jos tarsi dingo, tiesiog tapau joms nereikalinga. Galu gale po tokių dalykų aš tik sustiprėjau, atsirinkau man svarbius žmones, radau būdų kaip puikiai laiką praleisti ir vienai, tačiau dabar bendrauju net su daug daugiau žmonių nei anksčiau, bet nepasitikiu pilnai niekuo. Kiekvienas skaudus dalykas iš dalies pakeičia žmogų :) Džiaugiuosi, kad nesi ,,prie bandos", nemėgstu ir aš šio jausmo :)
    _____________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent taip pat ir man buvo. Turėjau begales draugų, bet visi kažkaip atkrito. O dabar nebe drauguose man esmė yra, o tie, kuriuos vadinu draugais turi tik trečdalį mano pasitikėjimo.
      Bandos jausmas ne man. :D

      Panaikinti
  2. Hmm, trečias ratas, esu buvusi tokiose pozicijose... Tiesiog taip jau nutinka kai mane įstumia į ta rata, o aš nieko negaliu padaryti jie kalbasi juokiasi o aš tyliu. Bet nemėgstu ilgai būti tokioje pozicijoje tad įsiveržiu į pokalbį:). O dar turiu tau toki gan asmenišką klausimą.. Koks tavo zodiako ženklas? Tiesiog labai įdomu :) Žinoma jei gali atsakyti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš niekaip negaliu įsiveržti į pokalbį, jei jaučiuosi ne į temą.. Tiesiog negaliu..
      Žuvytė aš. :D

      Panaikinti
    2. Hmm. Nevisada ir aš įsiveržiu, bet jie galiu tai taip:D Hmm, žuvytė buvau įsitikinusi kad vandenis:D

      Panaikinti
    3. Vandenis visai šalia žuvies. :D
      Kodėl būtent vandenis? :DD

      Panaikinti
  3. Omg,grynai mane apbūdinai. Dažnai aš taip jaučiuos...:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reik mums suburt paliktųjų asociaciją.:DD

      Panaikinti
  4. Kartą su draugėmis vaikštinėjom po miestą ir nusprendėm, kad, kadangi būnant trise vienas dažniausiai lieka atstumtas, tai, jei kuri nors taip pasijus, būtinai pasakys. Tą kartą tikrai buvo smagu, nors iš pradžių ir keista buvo prisipažinti, kaip jautiesi, galiausiai tikrai įsismaginome ir nė viena nebebuvo ,,trečia''.
    Tačiau dabar buvimas trečiam rate, galima sakyti, jau tapo mano gyvenimo būdu, tiesiog susitaikiau ir išmokau šitaip gyventi.
    Vis dėlto niekad nebūčiau pagalvojusi, kad gali atsirasti šitiek bendraminčių :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gera idėja! Nors manau, kad kažkiek nejauku būtų šaukt "Eii, aš jaučiuosi nereikalinga" :D
      Kaip sakoma, šuo ir kariamas pripranta. :)
      O bendraminčių visada būna, kad ir kokia situacija.. :D

      Panaikinti
  5. Na man treciu ratu tenka but labai nedaznai, nes kazkaip visuomet stengiuos juo netapti, perdaug ,,neatsilikti,, nuo kitu. o siaip tai esu gan kukli, tad sutikus nauju zmoniu sunku buna tapti demesio centre, tad butent tada ir nutinka tokie dalykai, kaip treciasa ratas:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Susitikus naujus žmones, man būna grynai kaip tau, sunku ir baisu šiek tiek. Bet po kiek laiko įsidrąsinu ir gaunu linksmosios mergaitės, su humoru jausmu pravardę, nes kartais tiesiog sudėtinga išlaikyti ko nors nepakomentavus, nors ir nežinomų žmonių tarpe. :D

      Panaikinti
    2. Svarbu per daug nenuvertinti savęs. :D

      Panaikinti