sekmadienis, rugsėjo 22, 2013

Krėvė, mokykla, krepšinis.

Trys dalykai apie kuriuos šiandien sukasi mano mintys. Reikia bent pradėt skaityt Krėvės apsakymus, pasiruošt mokyklai ir prarėkt balsą šiandien vakare žiūrint krepšinį. Kažkaip sunku suvokt, kad rinktinė finale ir, kad sidabras mūsų kišenėje. Būtų nerealiai, jei tas sidabras virstų auksu. Krepšinis krepšiniu, o čia yra truputį kitoks gyvenimas, kuris vien juo neapsiriboja.
Peršalau. Jau trečia diena geriu arbatą su citrina ir šaukštais kabinu geltoną medų. Nuo jo apsalo širdis. O nuo arbatų baigiu išsiplikint gerklę. Dabar tikrai būtų ne tas laikas sirgti. Nors visi klasėj vis šniurkščioja nosimi ir taip kosėja, kad net nesigirdi ką mokytojai sako - norėtųsi būti sveikai. O dabar su savo užkutenta gerkle, varvančia nosimi ir prislopintu kosuliu jaučiuosi nelabai smagiai.. Tokia savijauta labai norėtųsi tyliai tupėti susisukus į storą pūkinę antklodę ir gerti, jau taip mano pamėgtą, arbatą su citrina. Bet vietoj to, rytoj keliausiu į mokyklą. Susisukusi į mokyklinę uniformą, gurkšnojanti  šleikščiai saldžią mokyklos arbatą. Be citrinos. Mokytojai vėl spaus mus su rašomaisiais darbais. Atrodo, kad tik dėl jų ir einam ten.. Perdeda tie suaugusieji kartais. Atrodo jau turėčiau liautis, bet mano trečdalis proto dar gyvena vasaros nuotaika. Tai kas, kad jau antra savaitė lyja. Tai kas, kad jau turiu pirmųjų pažymių. Vis dar nesusivokiu, kad jau atėjo mielas ruduo ir, kad jau pradedu rinktis pažymius. Pradedu tą naują kelionę po Dešimtos klasės miestą.
Jeigu dabar galėčiau ko nors paprašyti, norėčiau tik vieno - kad tas peršalimas rinktųsi savo daiktus ir susigaudęs skvernus dingtų iš mano organizmo. O visa kita - mokslai, šeima, draugai - yra labai gražiai sutvarkoma ir viskas atrandama laiko. Kartais norėtųsi, kad paroje būtų daugiau negu 24 valandos.  Liktų laiko mano mėgstamai veiklai, grožio miegui, papildomiems darbams. O dabar, kai veiklos kiekvienam kampe, paroje tik tos nelemtos 24 valandos, aš baigiu plaukus nusiraut, nes nieko nebespėju. Netgi savaitgaliai negelbsti. Nepakanka man to laiko, nors tu ką.
Taigi, iki krepšinio draugauju su Krėve, tada apsikabinu krepšinį ir miegot po jausmų audros nueinu maždaug vidurnaktį. Septynios valandos miego ir spėkit, kas rytoj bus piktas kaip Pinčiukas?

Ar jūs viską spėjat, pastarosiomis dienomis?

14 komentarų:

  1. Eei.. Sveik! Aš ir buvau šiek tiek peršalus, laimė viskas baigėsi labai greitai ir lengvai (gal liga nusprendė, jog dar nelaikas...), todėl užteko kelių tablečių ir kelių puodelių arbatos. Linkiu ir tau greitai pasveikti!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dooh, as taip pat tokia apkrauta.. i savaite 3kartus 7pam. ir kasdien kruvos namu darbu... Jau parasyti keli atsiskaitymai ir vienas kontrolinis ir sia savaite jau laukia kazkur 2 kontroliniai... Nors 8-toke esu, bet kruvio tikrai daug gaunu. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Palauk, pamatysi kas bus dešimtoj klasėje. :DD
      Sėkmės tau!

      Panaikinti
  3. Sveik kuo greičiau, žinau tą bjaurų niekšelį virusą, kuris taip vargina. :/
    Ir nusiramink, ne tau vienai sunku priprasti prie mokslų. Aš taip pat nieko nespėju, viską atidėlioju, ir vis dar gyvenu vasara. Nors jau būtų pats metas susitaikyt su rudenėjančia gamta...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Dvi tokios dar vasara gyvenančios. :D Nieko, priprasim. :d

      Panaikinti
  4. Pas mane pusė klasė peršalę. O manęs visiškai sloga nekabina ;p Aš spėju viską, nors ir sunkiai, bet susitvarkau, nes moku planuoti savo laiką . ;) Reikėtų ir tau apsiplanuoti. Nes per visą tą laiką, kol pračiatinam fb,galėtum nuveikti kažką naudingesnio ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu chatint su tavim, tai ir nesinori eit veikt kažko. :DD Ir jeigu visada vien tik veikčiau kažką - nuprotėčiau. Kartais reikia ir pailsėt. ;)

      Panaikinti
  5. O tu pasakyk tam peršalimui, kad jis tave paliktų, iškeliautų savais keliais. Griežtai. Kad ir kaip tai skamba, žinok, padeda :) Tuomet organizmas dar stipriau kovoja su virusu, nes mintys tiki, kad peršalimas tuoj tuoj pasitrauks :)
    Kas liečia 24 valandas, tai ir aš daug ko nespėju, bet jau pradedu įsivažiuoti ir po truputį pagaliau mokausi planuoti ir "taupyti" laiką :) Ir tau pavyks!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už patarimą! Puikiai žinau, kad tam tikrų dalykų kartojimas padeda. Ir tikrai - gerklės jau nebeskauda. :))
      Džiugu, kad įsivažiuoji, man irgi greitu laiku būtinai to reikės! :D

      Panaikinti
  6. Kažkaip sunku pastaruoju metu planuot laiką. ;DD
    O tus sveik!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Dazniausiai pirmosios mokslo savaites buna sunkiausios :D Man jos irgi sunkios,jauciuosi pervargus,bet manau,kad iprasiu prie tokio ritmo :D Aisku,6 val. miego nera gerai... Ypac po vasaros,kai nebudavo svarbu kiek miegi,kada eini miegoti ir kada kelies... Eh,kaip ir tu vis dar gyvenu vasara :) Deja,bet iki vasaros liko "tik" apie 9-8 men. :D As irgi buvau pasigavus kazkoki virusa(ar persalima),bet jis gana greit praejo,todel nesijaudink ir toliau gerk savo skania arbata :3 Pasidaryk ja tokia,kad jokie virusai taves nepultu :DD sekmes! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8 pasiklausyk :) Kai klausausi sitos dainos man atsiranda energijos,todel tikiuosi,kad ji tau pagelbes :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokį puikų ir ilgą komentarą!
      Ir už dainą, ačiū. :D *hugs*

      Panaikinti