ketvirtadienis, spalio 31, 2013

Atostogos. Smagu.

Tikrai nuoširdžiai sakau, kad man tų atostogų reikėjo. Visi tie mokslai, krikštynos taip nuvarė nuo kojų, kad iš tikrųjų maniau, jog gulėsiu ir nejudėsiu visą tą savaitę. Tačiau yra šiek tiek kitaip. Degu noru kažką veikt. Rašyt, piešt, žiūrėt serialą, skaityt eilėraščius, knygą, pirkti žvakes, eit į kapines, grot, ieškot sąsiuvinių su mintimis, tvarkytis stalčius ir dar daug daug. Jaučiu, kad bus taip, jog po atostogų būsiu minimaliai pailsėjus, bet užtat visiškai išsimušus iš ritmo.
Dvi mano dalys plėšosi. Viena nori į mokyklą, o kita nori tupėti namuose su litrais arbatos ir krūva knygų, serialų, filmų. Pateisinu pirmą dalį - noriu į mokyklą, nes man labiau patinka valkiotis mokyklos koridoriais ir sėdėt pamokose kažką (nors ir mažai) mokantis. Plius, aplink labai įdomūs žmonės, su kuriais yra tiesiog smagu bendrauti. Eidama į mokyklą jaučiuosi dieną išnaudojus maksimaliai. O dabar aš tik sėdžiu kambaryje ir galvoju kaip baisu bus, kai prasidės visi egzaminai ir įskaitos. Teisinu antrąją pusę - arbata, knygos, serialai, filmai yra labai geras dalykas. Pastaruoju metu kito būdo užsimiršti neberandu. Įsitraukiu į kitą pasaulį, į kitą istoriją - iškart palengvėja. Mano pasaulio, istorijos našta palengvėja ir netgi išgaruoja. Va taip ir gyvenu. Besiplėšanti į dvi dalis.
Skambės gal kiek kraupokai, bet man patinka Vėlinės. Patinka klaidžioti siaurais kapų takeliais, stengiantis neužkliūti už kokio antkapio ar paminklo. Patinka naktį žiūrėti į begales žvakučių mažų liepsnelių, kurios prideda šaukštą tam tikros rimties ir netgi šiek tiek liūdesio persisunkusios nuotaikos. O kur dar tos atostogų dienos, kai gali iki paryčių sėdėti ir maigyti "reblog" mygtuką Tumblr, ką nors rašyti, nes tik naktį iš tylaus ir tamsaus kampo ateina švytintis įkvėpimas. Mėgstu tupėti tamsoje, gerti arbatas, žiūrėti filmus. Mėgstu gyventi jaukiai ir niekur neskubant, nes žinau, kad rytą nereikės keltis ir kaip akis išdegus kažkur lėkt. Rytoj vėl kartosis ta jauki rutina. Nors ir būna šiokie tokie paįvairinimai - draugės kvietimas pabūti iki vėlaus vakaro tiesiog sėdint ir kalbant apie viską, kas guli ant širdies ir dirgina tą jautrų raumenį, maža, bet smagi kelionė į kaimą, kuriame galiu vaikščioti laukais ir galvoti apie kiekvieną savo būsimą veiksmą, kiekvieną žmogų, kiekvieną žodį. Apie viską. Smagu galvoti. Smagu mąstyti.
Trumpai aš čia, bet aš tiesiog džiaugiuosi savo atostogomis, kurios nors ir nėra labai įdomios, bet bent jau patinka man pačiai. O tai yra svarbiausia.
P. S. Nevalia pamiršti, kad visada visų rūpimų klausimų galit klaust mano ask.fm paskyroje http://ask.fm/Aqile (vaje, kaip oficialiai nuskambėjo..).

Kaip jūsų atostogos/savaitė?

10 komentarų:

  1. Išeik į lauką, oras labai gražiai rudeniškas! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nah. Aš apsimetu, kad darau tuos visus darbus, kuriuos turiu padaryti, bet per dienas noriu tik POILSIO :( :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pažįstamas jausmas.. Tavo vietoj bent porą valandų skirčiau tam tikram poilsiui, nes būtent po jo ateina ta energija visiems darbams nudirbti. :)

      Panaikinti
  3. Tu dešimtokė ar dvyliktokė?

    Aš tai dirbu visą savaitę. Na, kai turiu progą, stengiuosi užsidirbti, tai jomis ir naudojuosi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika, mano šauniąjam blogui trūksta lankytojų. Labai norėčiau, kad jį rekomenduotum peržiūrėt savo sekėjams :)
    http://diary-with-fashion.blogspot.com
    Ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labas jai gali uzsuk pas mane :) http://aistuteamiaulife.blogspot.com/ O tavo blogai liuks! <3

    AtsakytiPanaikinti