ketvirtadienis, balandžio 24, 2014

7 dalykai, apie kuriuos dažnai galvoju.

Tūkstančiai dalykų perskrodžia mano smegeninę kiekvieną valandą. Tačiau yra keletas, kurie užkrinta ir lieka gana ilgam. Ir svarbiausia tai, kad jų dažniausiai nepastebiu. Kam rūpi, kad apie kažką galvoju jau dešimtą kartą per visą dieną? Tikrai ne man. Bet šiandien trumpam atkreipsiu dėmesį į savo minčių tėkmę ir stebėsiu praplaukiančias, pasikartojančias mintis.
  1. Noriu valgyt, noriu miego ir noriu namo... Sėdi pamokoje, paišai kažką paraštėje ir staiga suvoki, kaip nori namo, kaip nori suvalgyti visą šaldytuvo turinį ir griūti į savo numylėtąją lovą. Iškęst mažiau nei keturiasdešimt penkias minutes iki pertraukos/laisvos pamokos/ėjimo namo tampa labai sunku ir morališkai nebeįmanoma. Tenka susiimti ir apsimesti, kad domina pamokos tema, kas yra sudėtinga, nes dažniausiai ši mintis atplaukia nuobodžioje pamokoje.
  2. Groji mano nervais, žmogau. Kadangi esu viena iš tų draugiškųjų ir tolerantiškųjų klasėje, bendrauju su visais, netgi su tais, kurie mėgsta sudoroti mano nervų ląsteles užkandžiams. Nieko keista, kad šis sakinys dažnai švysteli mano galvoje. Jeigu su visais esu draugiška ir maloni, tai toli gražu nereiškia, jog turiu apie juos galvoti vien gražius dalykus. Juolab, kai grojama simfonija mano nervais. Dievaži, kai kurie žmonės visiškai nesuvokia, kaip lengvai galima užminti ant skaudžios vietos...
  3. Reikia *konkretūs darbai numatyti tai dienai*. Visą dieną mano galvoje sukasi mini sąrašas su darbais, kuriuos reikia būtinai padaryti. Pradedant namų baigiant buitiniais darbais ar tiesiog laisvalaikiu. Ir jie galvoje suksis tol kol juos atliksiu. Kitaip net nebūna. Todėl neapsikentusi arba pritrūkus vietos kitoms idėjoms ar mintims padarau tuos darbus, kad atlaisvinčiau atmintį.
  4. Kažin, kaip ten tuose egzaminuose man seksis?.. Ne, aš nebijau. Jau seniai nuteikiau save. Man tik įdomu, kaip viską parašysiu, kaip atliksiu užduotis ir galiausiai - kokį rezultatą pasieksiu. Nuojauta kužda, kad keiksiu save už matematikos nekartojimą ir papildomų užduočių neatlikimą. Tačiau dar turiu truputį laiko susiimti. Kita vertus, sukišti visą išmoktą medžiagą į savo galvelę yra neįmanoma. Kalbant apie lietuvių, esu šiek tiek ramesnė. Bet bijau viską suvelti. Apskritai, visada bijau susimauti...
  5. *atsitiktinė daina, kuriuos kažkada klausiau* aš nebūčiau aš, jei neturėčiau dainos įstrigusios galvoje. Pasitaiko, kad atsikeliu ryte ir galvoje skamba gitaros solo iš dainos, kurią klausiau prieš porą dienų. Tuos garsus išmušti dažniausiai būna gana sudėtinga. Ypač, jei daina būna idiotiška ar visiškai ne mano skonio. Kiaulystės dėsnis. Tiesiog įlenda ir įleidžia ten šaknis.
  6. Ar mano kojos neproporcingai storos? Klausimas išnyrantis man stovint prieš veidrodį. Visi turime kažkokį trūkumą, kuris trūkumu būna tik mums, nes kiti to dažniausiai net nepastebi. O mano trūkumas yra mano kojos. Juokinga, kad vieną dieną jos atrodo tvarkoje, o kitą - išsiplėtusios ir išpampusios. Tai tikriausiai priklauso nuo nuotaikų svyravimo arba aprangos (ne)pritaikymo. Išsiaiškinau, kad geriausiai jaučiuosi nešiodama sukneles arba platėjančius sijonus, kurie iš dalies dengia tai, kas jaučia mane verstis nepatogiai.
  7. Kas būna, kai miršti? Šitas dalykas tikrai per dažnai plevena mano galvoje. Filosofiškai kraupus klausimas, kuris piktina mane, nes tik tie, kurie mirė galėtų man į jį atsakyti. O kviesti dvasių ir klausti kaip joms sekasi dar nesu pasiruošusi. Nors abejoju ar kada taip padarysiu. Gal nerizikuosiu.
Į mano smegeninę geriau nesigilinti, per daug viskas ten susiraizgę ir per daug minčių keliauja ta sraunia upe. Ir čia yra tik labai labai maža dalis viso to, kas verda galvoje.

Apie ką mąstot Jūs?

6 komentarai:

  1. Galiu ir as daryt si challenge?
    P.S. Kokiam psl radai si challenge?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma, kad gali. Tik manau, būtų gražu, jei paminėtum iš kur gavai. ;)
      Google'ės vaizduose. Susiradau paveikslėlį, išsiverčiau ir padariau challenge'ą. :))

      Panaikinti
  2. Iš dalies mastau apie tą patį, kas sukasi ir tavo galvoje. Pastaruoju metu man rūpi atlikti visus slegiančius darbus KUO GREIČIAU ir visa galva pasinerti į vasarą... ir rūpi KAIP išmesti vieną žmogų iš galvos. Niekaip nesugalvoju.

    Liuks įrašas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mėgstu kartoti, kad viskas praeina. Net pati nepajusi kaip visi sunkūs darbai nukris nuo pečių ir ateis ta ilgai laukta vasara. Išgyvensim tą dešimtą klasę!
      Ačiū Tau!

      Panaikinti
  3. aš myliu tavo rašymą, bloggą. žaviuosi.

    AtsakytiPanaikinti