antradienis, liepos 09, 2013

Kažkas.


Tikriausiai jau visus užknisau su savo nuobodžių dienų nuobodžiais pasakojimais, bet iš ties gyvenime nieko nevyksta. Taip, taip, žinau, kad pati dėl to kalta ir visiškai prisiimu atsakomybę dėl to. Bet laikas keistis - poryt išlekiu į kaimą kelioms dienoms. Aplinkos keitimas ir staigus gryno oro atsiradimas turėtų padėti visiškai atsigauti ir pasikraut naujų jėgų. Gal net įkvėpimas užplauks sėdint viduryje laukų aplink save išmėčius piešimo sąsiuvinį, mano minčių sąsiuvinuką, pieštukus, tušinukus ir kitus rakandus, kurie padėtų perteikti mano idėjas, mintis ant kokio nors lapuko.
Kažkaip norėjosi kažką čia parašyti. Juolab, kad tuoj dingsiu iš čia ir kelias dienas pagyvensiu be jokio interneto. Gal ir gerai, pailsės galvelė ir kiti organai nuo visų facebook'ų, tumblr, blog'ų, youtube'ų ir kitų soc. tinklų, kuriuose jau esu giliai įsipainiojusi. Bet nesijaudinkit, mielieji mano, jūsų blog'us vis tiek skaitysiu ir gal net pakomentuosiu, nes turėsiu šiokį tokį interneto ryšį savo išmaniajame, kuris nemėgsta mąstyti.
Nors išvažiuoju tik poryt, ant mano lovos jau guli krepšiai, kurie tuoj prisipildys mano šlamšto, kurį tempsiuosi su savimi. Šalia mėtosi pradėtas sudarinėti sąrašas ką pasiimti, mintyse - planai ką veiksiu, kokią kaimo terapiją sau paskirsiu. Taip pat nevalia pamiršti reikalų, kuriuos būtų gerai padaryti prieš išvažiuojant: grąžinti knyga draugei, pasveikinti močiutę su gimtadieniu, pasidaryti nors vieną apyrankę, įspėt tėvus dėl man atėjusių laiškų (jei jie ateis..).
Kiti daug labiau būna exited, kai išvažiuoja į užsienį ar bent jau prie mūsų mielosios Baltijos jūros. O man užtenka ir kaimo. Ten visiškai kita aplinka. Kur gyvenu aš aplinkui vos keletas medžių, daugybės žmonių, ganyklose pilna karvių ir bačkų, joms girdyti. O mano vienoje kaimo pusėje laukai, kuriuose neturėčiau sutikti piktų tetų einančių melžti karvių, kurios mėgsta vaikyti mane iš ganyklų, kitoje - miškais apsodintas kelias, kuriuo labai smagu vaikščioti ar bėgioti. Ketinu perkelti savo sportiškumą ant to kelio ir toliau tęsti planą - lakstyti kaip šuniui nutrūkusiam nuo grandinės, kad pasidaryčiau nors kiek fiziškai ištvermingesnė. Arba paprašysiu močiutės, kad duotų ką nors nudirbti: sukapoti malkas, sutvarkyti palėpę ar dar ką nors.
Taigi, rytoj paskutinė diena baigti vykdyti savo darbus. Pagaliau kažkiek pailsėsiu nuo žmonių, kuriuos matau kiekvieną dieną ir nuo aplinkos, kuri įgriso iki gyvo kaulo.
Nešvaistykite laiko veltui, mano saulės!
Dienos klausimas: ar jau spėjote kur nors nuvykti?

14 komentarų:

  1. Pati nespėjau kur nors nuvykti,bet kaip ir kiekvieną vasarą,su šeima važiuosiu prie Baltijos jūros.
    Gerai praleisk laiką :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mes irgi lėksim prie Baltijos. Tikriausiai. :D
      Ačiū Tau! :)

      Panaikinti
  2. As dar dabar kaime sedziu. O tau sekmes keliaujant! ;Dp

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kol kas toliausiai - iki Vilniaus! :D Bet šeštadienį važiuosim į Juodkalniją.
    Sėkmės tau! :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. o, as poryt irgi i kaima varau:DDD tik pas mus kaimas toks nuosalus, toli zmones visi labai, ir dar prie ezero:DD o gal tu gali pasiulyti ka kaime nuveikti? (ir ka veiksi pati?:)) zodziu, labai faini irasiukai tavo!:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gali degintis prie ežero, maudytis, skaityt knygas, rašyt, kurt ką nors. Kadangi žmonių mažai aplink, gali daryt viską kas tik šauna į galvą. Aš pvz. turiu idėją pėdint ant asfalto ir kažką nupiešt su kreidelėm. Tiesiog šiaip sau. :D Arba pasidarysiu sau iškylą laukuose. :))
      Ačiū Tau!! :))

      Panaikinti
  5. Ryt vykstu link Švedijos :) O tu pailsėk ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, Švedija! Gero kelionės Tau! Ir ačiū!

      Panaikinti
  6. Pailsėk kaime! Tikėkimės atsigausi :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Apsilankyk ir pas mus! Gal patiks - pasiliksi :)
    ~~~~
    http://iausiosdrauges.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti