šeštadienis, rugsėjo 28, 2013

Išsunktų vaisių išpažintys.

Tas jausmas, kai vos tik įžengus į namus norisi kristi veidu į tas naujai išklotas grindis. Visą savaitę taip. Grįžti namo kaip išspausta citrina Cezario salotoms, o namuose dar krūva kitokių darbų darbelių, kaip pavyzdžiui neplauti indai, nenušluostytos dulkės, nepašertos katės ir nešluoti kambariai. Jaučiuosi kaip tikra vaisiaus išspauda.
Bet kaip bebūtų, dabar savaitgalis ir turiu galimybę vėl būti sultingai. Atsigauti. Tonos vaistų, arbatų ir peršalimo nėra. Daug daug rašymo, galvojimo, skaitymo ir tos didelės krūvos namų darbų ant stalo nėra. Daug sausainių, serialo, knygų ir vėl atsigaunu. Daug miego tuose šiltuose pataluose ir aš vėl kaip naujai gimusi. Norėtųsi su tokiomis pozityviomis mintimis pradėti naują savaitę. Nors ir jaučiu, kad jis nebus tokia pozityvi. Nusimato pirma ir tikrai nepaskutinė sunkioji savaitė mokykloje. Mokytojai be jokio pasigailėjimo suvertė mums atsiskaitymų, pasakojimų, rašinių krūvas ant pečių. "Sveiki atvykę į mokyklą, gana atostogauti, štai rašto darbas apie Lietuvos švietimo sistemas. Anglų kalba. Štai pasakojimas apie motyvaciją mokytis kitų šalių kalbas. Rusiškai. Štai savarankiškas darbas iš sudėtinių procentų. Štai kontrolinis iš Sovietų Rusijos." Visi mokiniai bando ginkluotis tais šarvais, ginklais ir kitais dalykais. Mūšiai vyksta pamokų metu. Mokytojai paleidžia klausimų seriją, o mes bandom išvengti, kad nepašautų. Lenkiamės, slepiam galvas po knyga, apsimetam, kad mąstom, kad tik nereiktų paaiškinti evoliucijos sąvokos. Taigi, tokia ta kasdienybė mokykloje. Vis dėlto, yra ir geroji pusė - klasiokų ginčai su mokytojais, klasiokių pagyros, kaip tau tinka šitie batai, mokytojų juokeliai per pamokas, kurie dažniausiai tampa dienos fraze. Sparnuotąja fraze. Nors ir neatsveria tos blogosios pusės, bent jau išlygina mokyklos gerų ir blogų dalykų svarstykles.
Jau baigiu perskaityti R. Granausko "Gyvenimas po klevu", kuris buvo įtrauktas į būtiniausios literatūros sąrašą. Perskaičiau ir V. Krėvės apsakymus. Ir J. Biliūno apsakymus. Po truputį pradedu vertinti ir lietuvių literatūrą. Ji nėra bloga. Ji nesikandžioja. Ji tik šiek tiek senesnių pažiūrų negu mes, bet man visai įdomu skaityti, kaip senoji Kairienė prašo tos bjaurios anūko žmonos pensijos, kaip Skerdžius Lapinas dalina kaimo moteriškėms vaistažoles, o Sabaliūnas skundžiasi, kad sūnus išvarė. Laikykit mane senamadiška, bet taip yra. Ir negaliu nieko keisti.
Pabaigai norisi pridurti, kad man labai patinka kai lyja, o ne kai šviečia saulė.


P. S. Atsinaujino Drambliuko svajonės forumas. Būtų visai nieko, jei užsuktumėt.

Ką Jūs darot, kai jaučiatės visiškai pavargę ir išsisunkę?

11 komentarų:

  1. Jaukus įrašas. Aprašei tarsi mano gyvenimą, tad nenusimink, ne tau vienai nusimato laabai sunki savaitė. :)
    Kai jaučiuosi pavargusi, įsijungiu muziką, geriu karštą latte ir bandau atsitraukti nuo aplinkinio pasaulio bent keletai minučių. Padeda. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Taip, kartais geriausia trumpam dingt iš šito pasaulio ir atsipūsti. :))

      Panaikinti
  2. Tikrai ne tau vienai... Kitą savaitę man-5 kontroliniai (apklausos, savarankiški)...Ir tai vadinasi savaitgaliu!?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išgyvensi! Pamatysi, kaip bus smagu savaitgalį atsikvėpti, po visų atsiskaitymų, su arbatos puodeliu ir geru filmu/knyga. :) Sėkmės!

      Panaikinti
  3. Kelintokė tu esi? :) Nes man irgi reikia perskaityti tas knygas :) Bet aš dar net nepradėjau :/ Įrašas man tai patiko :)

    http://gabrieleskampelisz.blogspot.com/ aplankyk ir mane

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. 10-okė. :) Kadangi aš neišranki knygų skaitytoja, tai man visai nieko. :D Linkiu, kuo greičiau pradėti! Ačiū!
      Būtinai apsilankysiu. :)

      Panaikinti
  4. Pati tokiais atvejais mėgstu veikti nieko. Kitiems žmonėms nepatinka tas nieko neveikimas, gulėjimas ir chillinimas, o man tai labai patinka, be to padeda atsigauti. Nežinau kas padeda tau, bet linkiu rasti būdą (nes tu jį visada randi :) ) ir pasiruošti ateinančiai savaitei. Sėkmės, viskas įveikiama!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais nieko neveikimas yra pati geriausia veikla. :D Būna, kad geriausiai sekasi sėdėt ir žiūrėt į vieną tašką, nieko negalvojant.
      Ačiū!

      Panaikinti
  5. Na taip jau yra, kartais išsunkia mokykla :((
    Šį savaitgalį tai visiškai nepailsėjau, kadangi nuėjau maždaug 40 kilometrų aplink Trakus, bet dažniausiai viskas būna panašiai kaip ir tau - namie.
    Pozityvus įrašiukas. Kaip visada. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mokykla yra pati geriausia spaudykla!
      40! Šaunuolė! Aš vos 10 nušliaužiu..
      Ačiū! :)

      Panaikinti
    2. Na nušliaužiu aš tiek... Ačiū.

      Panaikinti