šeštadienis, rugpjūčio 10, 2013

Atlas + Catching Fire = Fangirling.


Trumpas žodynėlis:
Atlas - nauja Coldplay daina. Catching Fire - kita Bado žaidynių dalis. Juos sujungiam ir gaunam visuotinį pamišimą Tumblr ir mano smegeninėje. Kuo šie du dalykai susiję? Atlas bus garso takelis Catching Fire filme. Tas nuostabus momentas, kai du mėgstami dalykai tampa bendri ir būna sujungiami.
Taigi vakar sėdėjau visa su plačia šypsena ir vis bandžiau sugalvoti, kaip skambės nauja Coldplay daina. Ir kaip ji atrodys filme. Ir kaip atrodys klipas. Ir kaip atrodys nauja Coldplay era. Net mano vaizduotei buvo sunku išmąstyti tokį kiekį dalykų. Aš ir mano bendraminčiai sėdim Tumblr ir bandom bendrom jėgom išsiaiškinti.
Tokia jausmų audra apsireiškė, kad net sunku užmigt buvo. Vietoj miego sumąsčiau sau 16 naujų užduočių, kurias būtų gerai įgyvendinti iki rugsėjo. Dauguma dalykėlių vos kelių minučių darbai, bet kitiems gali prireikti ir kelių dienų. Perskaityti porą knygų, susitikt su keliais žmonėmis, vėl griebt į rankas apdulkėjusią gitarą ir pabandyt išmokt vieną kitą dainą, susitaisyt sulūžusį stalčių, kuris kiekvieną kartą nukritęs sukelia man dvigubą infarktą, pradėt susidarinėt sąrašą mokyklai.. Jaučiu pasimėgavimą daryti tokius sąrašus, nes mano galvoje kaip kokiam skruzdėlyne vis knibžda minčių, idėjų ką padaryti, parašyti, pasakyti, išklausyti, peržiūrėti. Prireiks dar poros gyvenimų perskaityti visoms knygoms, peržiūrėti visiems filmams, susitaisyti visus stalčius..
Sugalvojau, kad reiktų man pabandyti pažiūrėti serialą. (Pasiūlymai visada laukiami komentaruose.) Serialai niekada nebuvo mano stiprioji pusė. Tiesiog nesugebėdavau pažiūrėti visų serijų. Na, išskyrus vieną. House Of Anubis, kažkokiu būdu sugebėjo mane prikaustyti ir varvinti akis visas serijas. Pažiūrėjau visus du sezonus ir tuo didžiuojuosi. O kiti serialai visiškai manęs neužkabina. Pažiūriu vieną seriją, kitą ir viskas. Daugiau nebežiūriu, nes man neįdomu. Bet šiąnakt tvirtai nusprendžiau - žiūrėsiu serialą. Tikriausiai "Supernatural", nes kažkaip jaučiu simpatiją jo aktoriams ir visam fandom Tumblr. Gal yra žmogiukų, kurie jį jau žiūri? Atsiliepkit komentaruose, noriu sužinoti jūsų nuomonę apie šį serialą.
Pats smagiausias jausmas: sėdi prie stalo, langas atidarytas ir girdi kaip lyja. Oras atrodo toks švarus ir gaivus, kad net pradedi giliau kvėpuoti, norėdama atsigaivinti ir pripildyti save švaraus deguonies, vietoj to tvankaus ir dulkių prisotinto oro.
Ir kaip man dabar sulaukti rugpjūčio 26 dienos..

Dienos klausimas: kokios grupės ar atlikėjai jums labiausiai prie širdies?

30 komentarų:

  1. Kaip tik dabar žiūrėjau Supernatural :D Nerealus serialas!!!
    Man labiausiai prie širdies Macklemore, Lana Del Rey, Ed Sheeran, The Lumineers ir taip pat kaip tau - Coldplay :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ėėėj, tokiu atveju Supernatural ir žiūrėsiu. :D
      Vyy, Coldplay! :D Žaibazzz!

