šeštadienis, rugsėjo 14, 2013

Jau tamsu.

Smagu rašyti įrašą, kai lauke jau sutemę, kambariuose baugiai niūru, o mano veidas skęsta kompiuterio spinduliuojamoje šviesoje. Toks baugiai išbalęs ir šiek tiek rimtas. Nieko nenustebinsiu pasakydama, kad pavargau. Taip, pavargau. Nuo mokslų, nuo įkyrių mokytojų (taip, mums bus egzaminai. taip, bus sunku..), nuo bendraklasių, nuo žmonių, nuo knygų, nuo piešimo paraštėse, nuo daug daug dalykų.
Paskutinę pamoką, ketvirtadienį, aš stebėjau. Stebėjau kaip mes elgiamės, kai mokytojas vėluoja. Rezultatas: M. šaukia, kad pas L. plotas, L. šypsosi, A. uosto klijus, nes jie kvepia, tada netyčia išsiterlioja jais nosį, R. abejingai žvelgia per klasę, G. kikena su A. paskutiniame suole, o D. ginčijasi su B., kad nedalyvaus estafetėse. Nors galiausiai pasiduoda ir B. užrašo vardą baltam popieriaus lape, šalia žodžio "Estafetės". G. maigo telefoną ir linksi galva klausydama ką pasakoja T. Galiausiai viskas užsibaigia, kai į klasę įžengia mokytojas. Visi užsičiaupia ir tyliai nuleidžia galvas. Tipiška diena, tipiška pamoka.
Penktadienis - sporto šventė. Nėjau. Ėjau į ligoninę. Nieko rimto. Tik pažyma, kad esu sveika. Labai smagus jausmas, kai laikai rankose lapuką, o ten diagnozės eilutėje parašyta "sveika". Liga neprogresuoja. Sveikstu. Po to tyliai sėdėjau ir stebėjau kaip lietaus lašai krenta iš dangaus. Klausiausi iš mokyklos stadiono sklindančių "Trijų milijonų". Galvojau, kaip visiems ten linksma. Kokie visi sportiški. O aš sėdžiu ir leidžiu lietaus lašams kristi ant mano rudų plaukų, išbalusio veido, sušąlusių rankų. Girdžiu ošimą, kūno kultūros mokytojo balsą ir skandavimą. Užverčiu galvą į dangų ir žiūriu į tuos pilkšvus debesis. "Savaitgalis" Ta mintis ištirpo mano smegenų vingiuose tarsi skaniausi ledai burnoje. Tos kelios dienos vėl įgavo prasmę. Vėl stengiuosi sutalpinti į jas visus tuos dalykus, kurių nespėjau nuveikti per savaitę.
Jau visiškai sutemo. Kažkur toli dega maži žiburiukai. Smagu. Mano galvoje dega maži laužai. Su idėjomis. Idėjomis, ką reikia nuveikti kitą savaitę, ką pakeisti, kaip pagerinti gyvenimą. Išmokti geografijos politinius žemėlapius, pasiruošt matematikos savarankiškam, perskaityti ką nors iš to sąrašo, pažiūrėt nors kelias supernatural serijas, valgyt daug šokolado, kad neapleistų optimizmas, gerti daug arbatos, kad sušiltų visada šaltos mano rankos, žiūrėti krepšinį ir prarėkti visą balsą, palaikant rinktinę. Viskas lyg ir gerai. Bet kažko trūksta. Nors.. Gyventi galima. Žmonės išgyvena be rankos, kojos, taigi, išgyventi su tuštumos jausmu - jokių problemų.
Padrikas įrašas.
Nepykit.
Kaip praėjo Jūsų savaitė?

20 komentarų:

  1. Sveika. :) MAn savaitė praėjo labai gerai. :) Mokykloje viskas buvo tiesiog čikipiki. ;D
    Labai patiko man šis tavo įrašas, nes nemažai dalykų sutapo. :p

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas!
      Džiaugiuosi, kad pas tave viskas gerai. :D Ir ačiū už komentarą! :))

      Panaikinti
  2. Mano savaitė labai keista. Viskas regis buvo gerai, bet dabar atrodo jog niekas nėra gerai. Jaučiuosi pavargusi, išsekusi, nenoriu net pagalvoti, kad ryt paskutinė savaitgalio diena.
    Aš irgi penktadienį tupėjau prie dantisto kabineto dėl sveikatos pažymėjimo. :D Bzzze!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bzzz!
      Nieko, iškęsim kaip nors iki rudenio atostogų. ;)

      Panaikinti
  3. Labai labai gražus įrašas. Netgi įkvėpei rašyti!
    Tuštumo jausmas ateina ir išeina. Jis neišnyksta, tik pasislepia. Reik užsiimti kuo nors, kas tau pačiai atrodytų prasminga ir tuomet tas tuštuliukas ilgai užstrigs po lova. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip... Vėl tos besikartojančios dienos, savaitės, mėnesiai ir savaitgalių laukimas. Nors mokykloje per šias dvi savaites buvau vos dvi dienas, bet spėjau suvokti, jog ir man viskas atsibodo. Atsibodo eiti į mokyklą ir mokytis. Nors atsibodo ir sėdėti namie bei sveikti. Eeech! Sunku. Ir keista. Bet gal taip ir turi būti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kompromiso kaip ir nėra.. Pabandyk kitą savaitgalį kur nors nuvažiuot, nueit. Aplinką pakeist, žodžiu. :))

      Panaikinti
    2. Tai va gi, sirgau, nelabai kur galėjau važinėti..:) Nuo rytojaus viskas bus kitaip! Visai kitokia savaitė - sėdėjimas pamokose, o ne namuose :D Ir turiu tiek daug ką padaryti! Tikrai nebeniurzgėsiu, kad viskas atsibodo. Tik dabar taip..:)

      Panaikinti
    3. Būna būna taip. :) Bet nieko, susigyvensi su ta rutina, ji kartais visai nieko. :D

      Panaikinti
  5. http://metinukesapalionesirgyvenimas.blogspot.com/ o, vaikeli... Vienodas dizainas :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. So, it began.. :DD Nieko, pakeičiau. :DD

      Panaikinti
  6. Suprantu tave :) Manau daug kam taip dabar, tokie jausmai... Gražus įrašas...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kaip visada - šmaikščiai, bet meniškai ir susimąsčiusiai. Dėl to ir myliu tavo blogą. Sveikinu dėl žodžio "sveika" pažymoje. :)

    AtsakytiPanaikinti







  8. Ak,ne tau vienai į paviršių išplūduriuoja tuštuma...praėjusiąją savaitę ir mane ji kankino...nor ir pakeičiau aplinką visam gyvenimui ( na,tikrai ilgam).


    Beje,kokiam tinklapy ieškai paveikslėlių blog'o dizainui? Pastebėjau,tavo blogas toks cool visad atrodo :) Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu, kad nesėdžiu viena tokia tuštutė. :D
      Blog'o dizaino paveikslėliai keliauja iš aukščiau paminėtos nuorodos "Talentingi žmogučiai" (po sekėjais). :) Nėra už ką ir ačiū už komentarą! :)

      Panaikinti
  9. Jau buvau pamiršusi kodėl man patinka tavo įrašai. Paprasti dalykai parašyti taip ypatingai, jog.. jog net nesinori, jog jie baigtųsi. :)

    AtsakytiPanaikinti