penktadienis, balandžio 18, 2014

10 dienų bloginimo iššūkis.

Kad visiškai neapleisčiau blog'o, praeitą savaitę, po ilgų paieškų, radau dešimties dienų iššūkį, kuris neva turėtų padėti man vėl atrasti tą džiaugsmą čia rašyti, nes dažniausiai ateinu sukurpti kokį įrašą, kai jaučiu, jog tuoj bus savaitė be jokio rašymo čia arba tiesiog norisi kažką parašinėti iš reikalo. Mažas kaltės kirminiukas įkanda į sąžinę ir štai, sėdžiu čia, bandau savo neįdomias dienas perteikti įdomiau, nei įmanoma.
Toks labai paprastas, daug laiko (tikiuosi) neužimantis iššūkis man. Viliuosi, kad jums bus įdomu, o man bus smagu vykdyti tuos punktus. Taigi, dešimt dienų pradedu skaičiuoti nuo rytojaus dienos ir sėkmės man, jog nemesčiau visko pusiaukelėje. Nors retai taip būna. Geriau sukandus dantis tai pabaigsiu, nei išmesiu viską ir nueisiu. Bent galėsiu pasigirti, kad padariau tai.

Pirma diena: 10 dalykų, kuriuos noriu pasakyti dešimčiai skirtingų žmonių.
Antra diena: 9 dalykai apie mane.
Trečia diena: 8 dalykai, kurie laimėtų mano širdį.
Ketvirta diena: 7 dalykai, apie kuriuos dažnai galvoju.
Penkta diena: 6 dalykai, dėl kurių gailiuosi.
Šešta diena: 5 žmonės, kurie man reiškia daug.
Septinta diena: 4 mėgiami dalykai.
Aštunta diena: 3 nemėgiami dalykai.
Devinta diena: 2 šypsenėlės, nusakančios mano gyvenimą.
Dešimta diena: 1 prisipažinimas.

Wish me good luck.

6 komentarai: