antradienis, rugpjūčio 13, 2013

Kairiarankių diena ir šiaip dalykai.

Jeigu neturėčiau to įpročio rašyti ir daryti kitus įvairius darbus kaire ranka - man rugpjūčio tryliktoji būtų elementari diena. Dar viena vasaros diena.. Ankščiau netgi šiek tiek prisibijodavau parodyti žmonėms, kad esu kairiarankė. Neduok Dieve, atsiras koks nors senų pažiūrų žmogus ir pradės mane auklėti, kad reikia rašyti dešine. Džiugu, kad dabar toks atvejis labai retas ir drąsiai galiu imti rašiklį į kairę ranką. Siaubas, kai pagalvoji, kiek natūralių kairiarankių buvo perauklėti į dešiniarankius, nes visuomenė norėjo, kad visi būtų vienodi ir lygūs. Negalima taip. Juk visi turime kažkokių savitų ir tik mums būdingų savybių. Juk nepulsime visi ir netapsime tipiškais mėlynakiais arba rudaplaukiais. Bullshit. Ir kaip turėjo jaustis vaikas verčiamas rašyti dešine, o ne kaire ranka.
Kairiarankių pasaulyje, iš tiesų, yra nemažai. Pradedant visiškai nežinomais, baigiant tais, kurie yra žinomi visame pasaulyje. Gerbiami ir mylimi. Mano aplinkoje - kairiarankiai yra labai žavios ir įdomios asmenybės. Bet nebūtinai visi kairiarankiai yra genijai, o dešiniarankiai nieko verti. Oj, ne, ne. Visi esame kažko verti. Visi turime gabumų, tik galbūt dar jų neatradome.
Ot, aš visai neblogai paminėjau šią dieną. Ryte atsikėlus nusprendžiau, kad gana liūdėti užsidarius namuose ir reik eit į miestą prasiblaškyti. Išsitempiau ir draugę. Nieko keisto, kad mane vis kamavo juoko priepuoliai. Kas tris žingsnius. Visos problemos pakilo aukštai ir nuskrido pilku dangumi. Likusios išėjo lauk nuoširdaus juoko pavidalu ir tiesiog išsikalbėjimu. Nereik man tų patarimų, svarbu išklauso. Tiesiog sėdi ant seniai uždarytos parduotuvės laiptų ir guodiesi dėl visų kvailų minčių. Ir sulauki draugiško palaikymo. Galiausiai einant namo suvoki, kad tos problemos tarakono dydžio ir be gailesčio užlipi ant jų, jas galutinai pribaigdama. Ir net lietus man labai patiko. Tas monotoniškas barbenimas į medžių lapus ir tylus lašnojimas ant mano galvos. Ramina. Tikrai.
Daugiausiai laiko praleidom sėdint ir šnekant apie naujus mokslo metus. Pusė manęs laukia ir nekantriai trypčioja, o kita pusė paniškai laksto raudamasi plaukus nuo galvos. Laukiu, nes labai smalsu pamatyti naujus žmones mokyklos koridoriuose. Nelaukiu, nes bus tai, ko aš matyti nelabai trokštu. Sudėtinga bus praeiti pro žmogų, per kurį susiėdei trečdalį gyvenimo. Gerai, aš pati kalta ir čia grynai mano žiopla klaida. Bet vis tiek. Jis galėjo pasielgti nors kiek švelniau ir taip skaudžiai nelaipiot ant mano vienintelių mažų, nuskurusių ir bejėgiškai tiesiančių į saulę rankas vilčių. Kaip buvo, taip buvo. Nieko nepakeisi. Iš tiesų, aš netgi labai smarkiai abejoju ar sugebės mane atpažinti. Vis dėlto to vandens daugokai nutekėjo.. Po truputį reikia pradėt nustot galvot kaip ten viskas su juo bus. Juk eisiu mokytis.. Nors sunku patikėti, kokios aistros gali virti paprasčiausioje gimnazijoje..
Gaila, kad naktį nesimatė žvaigždžių.. 
Sveikinimai visiems kairiarankiams!

Dienos klausimas: ar aplink jus daug kairiarankių?

