penktadienis, rugpjūčio 23, 2013

Maži džiaugsmai - dideli džiaugsmai.

Net nežinau kodėl atsidariau šitą langą ir pradėjau rašyti šitą sakinį. Užsimaniau eilinį kartą čia pasireikšti. Iškart pasakysiu, kad čia nebus kažkoks rimtas su prasme įrašas. Tiesiog šiaip sau toks. Pasaulio pabaiga susimovė, aš toliau linksmai gyvenu. Saulė šviečia, už lango viskas žalia ir jokių ženklų, kad visi tuoj mirsim. Vakar griebiau ispanų kalbą ir vėl pradėjau bandyt ją mokytis. Radau labai gerą puslapį ir manau, kad dabar jau rimtai pradėsiu bandyti dėlioti kažką ispaniško. Visada mane žavėjo ta kalba, ta šalis, tie žmonės. Ten viskas taip.. Egzotiška.. Dabar dar tereikia šiek tiek prigriebti gitarą ir išmokt nors porą naujų akordų. Nes su tais trim, kuriuos moku toli nenueisiu..
Kažkada seniai, po vienu mano įrašu vienas labai šaunus žmogeliukas feiboli man parekomendavo vieną albumą. Skubu pranešti, kad jį išklausiau. Tas 50 minučių kantriai sėdėjau, belsdama koja į grindis pagal ritmą.  Ir ką gi, jis man labai labai patiko!! Manau, kad pataikei tiesiai į dešimtuką, pasiūlius šitą albumą! Netgi rašydama šitą įrašą klausau vienos dainos iš to albumo. Ačiū Tau! Albumas pažymėtas žvaigždute ir įtrauktas į mėgstamiausių sąrašą. Netgi mąstau, kad reiktų pradėt domėtis šia grupe. Dar vienas vasaros atradimas!
Vakar kažkas užėjo, todėl paėmiau lapą ir surašiau viską, kuo man patinka gyvenimas. Sąrašo ilgis nesvarbu. Svarbu tai, kad turėjau galimybę iškratyti kiekvieną smegenų vingį prisimenant visus dalykus, kurie priverčia šypsotis, džiaugtis, juoktis ir kelia teigiamas emocijas. Sąrašas prasideda dideliais dalykais, o baigiasi mažais, paprastučiais. Dar kartelį įrodau sau, kad mano gyvenimo esmė - mažos, spalvotos detalės. Bet ypatingai svarbios. Jeigu ne jos, mano gyvenimas pradėtų irti. O jeigu irti, po kiek laiko ir griūti. O jei griūna gyvenimas - griūnu ir aš. Logiška. Pastebėjau, kad žmonės kuo toliau, tuo mažiau žiūri į smulkmenas. "Šviečia saulė - tai kas? Artimieji aplink geros nuotaikos - kodėl man tai turėtų rūpėti? " Vieną kartą reikėtų atkreipti dėmesį ir į paprastus dalykus, kurie sugeba pakelti nuotaiką labiau, negu nauji skudurai, pinigai ar kiti materialūs dalykai. Pinigai pūdo mus iš vidaus. Jie atima gebėjimą džiaugtis mažais dalykais. Atima suvokimą, kad dalykai, kurių neina apčiuopti suteikia daugiau laimės, negu galima pagalvoti.
Tiesiog nereikia ignoruoti džiaugsmo, kuris tyko už kampo, pasivertęs mažu dalykėliu. Reikia atkreipti dėmesį į viską: į katę besiglaustančią į kojas, į ištikimo šuns akis, į šviečiančią saulę, į žalius medžių lapus, į mamos šypseną, į netikėtai atrastus raštelius su klasiokais per pamoką, į tai, kad mokytojas vėluoja jau penkias minutes, į tai, kad knyga, kurią nori perskaityti atsirado bibliotekoje, į tai, kad gali pats nueiti į parduotuvę, pats gali matyti, girdėti. Daugybė dalykų, dėl kurių galima džiaugtis. Tada savaime atsiranda ir džiaugsmas, kad gyveni ir gali jausti visus tuos dalykus, kurie įkvepia džiaugsmu.
Liūdesys laikinas. Pyktis laikinas. Džiaugsmas irgi. Visi jausmai laikini. Juos keičia kiti. Ir tik nuo mūsų priklauso, kokio nuotaikos vyraus pas mus. Jei mes vien tik niurzgėsim ir matysi neigiamą pusę - visada būsim pikti, paniurę ir niurzgos. Bet jei sugebėsim net sunkiausiomis akimirkomis įžvelgti teigiamą pusę - po trumpo laiko tarpo vėl pamatysim šviečiančią saulę mūsų gyvenime. Reikia tik stipriai įsikalti sau, kad viskas visada bus ir yra gerai.
 