      Panaikinti
  2. Coldplay grupėje yra tikrai gerų dainų ir pati grupė šauni! Man laaaabiausiai prie širdies : one direction. Gal kitiems nuskambės kaip banali paauglių numylėtinė grupė, bet man jie šaunūs nuoširdūs(sexiukai :DD) kuriantys man labai patinkančią muziką. :3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent taip! O blogos muzikos nėra, yra tik skirtingi skoniai. :)

      Panaikinti
    2. as su tavim nesutinku. zmogus arba turi skoni, arba ne (gal siek tiek skeptiskai nuskambejo, bet visokios yvos pupytes bieberiai tikrai muzika skonio neturintiems zmonems) fainas irasas, beje:)

      Panaikinti
    3. Ką gi, o man nepatiko tavo pasakymas. :)
      Pati asmeniškai nesiklausau nei pupyčių, nei Yvų, nei Bieberio, tačiau išgirdusi ausų tikrai neužsikemšu, ir nesakau, kad tai NĖRA muzika.
      Kiekvienas turi teisę rinktis savo muzikos stilių, tam ir yra tiek daugybė rūšių, kad kiekvienas rastų SAVO gyslelę.
      O jei tą skonio turėjimą, Tu įvardini kaip sunkios muzikos klausymąsi, tada su Tavo nuomone visiškai nesutinku, bet savosios taip pat neperšu. Kiekvienas turi teisę atrasti tai, kas jam patinka. :)

      Panaikinti
    4. Mielas Anonime - ankščiau galvojau grynai kaip tu. Bet mano nuomonė vis dėlto pasikeitė. Taip, iš dalies tai yra tikra beskonybė, bet nereikia teisti tų žmonių, kuriems tai patinka.. Taip jau yra. Ir ačiū tau!

      Agne - būtent taip ir yra! Visi turim savo skonį, savo gyslelę ir nereikia teisti tų, kurių skonis muzikoje nesutampa su mūsų! Kiekvienam patinka skirtingi dalykai. :)

      Panaikinti
  3. Gėda, nesu girdėjusi net apie Supernatural, bet vat su serialais tai man lygiai taip pat, pll jau metus žiūriu, nors ir žiauriai įdomu, bet kažkaip sunku prisiruošti baigti trečią sezoną žiūrėti :D
    Prie mėgstamiausių atlikėjų priskirčiau Pink, Justin Timberlake, Passenger, Big Time Rush ir The Wanted. Nors šiaip viskas pagal nuotaiką :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Supernatural nebūčiau žinojus, jei ne Tumblr.. :D PLL, kažkaip man nea, vieną seriją mačiau, bet neužkibo. :D

      Panaikinti
  4. Sėkmės ir valios (kad neaplankytų tinginys) įveikiant visus užsibrėžtus tikslus! O pati esu visiškai priklausoma nuo Ed Sheeran dainų, bet telefone taip pat yra ir Coldplay (naujai atrasta meilė <3), GJan, Olly Murs ir daug kitų nuostabių pavienių dainų...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū tau!
      Pas mane telefone irgi daug pavienių dainų, bet vis tiek ištikima Coldplay. :D
      Smagu, kad atradai naują meilę! :D

      Panaikinti
  5. Aš irgi lirmą kartą girdŽiu apie suoernatural, bet galbūt išbandysiu, nes pll neužtenka ;D Mano telefono grojarašty yra pilna įvairios muzikos, bet labiausiai širdį glosto DJ Frankie Wilde kūriniai (paklausyk būtinai SHADOW dainos!), Jason Mraz dainos.. o šiaip klausomiausia muzika yra ta, kuri primena kažką malonaus: ar tai įvykį, ar žmogų...