15 komentarų:

  1. Vertei susimąstyti. Pažįstu vieną, ir tai su ja daug nebendraujame... Nes ji nepritampa mūsų klasėje... Viską daro savaip, pernelyg vaikiškai, kiti iš jos šaiposi, man kartais dėl to pasidaro gaila. Nesimoko visiškai blogai, bet nekaip. Tikrai nekaip. Anksčiau ji ne taip išsikyrė iš kitų, o dabar... Kartais supranti, kaip nepakeliama į ją žiūrėti ir matyti tai, ką mato kiti. Nevėkšliškumą, nesupratimą. Ji daug meluoja. Prisigalvoja visokių istorijų ir verčia kitus ja tikėti. Tie kiti, žinoma, tik šaiposi. Tikrai - stengiuos nebūt tarp tokių, tačiau vien nuo tų pastabų apie ją sklindančių aplink kartais pasidaro bloga. Ji, žinoma dėl to ir kalta ir ne. Ji tenori draugų, dėmesio ir neišmano kaip kitaip tai gauti. Kartais gaila, pikta dėl to. Taigi vien ją prisiminus imu galvoti, kad vis dėl to kairiarankiai kitokie.. Ne visi tokie kaip ji - bet turbūt kažkuo išsiskiriantys. Iš pilkos masės, kurioje vos viena skitas švyti. Na štai apie ką privertei galvoti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir tu mane privertei susimąstyti. Tikriausiai kiekvienoje klasėje yra kažkoks žmogus, kuris kitoks, į kurį visi žiūri kreivai ir pašaipiai. Pas mane seniau irgi buvo tokia persona. Nors ir nebuvo kairiarankė..
      Ačiū tau už tokį nuoširdų komentarą!

      Panaikinti
  2. Sveikinu tave su kairiarankių diena :)

    Aplink mane tai nedaug kairiarankių.Mano draugė ir pradinių klasių mokytoja.Na mokytoja vaikystėje buvo kairiarankė,bet mokykloje ją perauklėjo...Gaila,kad ją taip "suvaržė"...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Man labai nesmagu girdėti būna, kai suaugusieji sako, kad buvo kairiarankiai..

      Panaikinti
  3. Kairiarankius visad laikiau kitokiomis asmenybėmis. Ne visi jie yra kitokie nei pilka masė, bet dauguma, kuriuos pažįstu - išskirtiniai :)
    Nors keista, žmogus juk yra koks yra ir ar jis kairiarankis, ar dešiniarankis nedaug ką keičia. Visi žmonės kažkuo skiriasi. Visi gali daryti kažką kitaip. Ir visi daro tuos pačius dalykus savaip. Štai kodėl tas pats patiekalas, paruoštas kito žmogaus, gali būti tokio skirtingo skonio, nei ragautas iki šiol :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkaip iš tiesų - atrodo nesvarbu su kuria ranka žmogus rašo. Bet vis tiek, tie nuostabos šūksniai kai naujoje klasėje ėjau prie lentos ir iš kairės rašiau. Nors pas mane klasėje yra bent 5 (su manimi) kairiarankiai..
      Labai ačiū už tokį mielą komentarą! :)

      Panaikinti
  4. Nors esu kairiaranke,bet daugelis zmoniu su kuriais ilgai bendrauju net nustemba,kad as esu kairiaranke :D Beja,pas mane matesi zvaigzdes.Ju buvo labai daug :3 gaila,kad nebuvai ten kur as nes buvo tikrai nuostabus vaizdas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žaibaz, kairiaranke! :D
      Baltas pavyyydas, nes pas mane buvo super debesuota ir nieko nesimatė.. :(

      Panaikinti
  5. Žaibas, aš taip pat kairiarankė :D O šiaip nedaug tokių pažįstu. Anksčiau irgi būdavo nemalonu, kai kiti pastebėdavo, jog rašau kaire ranka, tačiau dabar tokie nuostabos šūksniai netrikdo ir netgi didžiuojuosi tuo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hah, dar vienas panašumas! :D Žaibą!
      Iš tiesų, aš ankščiau netgi maniau, kad rašymas su kaire yra yda. Bet dabar paskaičius daugybės garsių kairiarankių pavardes ir vardus darosi labai smagu širdelėje.. :)

      Panaikinti
  6. O aš - dešiniarankė! :) Pažįstu tai nemažai kairiarankių. Įrašas patiko! Bet, Akvile, gana žvalgyti į praeitį, akd buvo - pražuvo. Jei tas vaikinas be tavęs laimingai gyvena, tu taip pat turėtum. Įsivaizduok, kiek jau laiko iššvaistei apie jį galvodama?! Pozityviau ir su šypsena! Atsimins, neatsimins, tau turėtų tai nerūpėti. :p

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kad būtų taip paprasta. :D Kartais protas prašviesėja ir spjaunu aš į jį, bet kartais užeina tokios 'silpnumo' akimirkos, kai pradeda drebėt rankos, nes jį sutiksiu..
      Bet po tavo komentaro, dabar jau tikrai, spjausiu į jį. :D Nevertas jis tos vietos mano mintyse. :))

      Panaikinti