penktadienis, liepos 19, 2013

Naktinis/vakarinis įrašas.


Jaučiuosi tokia maža, smulkia niekšele, kad niekaip neužrašau savo idėjų ir minčių. Visos jos sėkmingai užsimiršta ir negrįžta.
Jeigu reiktų kažką pasakyti apie vasarą - atostogas: viskas gerai. Na, galėtų būt ir geriau. Pavyzdžiui, mano sveikata galėtų taip smarkiai nešlubuot. Per prievartą įkišu jai keletą ramentų ir bandau vilktis toliau. Nepaisant to, stengiuosi šypsotis ir bandyt ignoruot visus fizinius skausmus.
Jaučiuosi kaip kokia klajoklė. Niekaip neiškraunamos kuprinės ir krepšiai, mažas planelis, kur dar vyksiu ir kaip reikės spėt viską. Šiek tiek meluočiau, jei sakyčiau, kad man patinka taip. Truputuką pasiilgau savo namų, lovos, kompiuterio ir kitų dalykėlių būdingų tik mano gyvenamajai vietai. Bet iš kitos pusės smagu, nes pagaliau galiu atsiplėšti nuo atsibodusių dalykų ir žmonių. Kartais labai to reikia..
Kažkaip keista, kai paskaičius kitus blog'us  rašoma apie naujas pažintis ir nuotykius. O aš ką? Nieko. Apturėjau kelias naujas pažintis, kelis nuotykius. Man užtenka. Man nereikia kažkokių naujų pažinčių, noriu nors kelias savaites pagyventi ramiai ir tyliai. Tik aš ir mano mintys. Na, ir dar keletas artimų žmonių pašonėje. Šitie mokslo metai ir kiti velniai kaip reikalas sujaukė mano galvoje esančią košę. Sunku dabar atskirti kur kruopos, o kur manų košė. Čia vienas iš tų atvejų, kada naujos pažintys nėra gerai..
Dar norisi nuveikti nemenkai dalykų. Pavėpsoti į žvaigždes, pasitikti ir palydėti saulę, vėl pradėti bėgioti, ištraukti kuprinėje įkištą piešimo sąsiuvinį ir bandyt kažką nuteplioti, pasėdėti balkone vėlyvą naktį ir klausyti už širdies griebiančios muzikos, sudalyvauti kokiame renginyje, apgalvoti tolimesnius veiksmus ir bandyti keisti save, savo požiūrį. Puikiai nujaučiu, kas manęs laukia kitais mokslo metais. Pradedant egzaminais ir baigiant asmeniniu gyvenimu. Ties paskutiniu dalyku reikia stabtelti ir nuteikti save - nieko nebus, tik stenkis būt savimi. Giliai įkvėpk ir negalvok apie tai, kas su tuo susiję, nes vien nuo minties man susuka žarnas..
Kambaryje taip tamsu, kad vos įžiūriu klaviatūrą. Rodos, kad man jau laikas stabdyti savo erdvėlaivį, kuriuo nardau po interneto platybes - galaktiką. Šiandien taip buvo negera, kad rodos pirmai progai pasitaikius šokčiau į lovą, deja, kad ne savo.. Ir su maža viltele užmigsiu, kad rytoj nebus taip nefaina ir negulėsiu leisgyvė ant tetos lovos.. Fingers crossed, kad mano šlubuojanti sveikata numes ramentus ir pasišokinėdama lėks per gyvenimą.
Labanakt.
Einu skaičiuot žvaigždžių.

Vakaro klausimas: kokia jūsų klausomiausia daina šiuo metu?

14 komentarų:

  1. Atsakymai
    1. Tikiuosi, kad nieko rimto. :) Organizmas streikuoja prieš mane.:D O jei rimčiau tai lengvas silpnumas ir galvos svaigulys, tik tiek..
      Ačiū už rūpestį! *hugs*

      Panaikinti
    2. Oh.. :/ Užuojauta.. Laikykis ir sveik! Ar lankaisi pas gydytojus?

      Panaikinti
    3. Ačiū! Kadangi nujaučiu, kas man yra, tai tereikia tik išgerti tam tikrų vaistų. :)

      Panaikinti
  2. Hmmmm... Nesmagiai tau čia :( Laikau kumščius, kad tik viskas susitvarkytų! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. HMM, pirma linkiu jog būtum sveika it ridikas! Antra sveikinu su 100 sekėjų!! Trečia mano klausomiausia daina yra J.Lo Live it up.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū ačiū ačiū! Jau vien nuo tokių fainų komentarų pagyt galima! ^^

      Panaikinti
  4. Be galo patinka kaip tu rašai! Viskas taip įtraukia, net nesinori, kad baigtųsi įrašas.
    O dėl sveikatos... Tai laikykis! Viskas bus gerai, svarbiausia - nepasiduoti! :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vajej, skaitau ir šypsaus kaip beprotė.
      :D Ačiū tau labai!
      Stengsiuosi nepasiduot!:))

      Panaikinti
  5. Closed to the Edge :)
    Aš taipogi sveikinu turint net šimtą vieną sekėją!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveik ir su stulbinamai dideliu sekėjų skaičiu! Esi to tikrai verta!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Su didele šypsena tariu dideliausią Ačiū!! :)

      Panaikinti