penktadienis, sausio 03, 2014

Kažkoks Tag'as.

Labai norėjau šiandien kažką parašyti čia, bet kaip tyčia į galvą jokių minčių. Kadangi, tai labai retas atvejis, kai užeina toks didelis noras čia rašyti, susiradau keletą random klausimų, išsiverčiau juos ir pasidariau savotišką Question Tag'ą. Apskritai, daryti Tag'us irgi retas dalykas nutikęs mano blog'e.
Taigi:
  1. Mėgstamiausias simbolis ar mėgstamiausia raidė klaviatūroje? Mėgstamiausia raidė Q, o mėgstamiausias simbolis - #.
  2. Jeigu būtum piktadarys/piktadarė, koks būtų tavo vardas, galios ir planas pasaulio užkariavimui? Mano varde be jokios abejonės būtų žodis siaubas, nes jau pats žodis kelia visokias neigiamas asociacijas, o piktadariai to ir siekia, ar ne? Mano galios būtų manipuliuoti žmonėmis, įlysti į jų protą ir ten viską sujaukti. Pakeisčiau žmonių mąstymą ir susikurčiau savotišką armiją. O po to pažiūrėčiau, kas būtų.. (Aha, geriau jau neleiskit man pereiti į blogio pusę..)
  3. Tavo didžiausia baimė? Kodėl? Mano didžiausia baimė yra pasiduoti neigiamai įtakai ir sutikti žmogų, kuris sugebėtų pakeisti mane toli gražu ne į gerąją pusę.. Nes tiesiog nenoriu keistis ir būti bjaurybe ėdančia kitiems gyvenimus.. Ir žinoma artimų žmonių mirtis, kurios tikriausiai bijome visi..
  4. Ar knyga, muzikos grupė ar serialas yra pakeitęs tau gyvenimą? Žinoma. "Vakarų fronte nieko naujo" privertė suvokti, koks gi šlykštus yra žmogaus sukeltas karas tik dėl to, kad prisidėti kelis kvadratinius kilometrus žemės.. "Coldplay" ištraukė mane iš gilios duobės į kurią buvau žioplai įdribus.. O "Supernatural" privertė suvokti, kaip svarbu yra turėti kažką artimo šalia..
  5. Paskutinė knyga, kurią pirkai? "Pabėgimas iš lagerio Nr.14" - dovana tėčiui. O sau, prieš kelis mėnesius, nusipirkau knygą "Įsimylėjėlių stovykla".
  6. Kada paskutinį kartą valgei šokolado? Šiandien. ^^
  7. Tavo nuomone, kaip kiti mato tave? Tikriausiai kaip keistą, šiek tiek per daug savo įdomų požiūrį peršantį kitiems žmogeliuką. Sunku atsakyti, nes esu labai kritiškos nuomonės apie save. Palieku šitą klausimą aplinkiniams. Manau, taip yra teisingiausia.
  8. Kiek žmonių nekenti? Iš tikrųjų giliai, nuoširdžiai nekenti? Tikriausiai realaus tokio žmogaus nėra. Yra tokių, kuriems jaučius neapykantą, bet tokią netikrą, paviršutinišką.. Ir šiaip, aš nemėgstu to jausmo, kuris juodina širdį. Neapykanta labai stiprus jausmas.. Todėl dažnai ją keičiu tiesiog abejingumu ar šaltumu.
  9. Kada paskutinį kartą juokeisi taip, kad pradėjai verkti? Tokie "juoko iki ašarų" priepuoliai būna kone kas antrą dieną. Tai ką nors išgirstu iš aplinkinių, tai Tumblr pamatau kažką, kas priverčia balsu kvatoti.. Toks jausmas, kad mano gyvenimas vienas didelis anekdotas.. Nors, deja, taip toli gražu nėra..
  10. Kokie trys daiktai yra fiziškai arti tavęs? Kompiuteris, telefonas ir sąsiuvinis su užrašais.
  11. Pirmas dalykas, kurį pastebi žmoguje? Akių spalva, nes dažnai žiūri tiesiai į akis, ir šypsena, nes kartais sunkoka man bendrauti su surūgusiais žmonėmis..
Nežinau, ar buvo įdomu skaityti, bet vis tiek, labai norėjosi išbandyti kažką panašaus. Tikriausiai, kad tag'inu kiekvieną perskaičiusį iki galo ir mojuoju ate ate. Šiandien mane persekioja labai keista ir įdomi nuotaika.. Oh well.
Ačiū feiboli už pasiūlytas dainas. Viena ypač užkabino.

