trečiadienis, sausio 01, 2014

2014 prologas.

Vėl verčiam puslapius knygos, kurios pavadinimas 2014. Ją sudaro dvylika skyrių ir 365 puslapiai. Taip, taip. Nauji Metai jau čia.
Jau antri metai, kai aš nesureikšminu šitos šventės ir tiesiog ramiai sėdžiu ir laukiu to vidurnakčio, tada trumpai, mintyse, perbėgu per visus praėjusius metus. Vakar net sugalvojau kelias nominacijas: Metų laikas, per kurį daugiausiai išmokau: Be jokios konkurencijos - vasara. Pradedant ispanų kalba ir baigiant gyvenimiškomis pamokomis. Kaip ten sakoma? Gyvenimo mokykla? Mėnesis, kuris suėdė daugiausiai nervų: rugsėjis, nušluostė visiems nosis. Tiesiog labai bijojau naujų mokslo metų, o pasirodo, kad be reikalo.  Geriausias mėnesis: gegužė. Labai patiko tas jausmas, kai mokykla artėjo link pabaigos, nerūpėjo jokie egzaminai (nebent tik bjauri projektų diena), saulytė švietė ir viskas atrodė labai gražu. Ir, žinoma, metų laikas, kuris buvo pats sudėtingiausias: manau, kad žiema. Pasikeitęs oras ir vitamino D trūkumas įnešė šiek tiek chaoso ir nuovargio į mano gyvenimą. Bet aš jau susitvarkiau. 2014 proga iš spintos išsitraukiau stiklainį su etikete "2013". Jame buvo daug mažyčių spalvotų lapelių, aprašinėtų mano neįskaitomu raštu. Ten buvo surašyti dalykai, kurie privertė nusišypsoti, o šalia data. Išverčiau viską ant lovos ir net nustebau, kiek daug tų gražių momentų buvo per metus. Skaitydama kiekvieną lapelį šypsojausi lyg būčiau radus aukso gabalą, nors ten buvo tik akimirkos su užfiksuotais įvykiais. Auksinės akimirkos, vis dėlto. Ir dar sugebėjau, ta proga, pažiūrėti Catching Fire. Sėdėjau ir žiūrėjau prikandus lūpą, nes tiesiog graudžiai man visi tie žaidynių dalyviai atrodė. Skystalas pasidariau, bet po tų dviejų graudulingų valandų vis tiek pratrūkau ir įvariau tėvams baimės pasirodžius su užverktomis akimis.
- Kas tau buvo?
- Žiūrėjau filmą.
- Viskas aišku, - sumurmėjo lėtai skenuodami mano fizionomiją tarsi tie du žodžiai atidarė visas mano minčių dėžutes. Kita vertus, jau šešiolika metų aš čia, jie turi mane pažinoti.
Taigi, šiek tiek ašarotomis akimis ir kalendama dantimis iš šalčio, stovėjau balkone ir žiūrėjau tai į fejerverkus, tai į nuostabų žvaigždėtą dangų. Labai seniai mačiau tokias ryškias žvaigždes ir tokį tamsų dangų. Kokie fejerverkai.. Man jie jau nebedaro jokio įspūdžio, nebent tik arti namų, drebinantys savo sprogimo garsu širdį.
Visos didžiosios šventės pralėkė kaip viena valanda ir liko tik kelios dienos iki mokyklos, bet, žinot, visai pasiilgau jos. Pasiilgau netgi tų nemėgstamų mokytojų, nemėgstamų žmonių. Per dvi savaites susidariau trumputį veiksmų planą kaip elgtis. Pats pirmas punktas: stovėt už save. Nors ir nebuvau pastumdėle, bet visi mes kovojam už vietą po saule. Niekada nežinai, kada pas žmones gali pasirodyti ragučiai..
Štai tokia mano, šiek tiek nerišli, 2014 metų įžanga.
Kaip Jums prasidėjo 2014-ieji?

23 komentarai:

  1. Patiko, patiko, patiko!
    O idėja su dalykais, privertusiais šypsotis, visai nieko! :o Negi teks pasiskolint? :o :D
    2014 man prasidėjo visai paprastai, be jokių ypatingų įvykių, bet juk dar 364 dienos tiems "įvykiams" atsirasti ;)
    _____________________________
    http://lifesstorybyme.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Būtinai padaryk ir tu tokį dalykėlį. Paskui labai gera širdelėje, kai skaitai tuos raštelius. :)) Ir, žinoma, kad dar daug laiko įvairiems ypatingiems įvykiams!

