sekmadienis, spalio 13, 2013

Myliu rudenį.

Trumpam užmerkiu akis. Įkvepiu troškaus kambario oro. Nusikosėju. Atsimerkiu.
O tada puolu barškinti kompiuterio klaviatūrą. Net katė, snaudžianti šalia, pramerkia vieną melsvą akį. Pagaliau savaitgalis.
Mano gyvenimas virto nuolatos besisukančiu ratu. Mokykla, namai, miegas. Trys patys svarbiausi dalykai apie kuriuos sukasi mano gyvenimas. Kiti nepakęstų tos rutinos ir pultų ją draskyti įvairiais būreliais, užsiėmimais ar dar kuo. Bet man visai ji patinka. Kam man to aktyvumo dabar, kai reikia stengtis tempti save aukštyn su pažymiais. Tada tikrai nieko nespėčiau. O dabar bent pora laisvų valandų per dieną atsiranda mano mėgstamai veiklai. Knygų, sąsiuvinių ir kitų rakandų ant mano stalo mažėja. Aš vis daugiau laiko skiriu susidraugavimui su savimi. Smagu, kai gali pati sau draugiškai šypsotis. Vis dėlto, kiti bet kada gali atsukti nugarą, o pats sau nugaros niekaip neatsuksi. Taigi, geriausia - tikėti savimi.
Tapau priklausoma. Nuo šokolado ir to kakavinio, rudo skysčio, kuris bent tris kartus per dieną pripildo mano gelsvą puodelį su mielais beždžioniukais. Kiekvieną dieną mano skrandyje turi atsidurti kažkoks produktas, kurio sudėtyje yra kakavos. Kitaip visą dieną niurzgėsiu ir būsiu piktoka. Rudeniniai ožiai.
Mokykloje smagu. Medžiai šalia jos nusidažė labai gražiomis spalvomis. Jaučiu, kaip man įkvepiant plaučiai prisipildo rudeniško oro, pilno tų margų lapų, kakavos kvapo ir jaukumo jausmo. Smagu. Dabar daug dažniau pareinu namo pėščiomis. Bet dar smagiau, kai rytojui nereikia atsiskaityti kokio nors darbo. Ir labai savimi didžiuojuosi, kad sugebėjau atsiskaityti anglų pasakojimą trečiadienį ir dabar su sadistišku pasimėgaujimu žiūriu, kaip kiti mokosi tą gana sudėtingą pasakojimą. Galva lengvesnė gal trimis šimtais gramų. Nusimato tipiška savaitė. Keletas kontrolinių, istorijos sąvokos ir vėl ilgai lauktasis savaitgalis. Pasikartosiu: smagu. Pradedu nejausti jokio galvos skausmo, jokio tingėjimo mokantis įvairias teorijas, taisykles arba žodžius. Puikiai pradedu tvarkytis su mokslais. (pabeldžia į medį ir tris kart nusispjauna per petį) Labai padeda dienos susidėliojimas valandomis. Viską spėju ir diena nenueina veltui. Bet jeigu netyčia paleidžiu vadžias - visą dieną sprendžiu tą patį matematikos uždavinį, karts nuo karto pribėgdama prie veidaknygės, kurioje niekada nieko gero nevyksta.
Visada džiaugiuosi, kai tyliai prislinkęs ruduo mane apsikabina ir įtraukia į savo jaukumo, šilumos ir spalvų glėbį.
Tikrai. Myliu aš tą rudenį.

Kaip praleidote savo savaitgalį?

6 komentarai:

  1. Koks optimistiškas įrašas, tu šaunuolė! :) Laaabai džiaugiuosi už tave, kad mokykla netempia nuotaikos žemyn ir kad viską spėji. ^^
    Mano savaitgalis buvo skirtas visiems darbams, kuriuos per mokslus teko atidėti - knygos skaitymui, laiško rašymui, visokiems rankdarbiams ir kitų smagių svajonių įgyvendinimui. Atsipūtėm, o nuo rytojaus vėl kibsim į darbus. Sėkmės! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ey! Ačiū!
      Džiaugiuosi, kad spėji ir atsipūsti per tas dvi dienas! :))

      Panaikinti
  2. Žinai,kad ir kokie bebūtų tavo įrašai - linksmi ar liūdni,jie vistiek skleidžia kažkokią gerą aurą.Visad norisi skaityt.Vis dar nesuprantu iš kur tu tiek originalių minčių trauki?:D Tikiuos,dar labai ilgai rašysi tinklaraštį :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Awww, ačiū tau!
      O mintys pas mane pačios ateina. :D Aš tiesiog visas jas priimu - ir neigiamas, ir teigiamas. :)) O geriausias apgyvendinu Akvilės Minčių Viešbutyje. :D
      Aš irgi to labai tikiuosi!

      Panaikinti
  3. Istorijos sąvokos? :D Skamba taip, lyg kažkieno mokytojas būtų Jakavičius :D (jei tokio negirdėjai, atsiprašau, suklydau :) )

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neatsiprašinėk, nes esi visiškai teisi. :D Jakavičius man dėsto istoriją.:D Ir kaip tu pataikei! :D

      Panaikinti