penktadienis, rugpjūčio 16, 2013

Apsipirkinėjimų mokyklai ypatumai. Ir nauji pažadai rugsėjui..

Atrodo jau kažkiek suaugau - eisiu į dešimtą klasę ir kažkokie niekučiai, kaip apsipirkinėjimas mokyklai neturėtų kelti jokių ypatingų jausmų. Bet yra kaip yra. Vakar rytą praleidau sklandydama tarp didelių lentynų prikimštų įvairių mokyklinių prekių. Besirinkdama sąsiuvinius, pieštukus, tušinukus ir kitus mielus dalykėlius mokyklai. Kartais netgi besirenkant kokį niekniekį kyla mintis, kad gal visai nieko bus eiti į tą mokyklą?.. Juk galų gale ten tik pastatas su žmonėmis. Nekreipkim dėmesio į tuos egzaminus, kontrolinius, atsiskaitymus, kurie laukia. Juk tai tebūna vienadieniai išbandymai. O pažymiai niekada neatspindės to tikrojo žinių kiekio. Tai tik kažkoks menkas skaičiukas languotame dienyne.
Nors ir neprisirašau savęs prie šopaholikių būrio, bet tas rinkimasis į kokį sąsiuvinį būtų mieliau rašyti matematiką, į kokį biologiją, man visada labai patinka. Jaučius mažą ir keistą silpnybę toms kanceliarinėms priemonėms. Nors kiekvienais metais mažėja mano reikmenų sąrašas. Praeitais metais nereikėjo pirkt skudurų į mokyklą, nes yra uniforma. Šiais metais jau nereik kuprinės ir sąsiuvinių. Pieštukų ir kitų smulkių dalykų. Išmokau taupyt.
Kartu su mokykliniais apsiprekinimais ateina ir mano pažadai rugsėjui, naujiems mokslo metams. Esu kažkur skaičius, kad užrašytus pažadus, tikslus ir norus lengviau įgyvendinti. O kadangi ten nebus nieko asmeniško ir panašiai, kodėl gi nepasidalinus tuo čia.
Pažadas Nr. 1 tikriausiai pas visus ir ne tik pas mane: geriau mokykis. Šitie du žodžiai persekioja visus mokinius kaip kokios  šmėklos ar baubai iš po lovos. Dauguma tai pamiršta jau po poros pirmųjų mokslo savaičių. Kiti stropiai vykdo tai iki pusmečio pabaigos, o kiti, kurie turi įgimta talentą įsiminti informaciją arba tiesiog gimė vunderkindais - be jokių didelių pastangų  išsilaiko visus metus. Aš bandysiu laikytis visus metus. Norisi kažkaip įrodyti visiems tiems nusistačiusiems mokytojams, kurie žiūri su pašaipia, ironiška šypsenėle "tu visiškai nieko nemoki", kad sugebu išmokti jų dėstomą dalyką. Bent dešimt skirtingų mokymosi strategijų, papildoma tam tikroms pamokoms medžiaga, nusiteikimas ir manau, kad man gali pavykti. Labiausiai griebsiu fiziką už tų aštrių spyglių, kuriais praeitais metais man raižė ketvertus ir penketus. Bet vis tiek sugebėjau išlaužt septynis metiniame. Kitas pažadas - nenusileisk kitiems. Arba kitaip tariant, mokėk pastovėti už save. Ne, manęs klasėje nepravardžiuoja, nemuša ir neskriaudžia. Gal netgi visai gerbia ir supranta, kas aš per žmogus. Bet kartais norėtųsi tiesiog mokėti stovėti už save. Tvirtai. Abiejomis kojomis įsirėmus į žemę. Dar vienas pažadukas - neatsisakyk padėt kitiems, būk maloni ir draugiška. Nebandysiu siekti klasės draugiškiausios personos apdovanojimo. Tiesiog noriu, kad kiti negalvotų, kad esu pasikėlus ir arogantiška. Pati tokių žmonių prisižiūrėjau ir galiu pasakyti, kad liūdnas vaizdelis. Deda save ant pjedestalo, nors neturi ką rodyti.. Reikia nepamiršti ir nekerštauk. Niekas turbūt net nenujaučia, kad tokia asmenybė, kuri net musę privengia užmušti, gali kurti tokius keršto planus.. Juolab, kai žmogus sugeba suknisti man nuotaiką, gyvenimo dalelę arba šiaip kokį dalyką. Bet kerštas nėra gerai. Man dažniausiai užtenka tik palinkėti ko nors, tam bjauriam klasiokui, kuris kažkaip sugadina nuotaiką ir kitą pamoką jis jau prisidirbęs keliauja už durų.. O aš graužiuosi, nes man nuoširdžiai gaila. Kerštas tikrai not my thing. Geriau nuleisti viską juokais arba apsimesti, kad nematai.
Taigi, keturi paprasti pažadai. Man tereikia devynis mėnesius jų laikytis ir nekristi į jokias blogų pažymių duobes, neklimpti jokiose krizėse ir aš sugebėsiu ištverti tą dešimtą klasę. Viskas bus gerai, aš žinau.
P. S. Linkėjimai Gintarijai

Klausimas: ar jau ruošiatės mokyklai?