    AtsakytiPanaikinti
  6. P.s. atsiprašau už klaidas, nes rašau iš telefono ir man ta klaviatūra nepatogi ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Būtinai paklausysiu tos dainos! :D
      Būtent, kad dažniausiai užsikabliuoji ant tos dainos, kurį kažką primena. Kažką tokio mielo.. :))

      Panaikinti
  7. LAbas... Neseniai pradėjau žiūrėti "Revoliuciją", pirma serija užkabino, antra truputį "atkabino"... Šiaip dar žiūriu "Pretty little liars", bet man gal irgi reikia naujo serialo...
    O dėl muzikos - tai neturiu TOKIOS grupės kuria gyvenčiau, bet daugiausia klausausi alternatyvos, ir pradėjau laaabai mėgt "Imagine Dragons"
    :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas! Įdomiai skamba Revoliucija. Reiktų pasidomėt. :D
      "Imagine Dragons" "Radioactive" mane labai užkabliavo. Ypač klipas. :D

      Panaikinti
  8. Iš serialų galėčiau pasiūlyti "Vampyro dienoraščius", jis mane žavi tuo, jog siužetas yra visiškai nenuspėjamas ir tiesiogine to žodžio prasme, prikausto dėmėsį :D
    Na, o mano mėgstamiausia grupė yra "Hurts". Kiekviena jų daina man sukelia visokius prisiminimus ir atriboja nuo šio pasaulio :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtinai pasidomėsiu! :D
      "Hurts" ir man patinka!

      Panaikinti
  9. Laba,kaip ir tu esu "pasinesus" ant Catching Fire ir ziauriai laukiu premjeros!!! :D viena daina kuri dabar skamba man galvoje:
    MGMT - Electric Feel
    Ir neseniai atradau faina albuna:
    http://www.youtube.com/watch?v=urq3Ln7832A
    tikiuosi patiks :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas labas! Oooh, bendramintė, kaip fainai! :D
      Ačiū už pasiūlymus! :))

      Panaikinti
    2. Ir butinai parasyk nuomone apie dainas nes man labai idomu ka manai apie jas :DD :)

      Panaikinti
    3. Būtinai padarysiu kokį įrašą apie jas ir pasakysiu nuomonę! :D

      Panaikinti
    4. Jokių problemų man, kaip tik visai gera idėja įrašui! :D

      Panaikinti
  10. aplankyk :) tikiuosi patiks:
    http://iausiosdrauges.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  11. Yeee, Coldplay, labai juos mėgstu ^^ Visos jų dainos man kažką primena ir visos yra nuostabios :3
    Bado žaidynės anksčiau man nelabai patiko, bet kažkodėl po truputį nuomonė vis keičiasi, keičiasi..:D Jaučiu, tuoj ir aš "išprotėsiu", o dar tas Catching Fire treileris...*varvina seilę*

    Muzikos klausau tokios indie/rock ar dainuojamosios poezijos :) Labiausiai prie širdies - BOY, Imagine dragons, Daughter, The Black Keys, Passenger, Coldplay, The Paper Kites, The Naked and Famous ir Of Monsters and Men. Geez, kiek daug :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Coldplayer! :D
      Catching Fire treileris sukėlė tokią sumaištį. Neįsivaizduoju kaip premjeros sulaukt..
      Panašiai ir pas mane. :D Tik šiek tiek mažiau. :DD

      Panaikinti
  12. Pati jau seniai klausausi draugės svaigimų dėl Supernatural, prieš porą mėnesių pradėjau žiūrėti, žiauriai geras, tik kartais pasitaiko prieš miegą creepy serijų :D bet per dažnai neturiu nusiteikimo tam žiūrėjimui, todėl sėdžiu tik antrame sezone, bet žiūriu ir Teen Wolf, o PLL jau ima nusibosti, bet irgi žiūriu :)
    Dėl grupių - pradėjau dievinti One Republic, šiaip jau seniai patinka Lana Del Rey, o daugiau...pavienės dainos :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais man kraupumai patinka. Kai buvau maža žiūrėjau tą serialą apie vampyrų žudymą. Tik nepamenu pavadinimo. :D
      Aš irgi neseniai atradau OneRepublic! Nereali grupė. :))

      Panaikinti