antradienis, vasario 18, 2014

Keturios dienos ir muzika.

Šios keturios dienos buvo puikios, nes:
  • išsimiegojau ir nesugadinau ritmo, kurį buvau suvėlus per dvi savaites atostogų.
  • perskaičiau knygą. "Švytėjimas" buvo pats tas man - siaubų baubų mėgėjai. Tik pabaiga graudi.
  • parašiau porą naujų kūrinių, kurie jau buvo pradėję pūti mano galvoje. Dabar jie laimingai gyvena užrašyti: pusė kompiuteryje, pusė sąsiuvinyje.
  • parsisiunčiau krūvą filmų. Šalti vakarai man nebaisūs.
  • beveik išmokau pasidaryti tobulą kuodą. Mano plaukai visai nieko, bet kai norisi juos surišti ar kaip nors juos įmantriai susukti ant viršugalvio, jie visi susivienija prieš mane ir streikuodami šiaušiasi į visas puses.
  • peržiūrėjau bent trečdalį Supernatural sezono.
  • perėjau Candy Crush lygį, ties kuriuo buvau pakibusi labai ilgai.
  • susiradau pdf formatu A. Škėmos "Balta drobulė", o savojoje lentynoje - mėgstamąjį Remarką ("Šešėliai rojuje"). Tiesiog norėjau paskaityti Škėmą.
  • pradėjau skaityti E. Hemingvėjaus romaną. Būčiau griebusi Ivanauskaitės "Mėnulio vaikus", bet pavarčius literatūros vadovėlį, suvokiau, kad naudingiau būtų Hemingvėjus. "Mėnulio vaikai" palauks.
  • padariau trečdalį namų darbų. Šiandien laukia kita dalis.
  • suradau nuotraukų rusų skaidrėms, tik deja, mano mielasis kompiuteris man jų neatidaro. Ups, ne tas formatas.
  • skaičiau daug trumpų bendraamžių kūrinėlių pertraukoje ir kituose tinklapiuose, kuriuos tik radau.
  • pradėjau rašyt vieno kūrinio planą, ieškot informacijos jam.
  • atrašiau į visus susikaupusius laiškus. Rytoj išsiųsiu. Pažadu.
Per šias dienas, tiesiog privalau išskirti penketą dainų, kurių klausiau nuolat.

 
Coldplay - Square One. Įrašas iš 2006 koncerto Toronte. Šiurpuliukai ir tuzinas tūkstančių skruzdėlių armijų laksto man per nugarą klausant šitos dainos. Tikriausiai daugumai pažįstamas jausmas...
 
OneRepublic - Burning Bridges. Dažniausiai klausau prieš miegą arba skaitydama, arba rašydama, arba užsiimdama kitokia daug jėgų nereikalaujančia veikla. Tokia aww daina. Labai lengva.

 
Foster The People - Call It What You Want. Vadinkit tai kaip norit. Neina ramiai man sėdėti klausant šitos dainos. Bent galva turi linksėti į ritmą, kaip tų plastmasinių šuniukų automobiliuose arba koja belsti į kambario grindis.
 
30 Seconds To Mars - Do Or Die. Vien video sukelia labai teigiamas emocijas, įkvėpimą ir kitus nuoširdžius jausmus. O ir pati daina kilsteli aukštyn tarsi bandydama įtikinti, kad tau pavyks ir tu gali. Daryk arba mirk.
 
Green Day - Wake Me Up When September Ends. Tai kas, kad dabar vasaris, o dainoje minimas rugsėjo mėnesis. Apatiškai sėdžiu ir apmąstau gyvenimą, klausydama šitos dainos. Mėnesio pavadinimai - tik pavadinimai.
Rytoj jau į mokyklą, namų darbai vis dar ilsisi ant rašomojo stalo, skaitoma knyga graudžiai žiūri, kuprinė tyliai inkščia ant lovos, o švarkas snaudžia spintoje. Kokia ramuma... Rytoj maždaug tokiu laiku tik grįšiu namo, o po to su dideliu džiaugsmu skaitysiu fizikos vadovėlį ir neva ruošiuosi kontroliniui. Bet tai nieko tokio.

Ką nuveikėt Jūs per laisvas dienas? Ir kokios dainos karaliauja Jūsų grojaraščiuose?

12 komentarų:

  1. Tavo dienos buvo tokios žavios! Švytėjimą bandžiau pati neseniai skaityt, bet perskaičiau tik apie 50 puslapių ir įveikta nekantrumo padėjau ją į šalį. Shame on me..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Man irgi taip buvo su ta knyga, bet prisiverčiau skaityti toliau ir nesigailėjau. :))

      Panaikinti
  2. noriu pasisakyti. pačiai nesirašo blog'e, bet komentuoti panorau :D žodžiu, pirmiausia pradėsiu nuo "perėjau Candy Crush lygį, ties kuriuo buvau pakibusi labai ilgai". šitas dalykas, nors ir kabina, bet veda iš proto. aš virš savaitės (prisiekiu :D) buvau užstrigus vienam lygy. o to jau ir mečiau, ir keikiau tą žaidimą, bet turėdama laisvo laiko vėl pradėjau žaist.
    visų antra, jeigu neskaitei, siūlau pasiimti O. Vaildo "Doriano Grėjaus portretą". tokia gan tamsi, bet gera knyga. pamenu, kiek rašiau mokykloj rašinių, tiek rėmiausi ta knyga :D ten ir meilė, ir menas, ir kiti baeriai apie kuriuos tik gali reikti rašyti.
    visų trečia, aš turiu playlistą pasidarius su šešiom dainom ir negaliu, kaip man jos patinka. nežinau, kodėl tą sakau, bet naaah, kaip kartais absurdiškai viskas būna :D klausai keletą dainų ir neatsistebi, kokios jos gražios.

    žodžiu, išsisakiau, galiu eiti miegoti :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Candy Crush kaip liga. :D Pusė klasės žaidžia ir vis konsultuojasi kaip pereit vieną ar kitą lygį.
      "Doriano Grėjaus portretas" labai labai girdėtas pavadinimas, bet tikrai žinau, kad dar neskaičiau. Ačiū už pasiūlymą!
      Taip taip! Klausai ir širdis kone verkia kaip gražu. Labai gerai žinomas jausmas. :D
      Ačiū už pasisakymą! :D

      Panaikinti
  3. Mūsų muzikinis skonis sutampa! Dainos nuostabios, o įrašas taip pat puikus! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kai paskaitai, atrodo, keik daug gali padaryt per kelias dienas... Aš kažkodėl 'užsikabinau' ant vienos smagios dainos - Moldy Peaches - Anyone else but you ir vakarais pasiklausau Iron and Wine albumų ... :)
    Ir dabar aš užsinorėjau paskaityt tą Švytėjimą...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dažniausiai mes per daug save ribojame, nors iš tiesų - nuveikti galima labai daug! :)
      Būtinai paskaityk "Švytėjimą". Manau, turėtų patikti. :)

      Panaikinti
  5. Man tos keturios laisvos dienos irgi buvo tobulas. Sutapimas, bet irgi perėjau siaubingai sunkų candy crush'o lygį. :D Kažkaip daug kas jau šitą geimą pamiršo, kiek pastebėjau, dabar flappy bird'as ant bangos. :D Nors man anas vis tiek geresnis.

    P.S. ačiū už dainas! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Candy Crush FTW! Flappy Bird man nervus ėda, todėl nežaidžiu, tik kartais. Labai retai...
      P. S. Nėra už ką! Ačiū komentarą! :)

      Panaikinti
  6. Aš bandžiau skaityti "Švytėjimą",bet sugebėjau perskaityti tik 25 psl. :DD Neseniai skaičiau E.M.Remarko "Vakarų fronte nieko naujo". Tikrai puiki knyga. Neseniai pradėjau skaityti E. Hemingvėjaus "Kam skamba varpai",o kokia tu E.Hemingvėjaus knygą skaitai? :D Tavo dainų sąrašas žiauriai fainas!!! :3 Visos dainos gražios,bet daugiausia atsiminimų man sukelia Foster the people daina :D Jos klausydamasis nori bent linguoti ar judint koją :DD Kelios šiuo metu mano klausomiausios dainos: Lorde-ribs ( http://www.youtube.com/watch?v=4qaeoz_7cyE ).Pharrell Williams - Happy (tokia paprasta,bet geros nuotaikos daina :DD) ( http://www.youtube.com/watch?v=Q-GLuydiMe4 ) ir dar vienas geros nuotaikos užtaisas: Ivan & The Parazol - Take My Hand ( http://www.youtube.com/watch?v=5udMsfoGxHw ) :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taaaip, "Švytėjimo" pradžia super nuobodi ir tik ištvermingiausi sugeba prieiti prie tų kraupių įvykių. :D Dievinu Remarką, o "Vakarų fronte nieko naujo" yra pirma knyga šio rašytojo, kurią perskaičiau. Skaitau Hemingvėjaus "Atsisveikinimą su ginklais". :)
      Ačiū! Foster the People visos dainos priverčia judėt. :D Faktas. :D Ačiū už dainas! Ir komentarą! :3

      Panaikinti