pirmadienis, liepos 01, 2013

Naktinėjanti Akvilė.

Šiandien dieną, galima sakyti, kad paskyriau sportui. Tiesiog viskas taip susidėjo, kad ir Formulė ir futbolas. Formulė tai nieko - 15h., bet su futbolu iškilo problemų. 01:00. Pagrindinis klausimas - kaip ištvert iki tiek ir dar porą valandų nemiegot, kai mano tv ekrane, paskui kamuolį lakstys tie gražūs, sportiški žmogiukai..  Bet žinant mano patirtį su naktimi ir kovojimu su miegu, dažniausiai laimiu aš. Tik kitą dieną jaučiuosi it bulvėm apmėtyta, bet popietės miegelis sutvarko viską ir po akimis nelieka tu negražių ratilų, kurie tiesiog šaukte šaukia "ji nemiegojo!"
Noriu tarti kelis žodžius apie šiandienos Formulę.
  • McLarenai, nenorėtumėte spjaut į tą revoliucinį bolidą ir grįžt prie seno, gero, su kuriuo laimėjot nemažai lenktynių ir trečią vietą konstruktorių taurėje 2012 metais? Manau būtų daug geriau.
  • Paul di Resta, I'm so proud of you! Šitas mažas mielas škotas, nepaisė diskvalifikacijos ir didvyriškai yrėsi rikiuote pirmyn. Motyvuojantis poelgis!
  • Pirreli, ką jūs darot toms padangoms? 4 pilotai, ta pati galinė kairė padanga. Sutapimas?
  • Rosbergai, su pergale tave!
Jau 12h. nakties. Dar ilgai laukti. Namuose nejaukiai tylu, visi miegam tik aš kaip koks naktinis drugys blaškausi po namus. Noras pamatyti Ispanijos ir Brazilijos kovą nustelbia visus poreikius eiti į lovą. Trumpas žvilgsnis į kamputyje tupinčius skaičius - 00:15. Atodūsis. Iš tv sklindantys garsai praneša, kad dabar metas apžvalgai. Po truputuką slenka tas laikas ir artėja ta valanda.
Tikiuosi šitas naktinėjimas neišprovokuos migrenos priepuolio kitą dieną..
Reikia muzikos.



Noriu į Braziliją.
Šiąnakt mano mintys nerišlios.
Labanakt.

Dienos (gal geriau nakties) klausimas: kiek ilgiausiai esate nemiegoję?

20 komentarų:

  1. Aš dievinu miegą ir jis įprastai visada mane palaužia, tad ilgiausiai esu nemiegojusi tik iki 4 nakties:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Heh, aš ilgiau - 5 nakties. :D Šiaip miegas yra svarbiau, geriau jau jis palaužtų, negu sėdėt nemigos kamuojamam. :/

      Panaikinti
  2. Aš esu nemiegojusi pusantros paros. Ir ne kartą. O tu, futbolo gerbėja?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tave reikėtų siųst į Gineso rekordus, gal laimėtum?..
      Nesu freaky fan, bet mėgstu žiūrėt, ypač, kai ispanai žaidžia. :D

      Panaikinti
  3. Būtent šią vasarą esu nemiegojus apie 38 valandas :D Bet kažkaip nebuvo taip, kad eidama vos ne miegočiau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip taip išeina.. Aš apie 1h nakties nueinu miegot, ką jau kalbėt apie vėliau. :D Ir dabar rašau pusiau miegodama. :D

      Panaikinti
  4. 24 val:D Su draugėm palapinėje buvom, tai ir nemiegojom:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dažniausiai su gera kompanija ir nesimiega. :D

      Panaikinti
  5. Kažkada su pažįstamais tiek užsibuvom, kad kai nusprendėm eit pailsėti jau buvo aštuonios ryto, o tada jau niekas neleido miegoti, nežinau, kiek valandų susidarė, bet kažkaip jaučiausi keistai žvali :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man dažniausiai aktyvumas ir žvalumas būna, kol neatsisėdu į mašiną ir nevažiuoju namo. :D O šiaip, nežinau kiek ištempčiau nemiegojus. :D

      Panaikinti
  6. Kažkada iki 5 val. ryto ;D Bet dabar jaučiu taip negalėčiau...

    Aš irgi žiūrėjau futbolą! Aš irgi noriu į Braziliją...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Same here, nors tikriausiai ir dabar visai taip pavyktų, jei gera kompanija aplink. :D

      Duok žaibą! Abi esam futbolo/Brazilijos fanės! :D

      Panaikinti
  7. Nežinau iki kelių ilgiausiai esu nemiegojus :D Gal iki kokių 5 ar 6 :D
    Paprastai mane kankina nemiga,bet jeigu sumanyčiau nemiegot visą naktį,kaži ar galėčiau,nebent su draugais :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Panašiai kaip ir aš iki 5h. :D Po to kėliau 11h. :D Smagu buvo. :D

      Panaikinti
  8. Oj ilgiausiai tai net nežinau tiksliai kiek nemiegojau, bet tai turbūt būtų virš dviejų parų. Kadangi esu užsirovus reikalais studentė ir būna tokių atvėjų, kai viskas susideda į vieną dieną, tai žinau, kad buvo ne vienas toks atvėjis kai nemiegojau visą naktį ir tada eidavau į paskaitas ir miegot nueidavau tik dienos vakare ir buvo porą atvėjų, kai iš eilės nemiegojau dvi naktis ir tada tik jau link 00 nuėjau miegot. Sunkiausia realiai, bent jau man išvtert tą laikotarpį tarp 1-2h, nes tada noriu miegot, bes paskui jaučiuos pakankamai žvali. ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkur skaičiau, kad sunkiausia būna išgyventi tam tikrą momentą, o po to jau visai žvaliai jautiesi. :D
      Man atrodo, manęs laukia tas pats, kai būsiu studentė..

      Panaikinti
    2. Žinok tai vargina ir žiauriai užknisa kartais, ir kenčia mokslai, bet paskui pagalvoji, kad vis dėl to tai to verta. ^^

      Panaikinti
    3. Suprantu, kad turėtų varginti ir užknisti kartais toks gyvenimas, bet svarbiausia, kad verta. :)

      Panaikinti
  9. Nemiegojusi esu : all day , all night,all parą :DD

    AtsakytiPanaikinti