sekmadienis, balandžio 27, 2014

6 dalykai, dėl kurių gailiuosi.

Tikrai nesu tobulas ar idealus žmogus, kuris nedaro klaidų, nesuvelia santykių, draugysčių ar tiesiog tam tikrų gyvenimo dalių. Prisimenu visus didžiuosius įvykius, dėl kurių gailiuosi, tačiau ne visi yra tinkami žinoti visiems. Privatumas yra privatumas. Bet keletu dalykų pasidalinti tikrai galiu, nors ir sunku, nes dažniausiai tokius momentus stengiuosi kuo greičiau užmiršti.
  1. Plati šypsena, iš rankų nepaleidžiamas telefonas ir akys ieškančios to vieno ypatingo žmogaus. Tai tikriausiai buvo pati gražiausia draugystė per visus mano gyvenimo metus. Niekas kitas taip nesugebėdavo išklausyt, patart, paguost ar tiesiog pakelt lūpų kampučius aukštyn taip kaip jis. Tačiau vienas sumautas mano žingsnis ir visa graži draugystė sugriuvo. Neverta net klausti kaip dabar dėl to graužiuosi. Bet nieko jau nepakeisiu.
  2. Gailiuosi, kad nedalyvavau Young Americans projekte iki pat pabaigos. Draugų pasakojimai, įspūdžiai privertė šiek tiek pavyduliauti. Juk ir aš turėjau tokią galimybę, tik tinkamai jos neišnaudojau... Arba teks laukti kito projekto, arba užmiršti šią neišnaudotą galimybę ir prisiminti vienos dienos įspūdžius rankoje laikant lankstinuką. Viena diena, bet kiek emocijų ir patirties! Siutas ima, kai pagalvoju, kad patirtis būtų buvusi žymiai didesnė jei ne kvailas mano užsispyrimas ir tikriausiai tingėjimas. Po pirmos dienos buvau itin pavargusi, tačiau tai būtų buvęs niekis palyginus su emocijomis per finalinį pasirodymą. Ką gi.
  3. Vis dar graužia širdį mintis, kad ne su visais elgiuosi taip kaip jie nusipelnė. Skamba keistai, tačiau yra personų, kurie elgiasi su manimi kaip su nieku, tačiau aš vis tiek kaip ištikimas šuniukas seku iš paskos. Neturiu tiek ryžto, kad galėčiau spjauti į juos. Jie man buvo ir yra brangūs, o aš jiems tik buvau svarbi. Žinau, aš nevykėlė. Verta paminėti, kad yra žmonių, kurie vertina mane labiau nei aš juos. Išvados: spjauk į egoistus ir atkreipk dėmesį į tuos, kurie vertina už tai, kad esi.
  4. Ypač gailiu laiko, kurio nepraleidau su tais, kurių jau nebėra. Taip, čia ta tipiška ir banali situacija: nevertinau, kai turėjau, tačiau pripažinkim, kad ji gana aktuali. Ypač dabar, kai per skubėjimą pamirštam ne tik draugus, bet ir visus artimuosius.
  5. Gailiuosi prarastų galimybių.Visi gailimės, iš tiesų. Nežinau, ką aš galvoju, kai pamatau ant kelio besivoliojančią kokią nors galimybę, kuri iš dalies pakeistų mano gyvenimą, mane ar suteiktų naudingos patirties, tačiau aš ją apeinu ir pamirštu. Ir, žinoma, po to beprotiškai gailiuosi. Arba čia perdėtas apsisaugojimas, arba mano pačios kvailumas. Reiktų į viską pradėti žiūrėti paprasčiau ir ne taip atsargiai. Kada nors.
  6.  Širdį suspaudžia, kai atidėlioju visus įmanomus darbus, o po to turiu viską spėti sutalpinti į porą valandų. Esu puiki svarbių darbų atidėliotoja. Gaila, kad šis įgūdis gyvenime nepravers. Stebiuosi, kaip vis dėlto spėju nudirbti viską, ką taip kruopščiai atidėlioju ir maskuoju savo tinginiavimo minutėmis. Dar yra laiko, vėliau, spėsiu ir panašūs melai griauna mano dienotvarkę ir miego režimą.Visada gailiuosi to laiko, kurį galėjau praleisti žymiai naudingiau.
Iš dalies, gailėtis yra kvaila. Kas buvo - pražuvo ir klysti yra žmogiška. Žinoma, pačios klaidos turi būti žmogiškos. Tačiau aš vis tiek gailiuosi ką padariau ir ko nepadariau.
Dėl ko gailitės Jūs?

6 komentarai:

  1. kas ten per projektas?:o papasakok bsk apie ji.
    P.S turi ask'a?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Young Americans buvo projektas, per kurį pas mus atvyko tikrų tikriausiai amerikiečiai. Jie mokė mus dainuoti, groti, piešti, šokti, o svarbiausia - atrasti save, veiklą, kurioje geriausiai tinki. Šokiai ir dainos buvo ne be reikalo. Trečią dieną vyko didelis koncertas, kuriame šoko, dainavo visi: ir amerikiečiai, ir lietuviai. Toks mielas dalykas, nes susipažįsti su tais įdomiais žmogučiais, jie moko tave bendrauti, būti drąsesniu, pasitikėti savimi, įrodo, kad tu gali. Nesvarbu, ar dainuoti, ar šokti, ar piešti, ar net bendrauti. Žinoma, anglų žinios šoktelėjo aukštyn, nes bendravome angliškai. :))
      P. S. http://ask.fm/Aqile

      Panaikinti
  2. Įdomus ir paprastas įrašas, man patiko. :) Na, o aš gailiuosi dėl praeities ir dabarties, net ateities. Abstraktu, bet tiek ir tereikia šiam klausimui atsakyti. :) Ir, labanakt. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl ateities ir dabarties nereikia gailėtis! Juolab dėl ateities, nes ją dar gali pakeisti. :)
      Ačiū!!

      Panaikinti
  3. Žinai, vis labiau pradedu laukti kiekvieno tavo įrašo. Malonu skaityti taip puikiai išreikštas mintis, atrodo, kad tau taip lengvai viskas liejasi... Žodžiu, laukiu naujų minčių! ;)

    AtsakytiPanaikinti