sekmadienis, kovo 02, 2014

Trinktelėjau galvą ir nusibrozdinau sielą

Trinktelėjau galvą, nes per aukštai mane išmetė. O turėjo tik lengvai kilstelėti, kad pasiekčiau tai, kas padėta ant tos lentynos viršaus. Per daug iš manęs tikėjosi. Aš turiu tokį kvailoką įprotį - nuvilti kitus. Bet jau baigiu iš to išaugti. Atsakomybės jausmas didėja, kaltė ir sąžinė veikia puikiai, todėl bjaurūs poelgiai ir neapmąstyti veiksmai, lūkesčių nepateisinimas vis labiau dirgina sąžinę ir protą. O kuo labiau dirgina, tuo mažiau kvailai elgiuosi. O gal visa tai priklauso nuo žvakučių skaičiaus ant torto ir smegenų vingiais lakstančių minčių sąmojingumo? Kad ir kaip bebūtų, juokas ima pagalvojus, kad kitos savaitės viduryje aš visiems šypsosiuosi, draugiškai linksėsiu galvą ir dėkosiu už sveikinimus, tuo pačiu pradėdama paskutinius nepilnametystės metus. Baisiai skamba tas žodis - pilnametė. Bet tų metų pas mane dar nepilna. Taigi, su maža mėlyne kažkur pakaušyje pradėsiu naują savaitę ir prašysiu, kad manęs labai nespaustų ir nesitikėtų per daug. Kitaip tariant - nemėtytų aukštyn, kad nedaužyčiau savo galvos į baltas lubas. Geriau jau būsiu savo vietoje ir po truputį pildysiu mažas kitų užgaidas. Tik neužkraukit didelių darbų ant mano kaulėtų pečių. Pastarosiomis dienomis aš pavargusi ir kaip nesava. Bet duokit man šiek tiek laiko ir atsigavusi aš vėl kilnosiu sunkumus viena ranka. Gyvenimas bus vienas juokas. Ir ateitis nebebus tokia baisi, kaip atrodo dabar. Viskas vien tik per tuos kvailus egzaminus, kurių bijau kaip velnias švęsto vandens. Atrodo nieko baisaus - nueini parašai viską ką žinai ir išeini. Šitos dalies aš jau nebebijau. Dabar bijau, kas bus po to, kai parašysiu ir bandysiu įrodyti savo žinias ant popieriaus lapo.
Nusibrozdinau sielą, nes per daug prisileidžiu žmones. Atrodo stengiuosi, kad mano gyvenime būtų kuo mažiau cukrinių žmonių, kurie vos tik pasirodžius menkam bėdų lietui ištirpsta, o aš lieku viena ir netgi be skėčio. Mažinu ir bereikšmes popierines draugystes, kurios laikomos plieninėmis suplyšta po mažų ginčų ir paskui stebimasi kaip taip galėjo nutikti. O ėmė ir nutiko. Niekas nevyksta be priežasties, yra kaip ir yra ir panašios frazės skamba atsistojus prie popieriaus skutų ant kurių kažkada buvo nupiešta draugystė. Nors kita vertus, kokios čia draugystės gali būti, kai vis tiek liksi viena ir turėsi kovoti už savo įsitikinimus, savo gyvenimą ir savo troškimus. Geriausia tyliai kabarotis aukštyn link savo tikslų ir nestoti prie kiekvieno sutikto gyvo padaro. Kam gaišti laiką. Jeigu reikės - patys seks iš paskos ir pasiūlys keliauti kartu. Nors niekas netrukdo ir pačiam siūlyti keliauti kartu. Tik reikia laikytis saugaus atstumo, kad nebūtum nustumtas ir nereiktų vėl pradėti kopti į viršų iš naujo. Atsarga gėdos tikrai nedaro.

6 komentarai:

  1. Kaip visada - skaitau ir mėgaujuosi. Nežinau, kelintą kartą tai sakau(rašau), bet pakartosiu dar kart: nuostabiai rašai!
    Sėkmės su nusibrozdinimais, egzaminais ir mėlynėmis, o atsarga gėdos niekada nedaro.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau ne pirmą kartą perskaičius tavo įrašą,suprantu,kad skaitau savo sudėliotas mintis... Dažnai tie nubrozdinimai sugyja,kartais nuo jų lieka randų,bet laikas bėga,atsiranda nauji žmonės,išlieka pačios stipriausios draugystės... Vis dėlto į viršūnę gal ir lipsi viena,bet tave pakilės tie,kurie myli,gerbia ir rūpinasi tavimi. Daugelis kažko tikisi iš tavęs,bet ne visada gali tai padaryti. Dažnai aplinkiniai spaudžia:mokykis,daryk tą,daryk aną,bet kartais tiesiog norisi įsiklausyt į save ir pabandyt suprast save,pailsėti... Pritariu,kad pilnametystė skamba baisokai. Kiek supratau greitai švęsi gimtadienį :) Kada jis? Nes mano gimtadienis irgi kitą savaitę (o tiksliau-kovo 6d.) :D Su artėjančiu gimtadieniu!!! Taip ir toliau! Rašyk nuostabius įrašus ir būk savimi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nieko keisto, kad mąstom panašiai! Mūsų gimtadieniai beveik tą pačią dieną. :D Mano kovo penktą, beje. :3 Labai gražiai čia parašei. :3 Pritariu visoms Tavo mintims!
      Ačiū Tau labai labai! Tave taip pat su artėjančiu! :)

      Panaikinti
  3. Kaip laukiau tavo įrašo! Ir žinok nė kiek nenusivyliau. Tavo įrašai iš ties tarsi atgaiva po sunkios dienos. O be to - visiškai pritariu tavo mintims. Pritarsiu ir aukščiau komentavusioms merginoms, nes mane taip pat lanko tokios mintys. Žodžiu viskas buvo tiesiog puiku.. *hugs*

    AtsakytiPanaikinti