šeštadienis, balandžio 19, 2014

10 dalykų, kuriuos noriu pasakyti dešimčiai skirtingų žmonių.

Šiek tiek pakeisiu: dešimt dalykų, kuriuos tiesiog noriu pasakyti tam tikriems žmonėms. Manau, šitą sąrašą būtų galima išplėsti iki begalybės, bet apsiribosiu tik dešimt sakinių, kuriuos norėčiau kam nors pasakyti. Čia tikriausiai vieni iš svarbesnių arba tiesiog dažnai pasikartojantys gyvenime.
  1. "Kaip sekasi?" - klausimas, kurio norėčiau paklausti seniai matyto draugo. Jo vardą ir pavardę pasilieku sau.
  2. "Vis dar nesuprantu kodėl." - skiriu žmogui, kuris mane nemenkai įskaudino. Atrodo nieko blogo nepadariau, bet pasirodo kažkuo visgi nusikaltau. Tik, deja, nežinau kuo.
  3. "Labas." - tam, kurį noriu užkalbinti jau nuo mokslo metų pradžios. Bet suskystu pamačius jo fizionomiją arčiau nei už šimto metrų. Ech, tas kvailas įsitikinimas, kad man jis per geras... Ir tas dar kvailesnis mano būdas...
  4. "Nebevalgau baltojo šokolado." - žmogui, kuris pasiūlo man plytelę to balto niekšo, kuriuo apsinuodijau.
  5. "Ne, ačiū." - močiutei, kuri visada siūlo dar vieną porciją maisto, nepaisant to, kad jaučiuosi daugiau nei soti. Na, juk suprantat...
  6. "Per anksti išėjai." - artimam žmogui, kuris išėjo trim dienom po mano gimtadienio, per moters dieną, palikdamas tik didelę skylę kairėje krūtinės pusėje. Negali taip būti, kad jau daugiau nei mėnesio, kai jo nebėra... Ištikimi blog'o skaitytojai žino apie ką aš.
  7.  "Pasiilgau." - dar vienas artimas žmogus, kurį prisimenu labai miglotai, bet puikiai atkuriu žiūrėdama į nuotrauką, kurioje vaikas - burbuliukas - aš, sėdi ant kelių besišypsančiam seneliui ant kelių. Neliko nė vieno senelio. Per greitai. Šiais metais, balandžio pradžioje, jam būtų suėję 64 metai...
  8.  "Pasaulis nesisuka vien tik apie tave." - visi turime žmonių aplinkoje, kurie tiki idėja, kad yra pasaulio bambos, tačiau deja... Labai norėčiau vienai tokiai personai tai pasakyti. Su panieka pažiūrėti į akis ir išspjauti šitą sakinį.
  9.  "Nežinau." - tiems, kurie vis klausia apie mano ateitį ir ką mąstau su ja daryti. Ta ateitis mano, susiraskit savo.
  10. "Ačiū!" -  visiems, kurie užeina čia, skaito, palieka komentarą ar prisijungia į tą, netikėtai gausų, sekėjų būrį. Dievaži, net nebūčiau pagalvojusi, kad kada nors turėsiu tokį didelį skaitytojų ratą, kurie ne vien tik skaito, bet jiems ir patinka tai! Geriausia motyvacija judėti į priekį.
 Vis dėlto tik trečdalį dalykų, kurie sukasi mano galvelėje pasakau. Visa kita lieka man. Nepasitikiu žmonėmis, bijau, kad jie ne taip supras tai ką noriu pasakyti arba tiesiog mano pasakyta frazė taps ginčo, pykčio kaltininke. Sakau tik tai, kuo esu įsitikinusi visu šimtu procentų. Tyla - gera byla, ar kaip ten sakoma...



 O ką Jūs, ir kam, norėtumėt pasakyti?

4 komentarai:

  1. noriu tau pasakyt, kad esi nuostabi. :))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas! Tikrai įdomi tema apie kurią niekad anksčiau nesu susimąsčiusi, na, o dabar prieš miegą turėsiu nemažai malonaus ir įdomaus apmastymo ir už tai ačiū tau!! Beje, noriu pasakyti, kad visada, kai perskaitau tavo parašytus žodžius apie išėjusį tau brangų žmogų, kūnų perbėga šiurpuliukai ,ne išimtis ir šį kartą, tiesiog, taip veikia tavo žodžiai ir tai nuostabu! Pavydžiu mokėjimo sudominti, pritraukti ir sužadinti jausmus. :) Uch, kiek visko prirašiau... :D.
    Čiau!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas! Ačiū Tau už komentarą ir tokius gražius žodžius! Nerealus jausmas, kai įkvepi, sudomini, įtrauki kitus! Ačiū ačiū ačiū!

      Panaikinti