pirmadienis, liepos 01, 2013

Sveiks, pirmadieni!

10 valandą ryto pradėjo dainuot mano žadintuvas, bet kadangi buvau tokia emociškai išsekusi po futbolo, išjungiau jį ir dar valandą snaudžiau, po to nurėpliojau į virtuvę kažko pusryčiams. Banalus ir įprastas rytas per atostogas. Tradiciškas kambarių tvarkymasis, arbatėlė su drauge ir galiausiai vakaras su muzika. Mano pirmadienis sutelpa į kelis sakinius.
Nematau didelio reikalo panikuoti, kad jau liepa ir kad nieko doro neveikiu. Plaukimas pasroviui - man įprastas dalykas. Viskas bus su laiku. O ir pasakymas, kad nieko neveikiu netinka. Jau beveik pusė mano darbų atlikta, vasara taip pat tik įpusėjo ir aš visiškai nematau reikalo skubėt.
 Kai pasakiau savo familijai, kad eisiu ryt 8 valandą ryto pabėgiot, visi skaniai nusijuokė. Niekas netiki manimi, kad galiu ir prisiversiu. Tokiu būdu ir pabunda mano užsispyrimas įrodyti, kad galiu. Visą savo gyvenimėlį buvau užsispyrusi kaip maža ožka. Gal kažkiek tai ir duoda naudos, bet minusų yra daugiau. Taigi, rytoj aštuntą ryto, kažkas bėgs kaimo keliukais ir bandys įrodyt visiems, kad sugeba nubėgti bent 20 metrų neuždusus.
O aš šaunuolė, sugebėjau vakar neužmigt ir pažiūrėt futbolą, nors ir kaip nuviliančiai viskas buvo. Norėjosi teleportuotis į Braziliją ir apkabinti kiekvieną vargšą ispanų rinktinės narį. Tokie liūdni jie atrodė. Bet yra kaip yra - teleportuotis nemoku, o ir apkabinimai mažai padėtų..
Įdomu, kaip man pavyks rytoj atsikelti ir žvaliai nurisnoti nors keliasdešimt metrų.. Galėčiau jau kaip ir eit miegot, bet sėdžiu kaip prilipdyta, pasileidus Coldplay koncertą. Kodėl?.. Kodėl aš tokia priklausoma nuo tų dainų, kurias esu klausius begales kartų..
Viskas, baigiu šitą trumpą ir bevertį įrašą, motyvuoju save rytojui ir ryt bandau viską įgyvendinti.
Jokių idėjų, jokių minčių, jokių nuotykių, nieko. Mano gyvenimas pradeda priminti dykumą. Nagi, gyvenime nustebink mane ir pateik ką nors netikėto. Nes aš nežadu laistyti šitos dykumos savo prakaitu, bandydama ką nors pakeisti. Dabar aš ilsiuosi, teku pasroviui ir tiesiog gyvenu.
Pas mane namuose labai daug tuščių užrašų knygučių..
Dienos klausimas: ar esate užsispyrę?

10 komentarų:

  1. Koks mano užsispyrimas, priklauso nuo noro ar situacijos. Kartais visiškai pasiduodu ir teku pasroviui su neviltim, o kartais būnu taip smarkiai užsispyrus ką nors padaryti ar įrodyti savo tiesą, jog atrodo, kad kalnus nuversčiau.
    Beje, aš irgi žadėjau pradėt bėgiot. Žadėjau... :D Neprisiverčiu savęs atsikelt, nors tu ką. Todėl geriau bėgiosiu vakare.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ooo... Rytinis pabėgiojimas... Išbandžiau ir tikrai puikus dalykas. Dar nubėgdavau iki ežero ir iš karto į gaivų vandenį.... Pasaka. O jei dėl užsispyrimo, tai esu tikrai savo nuomonę turintis žmogus ir dažnai elgiuosi būtent taip, kaip aš noriu, bet žinoma dažnai išklausau ir kitų :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gaila, kad aplink mane jokio ežero, tik keli užteršti tvenkiniai, kuriuose dumblo daugiau negu vandens.. :D

      Panaikinti
  3. Hmm...mane laiko užsispyrusia. Viskas priklauso nuo stiacijos. Kartais užsisipiriu visai be reikalo :D Beje,mano plane irgi yra toks dalykas,kaip bėgiojimas iš ryto. Bet tai padarysiu kai išvyksiu gyventi kitur - ten bus daug geresnės sąlygos :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pradinėse pagrindinis žodis mane apibūdinantis buvo - užsispyrusi. :D
      Galvoju, gal ir man palaukt kol į kaimą išvažiuosiu.. Ten vietos daug..

      Panaikinti
  4. O, aš, gaila kažkokia "skysta". Atrodo užsibrėžiu to savo tikslo, pavyzdžiui 30 dienų atsilenkimai, kas dieną vis daugiau. Labai patiko, sekėsi man "atsilenkinėt", bet va koją pakišo liūdesys dėl šuniuko ir šiokia tokia depresija, pagalvojau, kad porą dienų pailsėsiu, o pora dienų virto 18 dienų... ;(( Dabar važiuosiu pas tėtį ir sportuosiu, nepasileisiu kaip praėjusį kartą. Labai daug važinėsiu dviračiu ir išnaujo pradėsiu atsilenkimus. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bent jau bandysi atsitaisyti, o aš jaučiuosi kaip drebučių kalnas - geriau nejudint..

      Panaikinti
  5. Taip esu užsispyrusi, bet dažnai nepabaigiu savo darbų:) Vis dėlto sporto neapleidžiu

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hehe, primena mane - niekada nebaigiu ką pradėjus. Po poros savaičių prisimenu. :D

      Panaikinti