šeštadienis, sausio 04, 2014

Bandau prisiversti norėti į mokyklą ir ką gero man davė šios atostogos.

Įdomu. Poryt jau į mokyklą... Dvi savaitės laisvės ir mėgstamos veiklos bėga į pabaigą, o aš desperatiškai bandau sugalvoti tas gerąsias priežastis, kodėl į mokyklą eiti yra pakenčiama.
Visų pirma, pliusas tas, kad susitinki su draugais. Neminėkime to, kad aš bent trečdalio žmonių matomų ten nemėgstu.. Yra žmonių, kuriuos vertinu ir galų gale noriu vėl susitikt su vienu asmeniu, kurio nemačiau daugiau ne dvi savaites. (Chill in England..) Pliusas numeris du - mokytojai. Vėl galima ėst nervus nemėgstamiems ir vėl galima bendrauti su mėgstamiausiais. Vėl bus tie malonūs nukrypimai nuo temos per pamokas, klasiokų nejuokingi pasisakymai ir panašūs dalykai, kurie priverčia šypsotis. Vėl bus galima stovėti koridoriuose ir nužiūrinėti gražius vaikinus (hehe). Mes juk galim iškęsti tuos kelis mėnesius mokyklos, galim iškęsti tas keturiasdešimt penkias minutes ir galim iškęsti visus mokytojų siunčiamus išbandymus. Tik, vat, niekaip nesigauna man negalvoti apie tuos visus atsiskaitymus, įskaitas ir egzaminus.. Bet išgyvensiu. Tūkstančiai mokinių išgyvena, išgyvensiu ir aš.
Šitos atostogos buvo tokios, kokių man ir reikėjo. Užteko ir laiko, ir noro, ir jėgų, ir įkvėpimo padaryti visus 34 punktus sąraše. Turiu naujų idėjų, planų, galų gale netgi ir ryžto. Darau tai kas man patinka, po truputį vis atrandu save ir vėl grįžtu į senas vėžes iš kurių išėjau gruodžio pradžioje. Dar ir dabar pagalvoju, kur aš dabar būčiau jei ne draugai palaikantys mane ir neleidžiantys kristi į juodą prarają. Juodi paakiai, veidas be jokio išraiškos. Štai kaip atrodžiau gruodžio mėnesio pradžioje. Keista, nes dažniausiai būnu ta vadinama saulytė, visada su šypsena ir be jokių juodų paakių.. Dauguma pastebėjo mano pokyčius ir pradėjo klausinėti kas nutiko. Jei atvirai - aš ir pati nežinojau. Žinojau, kad ant širdies guli didelis akmuo dėl praeities. Tik tiek.. O šiandien aš drąsiai sakau, kad reikia ten nebežiūrėti ir paleisti tuos, kurie mane paleido.. Pakankamai teisinga, ar ne? Jaučiuosi lengvesnė, geresnė ir labiau pasitikinti savimi. Kas ta išvaizda... Svarbiausia, kad viduje jaučiuosi gerai ir galiu kovoti su tais savo demonais. Kol kas jie tupi po mano lova ir bijo išlysti nes tuoj pat gauna su šluotos galu į nosį. Be to, Supernatural teigia, kad kovai su demonais svarbiausia švęstas vanduo. Deja, aš jo neturiu, bet turiu pasitikėjimą savimi ir tokius padarėlius, kurie kartais pakelia mane, kad ir kaip beviltiškai atrodyčiau sukniubus ant žemės. Aš juos vadinu svajonėmis. Nors jos toli gražu nėra tokie pūkuotos ir švelnios kaip, kad žmonės įsivaizduoja. Kartais jos gali būti bjaurios... Bet vis tiek prašys tavęs, kad jas įgyvendintum, kad ir kaip beprotiškai jų išvaizda ir prasmė atrodytų.
Manau, kad reiktų laikytis šių žodžių...
Kaip Jums praėjo atostogos?
P. S. Nuoširdžiai kviečiu ir netgi prašau sudalyvauti šitoje trumputėje apklausoje, kuri man labai pagelbėtų blog'o tobulinimo klausimu ir tiesiog noriu išgirsti Jūsų nuomonę dėl tam tikrų klausimų. Ačiū!
P. P. S. Geros naujienos apie Šumį! Pagaliau!

6 komentarai:

  1. Šias atostogas praleidau labai ramiai, namuose, kartu su šeima ir to man pakanka. Manau prisikaupiau naujų jėgų ir kantrybės kitam etapui mokykloje. :)
    Šaunus įrašas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Svarbu, kad turi naujų jėgų ir kantrybės! Sėkmės!
      Ačiū!

      Panaikinti
  2. Žinai, kad ir kaip stengiuosi pabaigti darbus mokyklai ir nors kiek nusitkeikti grįžimui į ją, bet nuo tokių minčių man tik darosi bloga... Nežinau, ar tai mano bėda, ar mokyklos pakeitimas, bet kažkaip nedžiugina jokios mintys apie ją. Nei draugai, nei juokas, apskritai, viskas kas gerai net nelenda į galvą. Senoje mokykloje taip nebūdavo. Bet viskas bus gerai, ar ne? :) Praeis šie metai, nuspręsiu, ką toliau daryti :)) Ir džiaugiuosi dėl tavęs, kad taisaisi, kad vikas gerai. Sėkmės ir toliau!! O bernų nužiūrinėjimas kaip visada - būtinybė :DD *chuckle*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai žinoma, kad viskas bus tvarkoj! Kai pamatysi draugus, kurių pasiilgai iškart atsiras šypsena veide. :) Visada būna taip, kad nesinori į mokyklą, bet pirmą dieną nuėjus viskas atrodo žymiai geriau! Sėkmės tau!

      Panaikinti
  3. Šios atostogos man buvo keistos.. Rimtai, nei pailsėjau, nei ką nors nuveikiau. Nieko įsimintino, nieko įdomaus, jokios šventinės nuotaikos...
    O tu gerai pavarei. :D 34 punktai įveikti... Aš turėjau 4, ir nė vieno iš jų neišpildžiau.. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hehe, ačiū! :D
      Niekooo, bus dar tų gerų atostogų. Kas žino, gal apturėsi pačias pačiausias pavasario atostogas! :))

      Panaikinti