pirmadienis, birželio 10, 2013

Things to do list.

Kai oras lauke net nevilioja nosies iškišt, geresnio momento kaip užsiplikyti arbatos ir pradėt sudarinėt sąrašą, ką reikia nuveikti per vasarą, nėra. Iš tiesų, naujų metų sąrašų nesudarinėju, bet su vasara yra kitaip. Per visus mokslo metus prisikaupia įvairių reikaliukų, kuriems tiesiog nelieka laiko. Mano peržiūros laukiantys filmai, apdulkėjusios, neperskaitytos knygos, noras išmokti kažko naujo ir elementarūs reikalai, kuriems laiko lieka tik vasaros metu. Susidarius sąrašą lengviau orientuotis ko dar nesu padarius.Ir laaabai malonu uždėti varnelę šalia atlikto darbo. Ir pats sudarinėjimo momentas labai malonus. Perkratai visus prisiminimus, gerus ir blogus, sumąstai sau nemenkai iššūkių ir kitų velnių. Svarbu sąrašas ilgesnis ir vasara turiningesnė.
Taigi, keletas darbų, su mano komentarais, kodėl ir kaip:
  1. Perskaityt knygas, kurios šaukte šaukia, kad paimčiau į rankas ir kaip nors jas permesčiau akims. Kol kas, tokios tik 4: "Tesė iš d'Erbivilių giminės" (beveik įpusėjau!) , "Gyvenimo kelias", "Miegas ir kitos moterys", "Dykumų gėlė".
  2. Išmokti šokti salsą. Nežvenkit. Čia rimta. Užkniso žiūrėt į visus tuos šokių projektus ir su pavydu stebėt tuos greitai judančius žmogučius. Ir aš noriu taip! O salsa todėl, nes gražiai skamba. "Ha, aš moku šokt salsą", "Tylėk, tu valstieti, aš moku šokt salsą". Klasiškai skamba, ar ne? Ir dar yra noras išmokti pradėti grakščiai judinti tas ilgas kojas, kurios primena du rastus. 
  3. Išmokti groti gitara. Mama nupirko ją sesei, bet kol kas gražių rudų atspalvių muzikos instrumentas tik renka dulkes užkištas už spintos. Reikia tik suderint, susirast pamokas internete ir pradėt grot. Gal kas nors gausis? 
  4. Pažiūrėt filmus: "Coldplay Live", "Mr. Nobody" ir "Hansel & Gretel: Witch Hunters". (Gal dar kokį pasiūlykit komentaruose..) 
  5. Pradėti bėgioti. Ar bent jau vakarais eit pasivaikščiot, pasivažinėt dviračiu. Žodžiu, pradėt judėt! Gulėjimas ant sofutės tuoj įaugs į mano kaulus ir smegenis. Turiu sukrapštyti valios ir visus šitus kilogramus pradėti judinti. 
  6. Morališkai nusiteikt naujiems mokslo metams. Ateis keletas nepageidaujamų asmenų, keletas pageidaujamų asmenų. Plius, reikia įsikalt į galvą, kad mokytis reikia ir laikytis pastabų, paminėtų praeitame įraše.
  7. Susitvarkyt spintą ir išnešt senus, prirašytus, per mokslo metus susikaupusius sąsiuvinius į palėpę. Spintoje tvyro lengvas chaosas. Reikia atsirinkti vasarinius drabužius ir giliai nugrūsti į spintą žieminius. O stalčiuose dūsta sąsiuviniai, kuriems iš tiesų ten nėra vietos. Prirašyti ir niekam nereikalingi.. Vargšeliai.
Visi šitie darbeliai sudaro apie pusę mano sudaryto sąrašo. Vasaros turėtų užtekti jiems atlikti. Ir šiek tiek pasikeisiu, ir gerai laiką praleisiu. (gal)

Dienos klausimas: ar jūs sudarinėjate panašius sąrašus?


