sekmadienis, liepos 07, 2013

Belaukiant Formulės-1.

Ką aš veikiu, kai iki lenktynių Vokietijoje liko net pusantros valandos?
-Klausau muzikos.
-Bandau susirašinėti su žmonėmis.
-Skaitau kitus blog'us.
Visas tas laikas žiauriai man prailgsta, nes tiesiog degu noru pamatyti, kaip visi įvykiai klostysis Vokietijos GP.
Kad prastumti laiką, bandysiu išdėlioti, parašyti ir kitaip perteikti savo vasaros grojaraštį. Hmm, niekad nebandžiau kažko, bet visada būna pirmas kartas.

Coldplay - I Ran Away.  Antra vasara iš eilės, kai klausau šios dainos. Nežinau kuo ji man taip primena 2012 vasarą ir jos įvykius.. Bet pati daina iš esmės yra nuostabi! Kaip ir visos kitos Coldplay dainos..

Coldplay - Yellow. Dar viena daina su pilna pintine praeitos vasaros prisiminimų. Po truputį tampa tradicija klausytis šių dviejų dainų, vardan prisiminimų ir žmonių  susijusių su jais.

Daft Punk - Get Lucky ft. Pharrell Williams. Tikriausiai visi nors ausies krašteliu esame girdėję šitą dainą. Aš irgi girdėjau. Patiko. Ir dabar mano grojaraštyje, nors ir nekaraliauja, bet tikrai yra šita daina. Tokia paprastutė ir verčianti šiek tiek pajudinti savo kaulus.

Foster the People - Helena Beat. Toks geras gabaliukas, kuris dažnai atneša įkvėpimą man ir norą pasikrutinti. Ypač gera bėgiojimui. Nežinau, kaip kitiems, bet tekste randu nemažą prasmę. Tikriausiai tik viena suprantu ir išmąstau kažką panašaus. Be to, klipas be jokių pagražinimų, kad man labai patinka!
Foster the People - Warrant. Atsitiktinai klausydama "Torches" atradau šitą aukso gabaliuką. Pradžia šiek tiek primena Simpsonus, pati daina labai patinka ir nors nėra video, galiu tiesiog užsimerkt ir kažką įsivaizduot.
Foster the People - Miss You. Trečia daina, made by Foster the People. Šiek tiek pradeda man jie patikti. Nors ir nebuvau labai didelė panašios muzikos gerbėja, bet jie keičia mano požiūrį! Daina labai fainai susiklauso. Ir tokia miela.. Ir žinoma, labai gera bėgiojimui. Daugiausiai mano bėgiojimui skirtos muzikos, būtent yra Foster the People.
OneRepublic - If I Lose Myself. Štai kas karaliauja mano grojaraštyje. Tokia nerealiai įkvepianti daina. Atrodo, kad jos paklausius viskas įmanoma ir viską galima įgyvendinti. Iš tiesų iš dalies taip ir yra. Svarbu nors pabandyti..
Take us down and we keep trying,
Forty thousand feet, keep flying.

Faktas, kad diena be muzikos - ne diena. Taigi, toks kuklus mano dainų sąrašiukas. Savaime suprantama yra ir daugiau dainų, kurių klausau ir ne vien tik vasarą, bet ir visus metus, bet čia atrinkau mano manymu daugiausiai klausomas būtent šiuo metų laiku. Gal ką nors rasit ir sau. Pritaikysit, pradėsit mėgti. Nežinau. Galit pabandyti.

Dienos klausimas: kas karaliauja jūsų grojaraščiuose?

12 komentarų:

  1. Lana del ray dainos, imagine dragons- it's time, cha Ching. Coldplay life in technicolor, kent- 747. Grupe I'm from Barcelona- always spring, ir Kota ju daina, dabar esanti mano galvoje- skipping A beat:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Spaudžiu dešinę, nes turi tikrai gerą muzikos skonį. :D Bent jau pagal mane. :))

      Panaikinti
  2. Pas mane ko tik nerasi...:D nuo pačio kvailiausio popso ( tik ne JB ir ne 1D,nes jų nekenčiu) iki rimtos ir atpalaiduojančios muzikos.Mėgstu ir Coldplay ir FTP ir Hurts.Žodžiu - viskas pagal nuotaiką :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Panašūs skoniai mūsų tada. :D Aš ir seniau Hurts klausydavau. :)

      Panaikinti
  3. Mano grojaraštyje karaliauja banalybės,bet negaliu jų atsisakyti.Tai yra Nicki Minaj,1D ir Skylar Grey

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visos dainos yra kažkuo geros. :) Tik žmonės skirtingai jas supranta.

      Panaikinti
  4. ,,Pasivogsiu" šiek tiek dar dainų sau iš tavęs :D O pas mane tai vyrauja labai įvairi muzika, nes jos klausausi priklausomai nuo nuotaikos :D
    __________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Imk dainų kiek tik nori ir kiek tik tau patinka. :D

      Panaikinti
  5. Pas mane - nuo klasikos iki indie :D Dabar - The Lumineers, Pentatonix, Imagine Dragons, Ed Sheeran, Lana Del Rey ir Macklemore :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. o wow, pasakyčiau panelė su neblogu muzikos skoniu :D Get lucky paskutiniu metu man galvoj įstrigus negaliu iškrapštyt. O coldplay buvau apsėsta, nežinau, kas nutiko, bet nusotjau klausyt, dabar kažkodėl mano muzikis skonis gavosi mixas tarp kažko panašaus į roką ir indie :D Paskutiniu metu dievinu fall out boy , imagine dragons, vampire weekend, paramore, the neighborhood ir florence + the machine. uh, atsiprašau, muzika užverčiau

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hehe, ačiū. :D Tą patį galėčiau pasakyti ir apie tave! :DD Reikės pasidomėti tavo dievinamaisiais. :DD

      Panaikinti