Klausimas: Kas gero Jums nutiko pastarosiomis dienomis?

15 komentarų:

  1. Labai patiko įrašas. Visiškai pritariu tavo požiūriui :) Paprasti dalykai geli suteikti daug laimės, o tie dideli juk ir susideda iš tų mažų. Pastarosiomis dienomis... Na, buvau prie jūros. O šiaip sėdžiu namie. ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tave nudėsiu... Mano dizainas... :D

      Panaikinti
    2. Gintarija, kodėl tavo blog'as nebe viešas?:o

      Panaikinti
    3. Aš jį trumpam uždariau, nes keičiau dizainą, paveiksliukus ir šiaip bendrą išvaizdą. Beje, mes su Akvile kažkoks ryšys turbūt sieja, jeigu iš daugiau kaip 1000 siūlomų fonų vienoj svetainėj sugebėjom išsirinkti tą patį.. :D

      Panaikinti
    4. Pakeičiau! Nėra reikalo panikuoti! :DD
      Tas ryšys gali būti pavadintas telepatija. ^^

      Panaikinti
  2. O! Žinau šitą grupę jau seniai ir ji man patinka :)) O feiboli - mano bff!! Aww!!:D
    Ispanų kalba ir man patinka, turiu norą ją kada nors išmokti. O kol kas gal bandysiu daugiau įsikirsti į prancūzų..:D

    Per šias dienas tiek daug nuveikiau!! Visokie rankdarbiai, piešimas, knygų skaitymas - mano mėgstama veikla - on the way! Ir, kaip visada, džiaugiuosi viskuo savame gyvenime :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Prancūzų man tarimas per sunkus, tai dėl to ir griebiau ispanų. :D
      Labai smagu, kad tiek daug nuveikei! :))

      Panaikinti
  3. Kaip visada puikiai išdėstytos mintys. Moki įkvėpti kitus. :) Sėkmės įgyvendinant užsibrėžtus tikslus. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai smagus albumas :)Visą perklausiau, ir klausysiu rytoj...
    Nieko anksčiau apie šią grupę negirdėjau...
    Ir aš mokysiuosi ispanų. Žavi mane ta kalba. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikia dėkoti feiboli, kad pasiūlė. :D Tikrai šaunus albumas!
      Sėkmės su ispanų tau! :)

      Panaikinti
  5. Pilnas pozityvių emocijų įrašas, labai pakėlė nuotaiką! :D Smagu, kad dar yra žmonių, pastebinčių tuos ,,mažus'' džiaugsmus ^^
    O kas gero nutiko? Na, praleidau puikų savaitgalį, tiesa, nieko kažko labai ypatingo neįvyko, bet tiesiog pabuvau su artimiausiais žmonėmis, o būtent tai ir padarė tas dvi dienas neužmirštamomis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai!
      Kartais buvimas su artimais žmonėmis, gali reikšti labai daug. :) Juk vis dėlto, jie mūsų artimieji. :)

      Panaikinti
  6. OMG!!!! Kaip a dziaugiuosi,kad tavo irase yra tokios fainos grupes albumas :3333 :D sooo happyyy :3

    AtsakytiPanaikinti