      Panaikinti
  2. tas "pastovėti už save" yra labai slidus dalykas. aš labai stoviu už save ir savo nuomonę beveik visose gyvenimo situacijose ir iš to kartais gaunasi ganėtinai įdomių išgyvenimų. dėl savo nuomonės esu susikūrusi nemažą tvorą nuo silpnų žmonių, kurie nesupranta ar nenori išgyventi tvirtos, ironiškos, o kartais kiek per daug sarkastiškos nuomonės (kaip daugelis sako, slepiu savo psichologinį iškrypimą po ironijos kauke).
    ką noriu tuo pasakyti, kartais "valdančiosios" šalys (mano atveju dėstytojai, tavo atveju mokytojai) gali parodyti tiesioginį negatyvą, kai tu bandai bendrauti su jais. visai smagu, bet po ilgesnių pasisėdėjimų (tarkim 3h, nes tiek trunka du užsiėmimai universitete) jautiesi išsunktas kaip pabendravęs su vampyru.
    nežinau, ką tuo norėjau pasakyti. gal, kad gerai apgalvok, kada reikia kovoti už save, o kada geriau nusileisti. nes jeigu nužudysi visus, kurie "lipa tau ant galvos", nebus įdomu gyventi, nes nebebūsi niekam įdomi :D (aš, aišku, ironizuoju).

    http://akvedukas.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visų pirma, ačiū už tokį ilgą komentarą!
      Manau, kad mano aplinkoje "pastovėti už save" reiškia, tiesiog ginti savo nuomonę ir neleisti kitiems žeminti, neperžengiant tos linijos. Būtent, kaip sakei, kad reikia žinoti kada kovoti, o kada nusileisti. Viso šito turbūt nebūtų, jei ne draugės, kurios liepė šiek tiek susiimti ir nebūti tokiai ištižėlei.
      Ir taip - jeigu išžudyčiau visus lipančius ant galvos, būtų nuobodu ir man pačiai..
      Ačiū!

      Panaikinti
  3. Fainas įrašas. Labai rišliai ir greitai susiskaitė. :)
    Stiklainyje kolekcionuoti geriausius 2014 įvykius pradėjau ir aš, gaila, kad nesumąsčiau to daryti 2013. :D
    O kad reikia stovėti už save, pritariu. Toks gyvenimas. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Tas įvykių kolekcionavimas, toks tiesioginis gražių akimirkų užkonservavimas. :D Juk dedam į stiklainius.. Sėkmės tau juos renkant!

      Panaikinti
  4. Uuu,pasižiūrėjai "catching fire" :D aš irgi neseniai žiūrėjau :D Fainas filmas :3 nežinau kodėl,bet man žiauriai patinka tas aktorius,kuris vaidina Snou,nes jis kaip tik toks,kokį ir įsivaizdavau :DD Kaip fainai,kad turi 2013 stiklainį,kuriame pilna raštelių (aš irgi noriu tokį turėt :D) :) Naujametę naktį dangus tikrai buvo nuostabus,tik gaila,kad paskui dangų užklojo dūmai,kurios sukėlė fejerverkai :D Linkiu tau kuo geresnių 2014 metų ir "stovėk" už save,taip,kad visi žavėtusi tavimi ir pasaulis neslystų iš po kojų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš jau laukiu tos trečios dalies.. Pykstu ant Snou, nes jis nužudė daug gerų žmonių. O man labai patinka Finikas.. Toks... rawr..
      Siūlau ir tau tokį pasidaryt! Tik neužmiršk jo pildyti, nes man taip buvo. Paskui desperatiškai bandžiau prisiminti viską gražaus, užrašyti ir sumesti į stiklainį. :D
      Labai įdomiai atrodė pas mane - iš vienos balkono pusės fejerverkai, o kitos - gražus dangus. :D
      Paskutinis sakinys, tavo komentare, privertė šypsoti, kaip pamišusiai. Aww, ačiū labai labai! *hugzz*
      Linkiu tau pačių geriausių metų, daug įsimintinų akimirkų ir daug nuoširdžių šypsenų!

      Panaikinti
    2. Įsiterpsiu tarp normalių komentarų ir... Man vienai belekaip patinka Cezaris? :ooo Labiau už kokį Finiką ar Pitą? :DD

      Panaikinti
    3. Man patinka kaip Cezaris veda visas tas Žaidynes. :D Ir patiko jo reakcija, kai Johanna pradėjo keiktis per interviu. :D Kaip manot, kaip jam reikėtų jaustis, jei 90 procentų žmonių iš kurių jis ima interviu neišgyvena?..