Ir dar vienas klausimas: ar jums rodo, taip tariant, bloggerio skydelyje, apačioje esančius mano blog'o, atnaujinimus? (Naujai paskelbtus įrašus) Daugumai iškilo problemų dėl to, todėl noriu žinot ar tas pats ir pas mane. ://

14 komentarų:

  1. Vargšė, net vasarą užsivertus darbais :c Patariu bent porą savaičių nieko neveikt ir pailsėt nuo visko, o tada jau imtis kažkokios veiklos :D Bent jau toks mano planas. O dėl filmų, taip pažiūrėjus Mr. Nobody tikrai nepasigailėsi, nerealus :)Dar labai geras Requiem for a dream, su tuo pačiu aktorium jei neklystu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man geriau dirbt, negu gulėt ant sofutės. :D Ačiū už pasiūlymus!!

      Panaikinti
  2. Sudariau gan ilgą sąrašą, ką nuveiksiu per vasarą. Tiesą sakant, tai po dalyką kiekvienai dienai :) Dėl filmų: siūlau pažiūrėti "Neliečiamuosius", "Neleisk man išeiti", dar labai patiko "Perskaityk ir sudegink".

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dažnai juos sudarinėdavau,bet kitą dieną pairšdavau...tiesiog netikėtumai viska sujaukė...;D O ši vasara turėtų būt ramesnė tai gal ir būtų ne pro šalį :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais ramiai pabūti yra visai nieko. :DD

      Panaikinti
  4. Taip aš tai pat susidariau sarašą, na tiksliua dar pore skilčių ir baigiu:) Kokius 3 gal 4 jau atlikau, bet mano darba paprasti kad būtų įdomiau gyventi. Pvz, 3val. nakties atsigulti ant kelio:D

    Beje taip matau tavo naujus įrašus:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Įdomiai. :D Kartais reikia tokių dalykų, kad neatsibostų gyvent. :D

      Ačiū, kad pasakei, buvau rimtai susirūpinus tuo. ://

      Panaikinti
  5. Aha, sudarau, jau dabar :) Pas mane maždaug - valgyti daug vaisių... uogų... jokio TV dieną! it t.t... Šiaip vienas iš jų irgi yra daugiau judėti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Puikus momentas yra vasara, kai gali daryti tai, ko neleidžia mokyklos režimas. :)

      Panaikinti
  6. Joo... Pas mane irgi panašūs sąrašai, bet esu pasidarius ir ką turiu padaryt kiekvieną dieną. Jei padarau, padedu pliusiuką ir matosi ką man geriausiai sekasi vykdyt :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkada bandžiau taip, bet sunkiai. :DD Man geriau didesni darbai, per didesnius laikotarpius. :D

      Panaikinti
  7. Aš turiu sąrašą. Vadinu tai " Vasaros 2013 MUST DO ". Paskaičiau tavo sąrašą ir... c'mon! Nejaugi taip paprastai? Įsirašyk kažką naujo, beprotiško, juk vasara, tiek laukta, sulaukta, o jos metu tvarkysi spintą, žiūrėsi filmus ir skaitysi knygas? Tai gali daryti kad ir žiemą! Na, gerai, salsa skamba tikrai fainai. Siūlyčiau kažką tokio įsimintinesnio. Su drauge valgyti melioną vidury Laisvės alėjos (tu kaunietė, taip?), įšokti į fontaną, paprašyti nepažįstamo vaikino numerio, kad ir naktį nuogai išsimaudyti ežere, bet ką! Turėsi įsimintinų akimirkų. :) Gal skamba beprotiškai, bet mano sąraše dar ne tokių punktų rastum. ;p Čia, žinoma, tik mano nuomonė, bet vasarą turėtum nuveikti kažką beprotiško. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, čia tik dalis sąrašo. :D Ir manau, kad daugumą darbų spėsiu nudirbt per birželį, o po to plauksiu pasroviui, nes mano gyvenime visi geri nutikimai būna neplanuoti. :D Bet ačiū už tokius fainus pasiūlymus!!

      Panaikinti