ketvirtadienis, liepos 04, 2013

Esu alergiška kompleksams.

Kažkaip supratau, kad visi tie kompleksai varo man vėžį. Nesvarbu ar kompleksuoju aš, ar kitas žmogus. Tie visi kompleksai tik mūsų pačių išsigalvojimai ir tiek. Visi esam savaip gražūs ir visi turim kažką, kuo turim didžiuotis: akys, figūra, lūpos, nosis, šypsena. Bet visi tie kompleksai vos tik atsistoji prieš veidrodį užstoja visus privalumus ir mes matom tik tuos dalykus, kurie mums trukdo gyventi.
Prisipažįstu, pati labai kompleksavau dėl savo išvaizdos. Nepatiko nosis, kojos, skruostai atrodė per stori, atsikišęs pilvas, kvaila šypsena.. Visi šitie nepasitenkinimo šešėliai persekiojo mane. Ir gan ilgai persekiojo. Bet nauji draugai, naujos mintys ir kitoks mąstymas padėjo juos suglamžyti ir išmesti į konteinerį. Tada atsistoti prieš veidrodį ir suprasti, kad viskas išvaizdoje yra gerai. Visi nuolat kartojo man, kad nereik man jokių dietų, turiu ilgas kojas ir plokščią pilvą, šypsena taip pat nėra bloga ir mano akys yra labai gražios spalvos, o aš tiesiog numodavau ranka ir būdavau susitelkusi į savo didelę nosį ir kitus neva trūkumus. Pirmas dalykas, kad niekada neatkreipk dėmesio į savo trūkumus ir visada pabrėžk privalumus. Nebūtinai turi atrodyti, kaip nužengęs nuo podiumo ar ką tik iš grožio salono. Turi atrodyti taip, kad nebūtum atstumiantis žmogus. Kas, kad veidas gražus, jeigu jo išraiška šaukte šaukia: jūs visi esate man per prasti. Visada šypsokis, būk draugiškas ir kiti net nežiūrės į tas, tavo manymu, kreivas kojas, storas rankas ar didelę nosį. Kuo daugiau šypsosiesi ir būsi draugiškas su kitais, tuo gražesnis būsi kitiems. Juos sužavės tavo asmenybė, kuri šiame jau gerokai papuvusiame ir sugedusiame pasaulyje yra kone pagrindinis įrankis norint išgyvent ir kažko pasiekti. Mūsų išvaizda, kūnas yra tik puodas mūsų asmenybei. Pripažinkit, kad dažniausiai jūsų net nedomina dubenėlis, kuriame yra šokolado, jus domina pats šokoladas. Įsivaizduokit situaciją: prieš jus du dubenėliai. Vienas labai dailus, iš porceliano, gražių atspalvių. Kitas iš paprasto rudo molio, net nenuspalvintas, paprastas ir šiek tiek įskilęs. Tačiau jame yra įvairiausių skanėstų, o tam gražiame nieko. Jis tuščias. Labai dažna situacija ir mūsų gyvenimuose, kai labai gražus žmogus būna visiškai tuščias ir išsiaukštinęs, o štai paprastas ir neišvaizdus turi nerealiai gerą charakterį ir žino savo vertę.
Dažniausiai vaikinai net nežiūri į tas išsipuošusias merginas, nes jie žino, kad joms visi per geri ir jie bus tik pasiųsti velniop.  Juos kur kas labiau sudomina paprastos merginos, kurios šypsosi, yra mielos, draugiškos ir žino savo vietą. Tas pats ir su vaikinais..
Išvada tokia, kad nereikia išsigalvoti visų tų niekų. Visi esame savaip gražūs, visi turim kažką, kuo reikia didžiuotis ir jokiais būdais neužgožti to tais kvailais kompleksais.
Taigi, giliai įkvepiame, atsistojame prieš veidrodį, nusišypsome ir pasakome sau, kad mes gražūs.




Dienos klausimas: kokia jūsų nuomonė apie kompleksus?

12 komentarų:

  1. SUPER! Aš pati seniau kompleksavau dėl visko. Net dėl privalumų. Man tai atrodė kaip trūkumai. Ta prasme, rimtai. Bet kažkaip dabar imu suprasti, kad yra kur kas svarbesnių dalykų. Patiko man šitas tavo įrašas. Labai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na taip...Tavo nuomonė tikrai gera ir teisinga. Tačiau aš vis dar manau,kad turiu trūkumų,todėl,kad juos labai lengva įsisavinti negu pamiršti. Argi ne taip? Dauguma mano kompleksų yra pataisomi,tik reikia daug darbo ir pastangų,tad dėl jų nesisieloju kaip kokia beprotė visada pažvelgusi į veidrodį :) Ir apskritai,juk turėjimas išskirtinių bruožų,kad ir ta ilga nosis atrodys unikaliai. Dabar net susimąsčiau ar mūsų kai kurie kompleksai iš tiesų nėra privalumai? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat, būtent. Kodėl mes savo minusų negalime paversti pliusais? :D Juk kiekvienas esam unikalus!

      Panaikinti
  3. Seniau truputį (bet tik truputį) kompleksavau dėl... nosies. Man atrodė, kad ji kreivoka, bet šiaip nekreipiau dėmesio. O dabar išvis gal ir neturiu kompleksų, ir jei kas bando prikišti, kad čia tas ar anas negerai, tai mano reakcija - IDGAF. :D
    Bet rimtai. Man vis sako, kad aš žema, aiškina, kad "turi užaugt" (atseit juokelis), nors absoliučiai nesupranta, kai aš sakau, kad kaip tik nenoriu būt aukšta. Būt žemai smagu :D
    Ir pati stengiuosi įtikinti kitus, kad vidus, o ne išorė svarbu. Tas palyginimas, beje, man labai patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šaunuolė, kad nekreipi dėmesio į visus, kurie prikaišioja ką nors! :D
      Ir žinoma, kad vidus svarbesnis, nei išorė!
      Ačiū!

      Panaikinti
    2. Teko mokykloj išmokt, kad nereikia dėmesio kreipt į juos. Patarimas visiems, kas turi kompleksų - tegu jus supa žmonės, kurie neleidžia jums galvot apie tai ir patys visiškai nesirūpina tuo, kuriems labiau rūpi vidus, negu išorė :)

      Panaikinti
    3. Vat taip! (y) Puikus patarimas!

      Panaikinti
  4. Oho...Manau,jog šio įrašo dėka atsikratysiu savo kompleksų.Jis labai motyvuojantis.Šito man seniai reikėjo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Džiugu, kad tau šis įrašas padės atsikratyti kompleksų. :) Sėkmės!

      Panaikinti
  5. Tikrai pozityviai nuteikiantis įrašas! :)

    AtsakytiPanaikinti