trečiadienis, balandžio 23, 2014

8 dalykai, kurie laimėtų mano širdį.

Aš nesu labai išrankus žmogus. Per gimtadienį, Kalėdas ar kitas progas vis kartoju, kad ne dovanose esmė ir man tiks bet koks niekniekis. Įsiteikti man gali kiekvienas ir gana paprastai. Bet yra keletas dalykų, kurie ypatingai man tiktų ar įtiktų. Tiesiog laimėtų mano širdį.
  1. Jeigu tu atsiminsi keletą smulkių faktų apie mane, pavyzdžiui, kad nemėgstu maltos mėsos, kad itin palaikau Jensoną Buttoną arba kokius ledus dievinu, iškart tapsi vienu iš geriausių žmonių, nes savotiškai įrodysi, jog atsimeni, žinai kažką apie mane, kas man yra gana svarbu draugystėje ar šiaip bendravime.
  2. Papasakok man istoriją. Bet kokią iš savo patirties ar tiesiog gyvenimo. Šansai pasiekti mano širdį bus žymiai didesni. Man tiesiog smagu klausyti pasakojimų, įvairių istorijų iš kitų gyvenimo, lyginti visa tai su savo patirtimi arba tiesiog nuoširdžiai išklausyti ir supratingai linkčioti galvą. Mėgstu tą daryti.
  3. Asmeniškai, man labai miela būna, kai žmogus vėlai vakare, kad ir kaip pavargęs, aukoja savo švento miego minutes, kad nors keliais žodžiais persimestų su manimi. Žinoma, nebūnu bjaurybė ir liepiu eit miegot. Miegas šventas dalykas. Savaime suprantama, kad tokių atvejų būna labai mažai. Bet vis tiek smagu.
  4. Vienas iš svarbesnių dalykų - mokėt palaikyt ir būt šalia, kai to labai reikia. Jeigu įvykdysi tai, pasveikinsiu gavus tą kumščio dydžio objektą. Nebuvau suvokusi, kaip iš tiesų žmogui reikia palaikymo, kai jis yra palūžęs visomis prasmėmis. Dabar tą dalyką vertinu labiau.
  5.  Būk savimi. Vaidindamas ar apsimesdamas tuo, kuo nesi iš tikrųjų sumažinsi savo šansus iki apvalaus nulio. Nemėgstu dviveidžių ar padlaižių. Jie sako tai, ką nori girdėti, bet tau negirdint to nepakartos. Kam jų reikia? Kuo tikresnis žmogus - tuo geriau.
  6. Mano širdį laimėti gali paprasčiausios charakterio savybės, atsiskleidžiančios bendravime: nuoširdumas, paprastumas, jokio banalumo ir melo.
  7. Vienas iš materialesnių būdų gauti mano širdį: nusivesk mane į vieną iš mėgstamos grupės koncertų arba Formulės - 1 lenktynes ir mano širdis turės nuolatinį savininką. Labai paprasta, bet gana brangoka.
  8. Padėk man bėdoje ir būsi vienas iš tokių, kuriems durys visada bus atviros. Žinoma, aš nekalbu apie namų darbus ar kitus smulkius reikalus. Aš kalbu apie būtent tas rimtas bėdas ar nelaimes, kai dauguma draugų mauna į krūmus ir palieka.
Kita vertus, mano širdis nėra kažkoks daiktas, kurį galima laimėti loterijoje ar varžybose. Tai tik mažas rausvas organas, kumščio didumo, kaip genys kalantis kairėje krūtinės pusėje. Pirma reiktų laimėti protą, o tik po to širdį, nors dažniausiai viskas vyksta atvirkščiai...

Kokie dalykai atvertų kelią į Jūsų širdis?

10 komentarų:

  1. Skaitydama šitą įrašą prie daugumos punktų dėjau pliusiukus ir pritaikiau sau. Todėl, manau, nebereikia vardinti keliukų į mano širdį, nes dauguma jų sutampa su tavaisiais. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai labai fainas įrašas! :) Visi išskyrus 7 atitinka. Tikrai, nerealiai tu čia.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kokie paprasti, bet svarbūs, mieli, gražūs dalykai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Paprastumas žavi, ką tu ir įrodei savo įraše. Nereikia kalnų versti, kad paliktum gerą, teigiamą įspūdį ar net laimėtum žmogaus širdį. Labai geras sąrašiukas. :>

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mielas sąrašiukas, tačiau sudėtimi itin idealistiškai atrodo. Įkvepia svajoti, tačiau pasitikėti neskatina. Nors, be abejo, sutinku, kad visi aštuoni keliai tam tikra prasme teisingi, tačiau kaip žinia, in theory, that should work, however, actually, in real life that functions differently.
    Bet tai tik mano pastebėjimai, tikiuos, klaidingi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš tiesų, aš net negalvoju, kad atsiras kažkoks stebuklingas ir tobulas asmuo, kuris visą šitą sąrašą pavers realybe. God, no! Būsiu laiminga, jei kas nors išpildys tik vieno punkto dalį. Tobulybių man nereikia, tiesiog suteikiu pasirinkimo laisvę. Kita vertus, tai tiesiog sąrašas, į kurį neverta labai atsižvelgti, nes daug ką lemia ir pačio žmogaus charizma.
      Ačiū už komentarą!

      Panaikinti