16 komentarų:

  1. Hey, tikrai fainas tag'as. :) Įdomus atsakymai ir klausimai, kad jau tag'ini tai gal atliksiu jį pas save. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hey! Ačiū tau! Būtinai užlėksiu paskaityt, kai atliksi! :D

      Panaikinti
  2. Man patiko tag'as, buvo malonu skaityti atsakymus :P, Beje gražus dizainas, taip jaukiai atrodo tos spurgos ir garuojantis puodeliai :p

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aww, ačiū labai! Jau seniai norėjau tuos puodelius ir skanėstus uždėt. Pagaliau radau progą. :DD

      Panaikinti
  3. Man patiko. Įdomūs klausymai, atsakymai dar įdomesni. Užsirašau ateičiai atlikti tag'ą savo blog'e :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiugu, kad patiko! Ačiū! Lauksiu, kada atliksi, kad galėčiau paskaityti. :))

      Panaikinti
  4. Įdomus tag'as gavosi! ;) O ir atsakymai tikrai įdomūs, originalūs :> Smagu pamatyti kažką naujo, nes, kaip sakei, tag'ų tavo blog'e kaip ir nėra.
    Ir tikrai gali neabejoti - skaityti buvo be galo įdomu :P :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiūū tauu! Matai, ką daro nuobodūs penktadienio vakarai.. :D

      Panaikinti
  5. Kai pasiklausau šitos dainos,tada kelias dienas man galvoj skamba: "My body tell my no-o,but I won't quit,cause I want more,cause I want moore" :DD Tokia "kieta" ir faina daina :3 Faini ta'gai :) Ypač : "jeigu būtum piktadarys/piktadarė, koks būtų tavo vardas, galios ir planas pasaulio užkariavimui?" :DDD gal geriau nebūk piktadare... Per daug nereali esi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man ta daina visą savaitę, net ir per miegus, skambėdavo. Ir išdrįsk paprieštarauti, kad nekabina. :D Skubu užtikrinti, kad esu pats realiausias žmogus. :D Tik šiek tiek keistas. :D Ačiū Tau, vėl šypsena ant veido! :D *hugzz*

      Panaikinti
    2. Net nebandysiu prieštarauti,nes ta daina tikrai "užveža" :DD Dar prie tų šiek tiek pridėsiu,kad esi šiek tiek faina,įdomi ir išradinga (Nors iš tikro ne šiek tiek,o labai) :DD *hugmm* :DD

      Panaikinti
    3. You're too kind! :D Arbaa: https://31.media.tumblr.com/ac99bdd08795894a95e102069202c097/tumblr_myh9h6QMZ81sz4hkso5_250.gif
      Ačiū Tauuu!

      Panaikinti
  6. Labai patiko atsakymai ir pats tag'as. :D KAda ateityje reikės pačiai tokį atlikt. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)) Užsuksiu paskaitinėti, kai atliksi. :D

      Panaikinti
  7. Koks fainas tavo tagas!!! Kitų būna beveik vienodi, o tu padarei kažką kitokio! :D O kodėl mėgstamiausia raidė - Q? Ji kitokia, retai naudojama.. Dėl to?:)) Ir manau, kad tikrai neturi pagrindo bijoti pasiduoti kažkieno blogai įtakai! Tu stipti, gera, įdomi ir bent mano akimis žiūrint, tikrai taip lengvai nepaveikiama :)) Nebūsi "bjaurybė, ėdanti kitiems gyvenimus"!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiūū! Aš visada bandau ieškoti įdomesnių būdų. :D Pas mane net tag'ai, tikriausiai, nebus tokie kaip pas kitus. :D Q, nes man kažkodėl patinka ta jos uodegėlė. :D Ir taip, ji labai retai naudojama ir tokia išskirtinė. :))
      Eyyy! Ačiū Tau labai už tokius fainus žodžius. Lepinat jūs mane. :D Ačiū! *hugs!*

      Panaikinti