      Panaikinti
    4. Jo Cezaris žiauriai gerai veda tuos visus šou ir jis fainas :3 Finikas-tikras saldainiukas :DDD pats Snou man nepatinka nes jis blogas,bet jo charakteristika tikrai puikiai atskleista :D Okey,viskas turėsim abidvi po stiklainį h5!!! Ir kaip fainai sužinoti,kad gali priversti žmogų nusišypsoti (I like it!) :D Ačiū už linkėjimus :) Tu nereali!

      Panaikinti
    5. Beja,net neįsivaizduoju kaip Cezariui jaustis. Gal jis tiesiog į tai nekreipia dėmesio nes kiek man atrodo jis visada geros nuotaikos :D O kaip jums atrodo? :)

      Panaikinti
    6. Man Cezaris iš išvaizdos patinka ir ramu :DD Turbūt čia dėl "The Hillywood Show" video, bet vis vien. Video: http://www.youtube.com/watch?v=SNqX31FECik :DD
      Nors šiaip iš tikrųjų, pastebi kokį žmogų, pajauti simpatiją, vos ne susidraugauji ir tada išvysti jo lavoną arenoj. Žiauru... :/ Bet jei jis ėmės tokio darbo, gal iš tiesų yra toks pat tuščias, kaip ir visi Sostinės žmonės, besimėgaujantys žaidynėm?

      Panaikinti
    7. O vat, man atrodo, kad Cezaris tiesiog apsimeta, kad jam rūpi tie dalyviai. Juk vis dėlto, jis gauna money už tai, kad priverčia žmones pamilt tuos dalyvius. Šiaip tos žaidynės yra Snou bullshit, nes tiesiog žiauru yra bauginti visuomenę tokiu renginiu.

      Panaikinti
    8. Kad apsimeta, tai 99% (pasilikim vieną atsargai :DD). Kadangi matos, jog jo tas "šou" yra pinigų plovimas. Be to, kuo labiau išpopuliarina dalyvius, tuo daugiau dėmesio pačiom žaidynėm. Ir žinoma pinigam. Iš kur kitur jei statytųsi tokias arenas, tiek visokio stuff prigrūstų? Iš tuščiagalvių sostinės gyventojų :>
      Snou niekada nemėgau ir nemėgsiu. Ačiū Dievui, kad jį toks likimas buvo ištikęs ir ištiko :DD Žiaurokai, bet toks veikėjas pilnai šito nusipelno.

      Panaikinti
    9. Laukiu Mokincgjay tik dėl to, kad pamatyt kaip jį nušauna. :D

      Panaikinti
    10. Tikiuosi,kad tokios nesąmonės nebus ateity (nes vis dėl to-knyga apie ateitį :DD) Žiauriai laukiu Mokincgjay :3 tai turbūt mano laukiamiausias filmas :D Beja,už ką jūs: Geilą ar Pitą? (t.y. Kuris jums labiau patika?)

      Panaikinti
    11. Jeigu bus, nelabai įsivaizduoju, ką teks daryti, kadangi visa šita situacija yra neišpasakytai žiauri. Emigruoti? Nusižudyti? Naaa, turiu dar laiko pagalvoti ^^
      Jei žiūrėti knygos atžvilgiu, tai nepalaikau nė vieno. Keista, nes tai turbūt pirmos knygos, kuriose nepasirenku "favorit'ų". Tačiau jei kalbėti apie filmą, tai aš už Geil'ą ir tik už jį! Ne dėl išvaizdos, o dėl to, kad nuo Pit'o mane atgraso dėl jo besiseilėjanti pusė :D Nors... Na, Liam'as visai nieko.. :DD

      Panaikinti
    12. Nemanau, kad Lietuvoje atsiras toks valdymo režimas. :D Ir nemanau, kad pas mus bus tokios technologijos tokiems renginiams rengti. Nebent po kelių šimtų metelių. :D Manau galim būt ramūs..
      Hmm. Pitas ar Geilas.. Jeigu knygos personažai, tai Geilas, nes būtent tokio draugo ir norėčiau (o gal ir ne tik draugo..). O jeigu filmas - Pitas, nes man labai patinka Joshas.. :DD

      Panaikinti
  5. Labai patiko įrašas! Įdomu buvo skaityti, patiko tavo nominacijos. O mintis dėl stiklainio su dalykais, privertusiai nusišypsoti, labai gera! Manau, kad nusisavinsiu ją... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hey! Ačiū labai! Žinoma, kad pasidaryk ir tu 2014 stiklainį! Pamatysi, kaip smagu bus metų pabaigoj skaityti! :)) Sėkmės pildant stiklainį ir, kad jis būtų kupinas lapelių, su gražiais momentais. :))

      Panaikinti