antradienis, liepos 02, 2013

Jaučiuosi lengvesnė keliais šimtais gramų.

Labai keistas jausmas, kai jauti kaktas varvančius prakaito lašus. Nepratus aš taip, bet džiugu, kad mano prakaito liaukos vis dar veikia. Šiandien priverčiau jas padirbėti kaip reikiant ir jaučiuosi žymiai žvalesnė ir netgi lengvesnė, tokia visa sportiška. Labai retas jausmas pas mane.
Šiandien diena buvo viena iš tų kokias mėgstu. Tupėjau viena namie, galėjau daryt ką noriu. Iš pradžių susitvarkiau, tada pabandžiau pasidaryti valgyti (pavyko nieko nesudegint!), po to žiūrėjau filmą. "Mr. Nobody" - net negalvojau, kad tai yra toks įtraukiantis filmas. Vos neapsižliumbiau bežiūrėdama. O tai labai retas atvejis. Bet nesiūlyčiau žiūrėti šito filmo, jei norit kažko, kam nereiktų skirt daug laiko apmąstymams, kad suprasti. Tikrai nesigailiu tų kelių valandų skirtų tam filmui. Labiausiai patiko tas dėmesys detalėms. Ir Jared Leto. Savo darbų sąraše braukiu lauk punktą "Pažiūrėti "Mr. Nobody"." Ir lekiu ieškot kito filmo iš sąrašo.
Tokia jauki diena šiandien. Nors ir apsiniaukę ir vėl lis turbūt, bet kam tai rūpi. Tas rytinis pabėgiojimas nuteikė mane pavojingai geros nuotaikos. Ryt vėl bus taip. Ir man nerūpi, kad kiti niurzga, jog atsikėlus aštuntą ryto prikeliu ir juos. Atsikėlus ankščiau diena atrodo ilgesnė, yra daugiau laiko įvairesnei veiklai ir pamiegosiu, kai numirsiu. Ir savijauta geresnė, kai kažką veiki anksti ryte, vietoj to voliojimosi lovoje.
O šią dieną vainikuosiu, jeigu orai pagerės, vakariniu pabėgiojimu ir nuostabiam knygos ir muzikos deriniu. Jeigu ir toliau taip aktyviai lakstysiu, kaip nuo grandinės paleistas šuo, gal netgi pavyks padaryti ką seniai norėjau - sumažinti savo masę ir gal netgi tapti kažkiek sportiškai, nes po visų tų būrelių ir jų metimo mano fizinė forma krito iki kritinio lygio. Jaučiuosi tipiška bandele, kuri tik valgo ir nejuda. Didelis ačiū, kad kažkas instaliavo man greitą medžiagų apykaitą. Kitu atveju mano svoris būtų trigubai didesnis, nes sugebu apvalgyti visą šeimą. Rajūūnė.

Dienos klausimas: koks yra paskutinis jūsų žiūrėtas filmas?

6 komentarai:

  1. Kadangi vasarą dirbu, neatrandu laiko filmų peržiūroms, bet vis dėlto paaukojau keletą valandų "Pulp fiction" filmui. Jei tau patiko "Mr. Nobody" ir nesi abejinga senesniems filmams, manau, kad galėtum įtraukti šį šedevrą į savo sąrašą. :)
    Beje, linkiu ištvermės bėgiojant. Jei gali, pasistenk bėgioti žole (ar žemės danga), o ne asfaltu. Taip išsaugosi savo stuburo slankstelius, kurie tau senatvėje "padėkos". :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, būtinai įtrauksiu į savo sąrašėlį. :)
      Ir ačiū už patarimą!

      Panaikinti
  2. Šaunuolė tu!!! Pagaliau prisivertei bėgioti. Šaunu, ugdykis valią, ugdykis. :D Atrodo, po sporto treniruotės turėtum būti pavargus, bet kaip tik energijos užtaisas garantuotas tampa visai dienai, tiesa? ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :D Net keista, nes galvojau būsiu tokia pavargus, kad net kvėpuot tingėsiu. :D

      Panaikinti
  3. Paskutinis mano matytas filmas yra "Kaip pamišę".Nors jis ir romantinis,bet yra dramos,gal todėl ne toks banalus,mano nuomone.Nebent pati esu banali.
    Na,bet vis dar nesuprantu jau trečią dieną to filmo pabaigos.Tikriausiai esu per daug kvaila suprasti arba nemoku mąstyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą! :) Manau, kad įtrauksiu į savo sąrašą šį filmą. :)

      Panaikinti