penktadienis, liepos 05, 2013

Paprastas penktadienis.

Kaip ir kiekvieną penktadienį, bent tris valandas paaukoju visų namų beveik generalinei tvarkai. Visi namai būna suverčiami ir vėl sutvarkomi. Tokia žavinga tradicija atsirado, kai neapsikentusi namiškių netvarkos ėmiau kuopt visus namus. O po to susigyvenau su tuo ir kartais netgi visai smagu tvarkytis. Su muzika, of course.
Po to pasidariau kažką valgomo, nes miriau iš bado. Tas visas grindų brūžinimas šepečiu ir švaistymasis dulkių šluoste vargina kaip reikiant. Bet nėra nieko malonesnio, nei sėdėti sutvarkytuose kambariuose ir tyliai kramsnoti sumuštinius ir tiesiog nieko neveikti. Aha, nieko neveikt, nes baisu ką nors sugriauti, kad nereiktų vėl tvarkytis. Kaip bebūtų, grįžus mano šeimai visa tvarka nuėjo velniop, o aš praradus viltį numojau ranka ir nuėjau paskaityt knygos. Rytoj vis tiek reikės vėl tvarkytis. Pasidariau kažkokia pedante. Vis vaikštau aplink ir burbu, kad koks daiktelis ne savo vietoje. Ir gerai, būsiu pikta pedantė.
Įpusėjau S. Parulskio 'Miegas ir kitos moterys'. Nors ir esė rinkinys, kurio tikriausiai gyvenime nebūčiau paėmus į rankas, knyga labai paprastai skaitosi, nors ir parašyta suaugusiems žmonėmis, o ne neapsiplunksnavusiai šešiolikmetei. Pripažįstu, kad kai kurios vietos iškelia daugybės klaustukų nežinomais terminais ir jų junginiais. Bet nieko tokio.
Šiandien dieną skyriau ne tik kambarių tvarkymui, knygų skaitymui, bet ir vlogų žiūrėjimui. Nepripažįstu lietuviškų vlogerių. Atsiprašau, kad taip yra, bet man nepatinka mano tautiečių kuriami vlogai. Tiesiog nepatinka. Galiu gaut didelio hate'inimo bangą dėl nepatriotiškumo ar dar ko nors, bet savo požiūrio nekeisiu. Geriausiai man susižiūri Danisnotonfire, KickThePj, Crabstickz. Dar būtų visai nieko pažiūrėti vieną kitą AmazingPhil, bet niekaip neprisiruošiu. Kada nors. Vis dėlto, visų šių keturių vlogerių vlogai labai kokybiški ir lengvai susižiūrintys. Nors ir angliškai. Gal kada nors parašysiu apie juos plačiau.
Šitas savaitgalis bus ne šiaip savaitgalis. Dar vienas Formulės - 1 etapas. Taip ir neteko galimybės pažiūrėt šiandien treniruočių, bet rytoj tai jau tikrai varvinsiu akis ieškodama tiesioginės transliacijos internetu. Ir man nusispjaut, ką pasakys kiti. Formulė šventas reikalas man.
Trumpas įrašas, bet kadangi nieko įdomaus neveikiu ir jokių minčių nekyla, kokią temą paknaisiot giliau, teks tenkintis tuo kas yra mano smegeninėje ir gyvenime..

Dienos klausimas: Kokią knygą dabar skaitote?

15 komentarų:

  1. O, aš irgi ruošiuosi pažiūrėt AmazingPhil, bet neišeina niekaip :D Irgi nelabai mėgstu lietuviškų vlogų, nors The3dvino kartais pažiūriu.
    Šiuo metu stengiuosi prisiverst paskaityt "Sostų žaidimą" :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. AmazingPhil toks mielas man. :DD Kodėl prisiversti? :D

      Panaikinti
    2. Nelabai mėgstu tokio žanro knygų :D

      Panaikinti
    3. Leisk spėt, kad čia mokyklai reikia perskaityti.. :D

      Panaikinti
    4. Kelias kitas tokio pat žanro reikia... :D

      Panaikinti
    5. Sėkmės tada, bandant jas įveikt! :D

      Panaikinti
  2. Prieš kelias minutes baigiau Tamaros Bach "Mergina iš Marso". :):)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skamba įdomiai, reikėtų pasižvalgyt šios knygos. :)

      Panaikinti
  3. Šiuo metu esu įsipareigojusi knygai "Pikčiurnienė".Autoriaus neatsimenu :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pas mane ant stalo dėmesio jau kurį laiką laukia John Green (rodos) - ''Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos'' :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Super knyga, siūlau nieko nelaukiant imti ir perskaityti!!! :)

      Panaikinti
    2. Būtinai pasidomėsiu šia knyga.:))

      Panaikinti
  5. Pastaruoju metu skaitau Richard David Presht knygą ,,kas aš esu?". Šiek tiek prie folosofijos patraukė :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane irgi buvo patraukę, turiu dar Filosofijos pradmenis ir dar kažkokią knygą. :D

      Panaikinti