sekmadienis, rugsėjo 08, 2013

Pirmosios rudens savaitės užbaigimas.

Nespėjau net susigaudyti, o jau baigėsi pirmoji savaitė. Susilaužiau visus stereotipus, kuriuos buvau susikūrusi per vasarą. Nėra taip blogai toje įstaigoje. Tik vis dar jaučiuosi kaip primušta, kai reikia keltis ryte. Kaip man išmušti tą vasaros režimą iš gyvenimo.. Atrodo miegoti einu normaliu laiku, bet rytais vis tiek atrodau ir jaučiuosi, kaip ragana nudribusi nuo šluotos.
Man pradeda patikti ta jauki rudens rutina. Atsikeli, nuslenki į virtuvę, pasidarai arbatos. Susiruoši į mokyklą, ten nusigauni. Šypsaisi, sveikiniesi su klasiokais, mokytojais. Bandai išsilaikyti susikaupus, kol mokytojas pasakoja apie bolševikus. Per laisvą pamoką kramsnoji kažką, kas užkimštų skrandį, klausai ką klasiokai nuveikė per vasarą. Po pamokų tipeni namo ir lipi ant kiekvieno nukritusio ir sudžiūvusio lapo, kuris pasitaiko po kojomis. Grįžus namo susirangai prie televizoriaus su mikrobangų krosnelėje šildytais  makaronais ir pažiūrėjus bereikšmį filmą, sėdi prie namų darbų. Vakarą užbaigia sėdėjimas prie pc arba krepšinio žiūrėjimas. Nieko ypatingo, bet man taip patinka. Patinka, kad galiu nešioti tą šiltą džemperį. Patinka, kad galiu kibirais gerti arbatą. Patinka, kad daugiau minčių ateina. Patinka, kad dažniau matau žmones, su kuriais būna linksma. Patinka, kad daugiau juokiuosi. Patinka, kad galiu stebėti vėjo šokdinamus lapus. Daug, daug, daug dalykų man patinka. Atrodo, kad nuo optimizmo medžio netyčia nukrito šypsena, kurią vėjas užnešė ant mano veido. Ir ji niekaip nenukrenta.
Ant mano stalo išmėtyt vadovėliai. Ant lovos numesta pustuštė kuprinė. Seniai matytas vaizdas. Ir galiu sakyt, kad netgi kažkiek jo pasiilgau. Man yra smagu dėtis knygas, rūšiuoti namų darbus, tyrinėti tvarkaraštį. Apie tvarkaraštį galiu pasakyti tik tiek - fiasko. Pamačius norėjosi pasukioti pirštą prie smilkinio, atsisukus į tą kabinetą, kuriame tikriausiai jie sudarinėjami. Aštuonios pamokos - be jokios pietų pertraukos. Bet neverta liūdėti, nes trečiadienį netgi dvi laisvos pamokos! "Nekažką" - pagalvojau, nes dažniausiai man sunku būna ištempti ir tą vieną laisvą pamoką. Tiesiog nėra ką veikti. Pavalgau per rekordinį laiką ir tada rymau bent pusvalandį prie kabineto laukdama pamokos. Penktadienio pamokos kelia juoką. Trys pamokos, tada laisva pamoka ir galiausiai anglų modulis. Toks vienas didelis nesusipratimas vyrauja visose savaitės dienose. Mokykla pilna naujokų, kurie su lapeliais - tarsi kokiais žemėlapiais - klaidžioja koridoriais. Atėjo keli nauji mokytojai. Mes, dešimtokai (antrokai), labai smagiai tyčiojamės iš devintokų (pirmokų). O aš vis pasigendu keleto žmonių mokykloje. Atrodo, bet kurią akimirką išeis iš chemijos kabineto, pasižiūrės, nusišypsos.. Bet, deja, iš ten išeina tik kažkokie nauji mokiniai.. Niekaip nepriprantu..
Taigi, laikas eiti krautis knygas, baigti skaityti Biliūno apsakymus ir ruoštis krepšinio varžyboms.

Kaip praėjo jūsų savaitgalis?

11 komentarų:

  1. Savaitgalis itin nuobodus... :D
    O tu turi gabumą rašyti man atrodo... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nors ir nuobodus - tikiuosi, pailsėjai. :)
      Ačiū! :))

      Panaikinti
  2. Labai patiko įrašas :) Na, o aš savaitgalį praleidau su šeima ir pabuvojau Kaune :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man savaitgalis buvo tikrai linksmas :D O dėl trūkstamo miego kiekvieną ryta, tai turiu tą pačią problemą, bet ji labiau jaučiasi man į pabaigą savaitės :D
    _________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man dienos pabaigoje pasireiškia. :D Akių vokai patys merkiasi. :D

      Panaikinti
  4. Na va, nebe liūdnas įrašas! Grįžo ir šypsena - smagu!:)
    Įrašas kaip visada nepriekaištingas, vos pradedi skaityti - tuoj ir pabaigi, spėdamas suvokti, jog viskas taip sklandžiai parašyta, kad norisi perskaityti dar kelis kartus.
    Ak, tu puiki rašytoja!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū tau labai labai! *hugs* Nerealiai smagu skaityti tokius komentarus!

      Panaikinti
  5. Man irgi patinka tyčiotis iš pirmokų :DDD taip žiūri ir galvoji : "Ha, mes irgi tokie buvom". :DD
    _____________________________________________
    http://underamoon.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai netgi pasiilgstu tų laikų, kai buvom pirmokiukai. :DD

      Panaikinti
    2. Jo! Neblogas tas jausmas, kai viskas aplinkui nauja ir pasaulis sparčiai keičiasi. ;D

      Panaikinti