šeštadienis, gruodžio 07, 2013

Balta, balta, kur dairais.

 Keista, kai prabudus ryte ir žvilgtelėjus pro langą akys apanka nuo šviesos atsispindėjusios į tą baltą ir purią krūvą snaigių. Viskas balta, viskas spindi, o mano širdis spurda iš džiaugsmo, kad pagaliau ir pas mus yra tos baltos masės, dėl kurios džiaugiasi žmonės daugumoje miestų. Nors balti kąsniai krito iš dangaus jau penktadienį sėdint anglų kalbos pamokoje ir man dainuojant "It's Christmas Time", jų nebuvo pakankamai, kad užklotų visą purviną mūsų miesto asfaltą, šaligatvius ir kiemus. Bet naktį kažkas tikriausiai pasistengė ir drėbė sniegą gabalais iš purių ir švelnių debesų. Gražus rezultatas matosi pro mano kambario langą.
Dauguma, jau atrodo, apsiraišiojo girliandomis, lemputėmis, užsikabino plastmasinius burbulus ir ramiai atsisėdę laukia Kalėdų. Arba laksto po parduotuves, desperatiškai ieškodami dovanų. Kol kas aš nepriklausau nei vienai grupei.  Eglutė vis dar laukia savo valandos rūsyje, apie dovanas artimiesiems net nepradėjau galvoti, o popierius joms liūdi uždėtas ant spintos. Pas mane, nors jau ir Adventas, bet dar karaliauja laukimas. Ir tikriausiai tingėjimas puošti plytomis apdėtus du aukštus. Tikriausiai esu daugelio žmonių priešingybė, bet puošti namus aš tiesiog tingiu ir neturiu jėgų. Nors man ir gražiai atrodo tos lemputės, girliandos, snaigės ir kiti atributai, bet jiems uždėti tiesiog nekyla rankos. Nieko, tokiems darbams yra kiti šeimos nariai. O aš geriau tyliai pabūsiu savo kambaryje. Uždegsiu žvakę ir džiaugsiuosi artėjančiomis šventėmis.
Baigiu užsigraužti save, kad para turi tik 24 valandas, per kurias mažai ką spėju. Ryte vos vos išsiropšti iš lovos, užmerktomis akimis susirandi kuprinę ir tipeni mokyklos link. Ten atsėdi aštuonias iš proto varančias valandas ir taip pat tipeni namo. Tik greičiau. Namuose šiek tiek atsidūsti. Tada perbėgi per kambarius sutvarkant viską kas bado akis ir yra ne vietoje. Po to susirandi šaldytuve ką nors kramtomo ir sukimšus viską į skrandį sėdi daryt suknistų namų darbų. Valandėlė laisvo laiko, kad neišprotėtum nuo knygų ir sąsiuvinių, kad įrodytum šeimai, kad vis dar esi gyvas egzistuojantis žmogus. Po to skaitymas arba ruošimasis kontroliniams ir saldus miegas. Ratas iš kurio kol kas nesitraukiu. Atrodo sėdžiu prie tų knygų pusę paros, bet pažymiai to visiškai neatspindi. Nuo kitos savaitės pradedu gyventi kitaip ir skyrius kontroliniams skaitau tik kartą. Gana save kankinti. Dienynas man tampa nebemielas, bet aš jau pavargau mokytis vis geriau ir geriau. Išmetimas iš mokyklos toli šviečia, tai kam spausti save? Žinios vis tiek daugmaž lieka galvoje, o ne kontrolinio lape. Ar dienyno langeliuose. Pažymiai nėra vienetas išmatuojantis tavo žinias.
Vis dėlto smagu veikt kažką. Gyventi, kvėpuoti, miegoti, skaityti, gerti arbatą, žiūrėti filmus, sėdėti prie lango ir stebėti ir tyliai rateliu šokančias snaiges, rašyti, svajoti, bendrauti, šypsotis.
O vakar kažkaip pakeičiau dizainą ir pridėjau naują puslapį su savo kontaktais ir kitom naudingom nuorodom. Dabar nereikės manęs medžioti, viskas vienoje vietoje. Tingiu puošt namus, bet blog'ą su malonumu aprengiau Kalėdiniu megztiniu. Rėžkit nuomones komentaruose ar kur tik norit.
Be to, labai smagu, kai sekėjų skaičius auga.. Ačiū.
Kokią dainą paskutiniu metu dažniausiai klausot? 

5 komentarai:

  1. Sniegas-tikros žiemos įrodymas :D Jis toks tobuulas :DDD Aš kol kas irgi nepriklausau nei vienai iš tų grupių ir tingiu puoštis,bet... Norisi,kad namie būtų šilta ir gražu,bei nudžiuginti mylimus žmonės :3 noriu,kad para turėtų daugiau valandų nes nieko nespėju. Labai daug testų,kontrolinių,atsiskaitymų ir t.t. Sutinku su tavo nuomone,kad "Pažymiai nėra vienetas išmatuojantis tavo žinias" ,bet norisi gerų pažymių :DD Puikiai atnaujinai blog'ą :3 bet bet kokiu atveju jį skaityčiau :D Neturiu vienos dainos todėl... Jų bus daug :DD 1. "pasinešiau" ant walk the moon. Jie tobuli :33 http://www.youtube.com/watch?v=gPedH9B8AAE , http://www.youtube.com/watch?v=qDVW81bXo0s . 2. Kalėdinės dainos gruody neišimtis :DD http://www.youtube.com/watch?v=iOLEjOj9LOw , http://www.youtube.com/watch?v=bnIqLlBwzrc , http://www.youtube.com/watch?v=lkFP0VwpPRY 3. naujas atradimas: http://www.youtube.com/watch?v=Cs9M0a5qYko ,4.pastebėjau,kad man patinka rokas :D http://www.youtube.com/watch?v=qQYpF2pCkLI , http://www.youtube.com/watch?v=JQqFP658aHo 5. tiesiog faina daina,kurią atradau vakar :DD http://www.youtube.com/watch?v=RON64QRzo8E
    Dedu nuorodas,nes noriu,kad TIKRAI pasiklausytum :) P.S. parašyk ką manai apie kiekvieną iš jų nes man žiauriai įdomu!!!! :DD (Gal į gmail'ą ar kur kitur :DDD)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas mane jau stovi papuošta Kalėdinė eglė. (Ačiū seseriai) Kontroliniai ir testai kamuoja ir mane.. Atrodo, mokytojai galvoja, kad po atostogų mes jau nebeateisim..
      Agreed, kad tie dviženkliai skaičiai dienyne labai gražiai žiūrisi..
      Ačiū už komentarą ir ačiū už dainas!! Prižadu, kad TIKRAI paklausysiu visų ir susirasiu kokį būdą, kaip perduoti nuomonę apie jas. (nors nujaučiu, kad man jos patiks. Mūsų muzikos skoniai gana panašūs..)
      Ačiū!

      Panaikinti
  2. Et, kaip malonu skaityti Tavuosius įrašus tinklaraštyje. Nuostabu!

    AtsakytiPanaikinti