16 komentarų:

  1. Jau susiruošiau :D Ir iš tikrųjų jos laukiu, man ji kažkodėl patinka. Be to, man jau gerokai atsibodo vasara, o ruduo kaip tik mano mėgstamiausias laikas :) Pastebėjau, jog mano prisižadėjimai panašūs į tavuosius, tik man reiktų pasimokyti matematiką, o fizika man sekasi gerai - pusmetyje išėjo dešimt. Tiesą sakant keista, nes šios pamokos susiję...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad tau išėjo 10 iš fizikos! Ruduo ir man patinka, bet kartais norisi ir tos saulėtos vasaros.. :)) Man irgi visai patiktų mokykla, jei ne keletas dalykų, kurie tikrai ėda nervų ląsteles. :D

      Panaikinti
  2. Jau po truputį ruošiuosi. Na, dar neapsipirkau, tačiau po truputį pratinu save prie minties, kad vėl grįšiu prie tos pačios rutinos. Įtariu, kad šiais metais prireiks stipresnių nervų :D Šiaip visai noriu grįžt atgal, o kita mano pusė nenori. Labai laukiu apsipirkinėjimo. Keista, kiek džiaugsmo man gali suteikt naujas paprastas tušinukas (nekalbant apie sąsiuvinius, kuriuos man turėtų uždraust pirkt, nes turiu jų visam likusiam gyvenimui) :D
    Beje, sėkmės vykdant pažadus!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, aš irgi didelė sąsiuvinių maniakė! :D Pilna spinta ir stalčiai. :D Aš taip pat plėšausi į dvi dalis dėl ėjimo į mokyklą.. Bet kaip bus taip bus..
      Ačiū!

      Panaikinti
  3. Tikrai puikus irasas :) As mokyklai po truputi ruosiuos,bet ne taip intensyviai kaip kiti :D Kazkaip vis dar norisi pasidziaugti vasara ir negalvoti apie ateinancius mokslo metus,kurie bus sunkus,bet tikrai idomus :) Dar plius kai mokaisi dailes gimnazijoje :D Tikrai esi saunuole,kad susigalvoji pazadus,kurios tikiuosi ispildysi :)As irgi sau pasizadu kelis dalykus,bet ju neuzsirasau ir dazniausiai pamirstu :D tik geras mokinimasis neuzsimirsta nes tai turi daryti nuolatos :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Ooo, dailės gimnazija! Sėkmės tau ten! :)) Ir sėkmės moksluose! :)

      Panaikinti
  4. Šaunūs planai, didžiulės sėkmės tau juos įgyvendinant! Neabejoju, jog tau puikiai seksis :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi mėgstu apsipirkinėti!
    O mokyklai tai jau susiruošiau, tik, gėda sakyt, nei kuprinės nei kokios padoresnės rankinės neturiu... Mat mano senoji kuprinė po žygio (mūsų auklėtojas - pamišęs dėl žygių į gamtą, ar tiesiog žygių bet kur)taip 'nusivarė', jog mokyklai ji VISIŠKAI netinkama. Ką gi. Gal kaip nors...
    Sėkmės tau su tuo planeliu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Geras įrašas (nu kaip ir visi kiti tavo įrašai ;DDD). Į mokyklą po truputį jau pradedu ruoštis, tik ne nuo mokyklinių prekių, o nuo drabužių. :DDd Tiesiog noriu šiais metais būti šiek tiek kitokia (pradėjau nuo išorinio įvaizdžio) ir nekartoti tų pačių klaidų. Ir svarbiausia - tvirtai laikytis ant žemės. O dėl to gero mokymosi tai joo, aš irgi pasižadėjau. Devintoje klasėje šiek tiek (labai) atleidau vadeles ir pažymiai krito. Dešimtoje reikia susiimti;DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Labai gerai, kad nutarei pasikeisti tiek išvaizda, tiek charakteriu! Sėkmės tau!

      Panaikinti
  7. Šis tavo įrašas kažkuo mane įkvėpė ir netgi privertė patikėti, kad šiemet tikrai pavyks pasitempti dėl mokslų. Ačiū tau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū tau už tokį šaunų komentarą! Būtent tokie ir suteikia to stimulo rašyti! :)

      Panaikinti