pirmadienis, balandžio 21, 2014

9 dalykai apie mane.

Kažką sužinoti apie mane - būtų naujovė šiame blog'e. Dažnai bendrą vaizdą galima susidaryti tik iš įrašo, o dažniausiai tai tebūna laikina būsena. Niekada nerašiau to tipinio įrašo faktai apie mane, bet kadangi antra iššūkio diena liepia, prašau - devyni dalykai, kurie padės susidaryti dar geresnį ir aiškesnį vaizdą apie mane.
  1. Kaip apsėsta perku užrašų knygeles ir sąsiuvinius dailiais viršeliais. Turiu pilną lentyną prikrautą įvairaus storio sąsiuvinių. Kartais vieną kitą panaudoju kaip kūrybinį sąsiuvinį, kuriame išraitau viską, kas tik neduoda ramybės arba klajoja galvoje.
  2. Savo išvaizdoje labiausiai vertinu akis, tiksliau jų spalvą, ir plaukus, nors jie kartais ožiuojasi ir visiškai neklauso manęs. Visa kita yra pakenčiama.
  3. Esu kairiarankė, tačiau tuziną dalykų darau ir su dešine. Žaidžiu badmintoną, stalo tenisą, valdau pelę, groju gitara, moku rašyt ant lentos, valau dulkes su kita ranka, negu, kad rašau. Todėl nesistebiu, jei atsiranda tokių, kurie pamatę rašiklį kairėje nustemba. Nieko tokio, nežinojai...
  4. Nekenčiu įkyrios, į akis lendančios saulės, kuri dar ir siaubingai degina mano išbalusią odą. Labiau pripažįstu apsiniaukusį, vėsų orą. Tas baltas dangus sukuria lengvą įtampą: nežinai ar lis, ar ne. Imt skėtį ar ne...
  5. Jeigu man kas nors pasako, kad kažko nesugebu, turiu kažkokių minusų ar panašiai, yra didelė tikimybė, kad dvi dienas iš galvos neis tie [pasakyti žodžiai. Tūkstančius kartų juos pergalvosiu ir ieškosiu atsakymo kaip tai ištaisyti, net jei tai netiesa ir tai pasakęs žmogus tiesiog norėjo pasityčioti.
  6. Jeigu važiuojant kur nors sėdėsiu šalia, devyniasdešimt penkių procentų tikimybė, kad būsiu  nusisukusi į langą ir nepratarsiu nė žodžio. Dievinu sėdėti ir vėpsoti į lekiančius vaizdus pro langą. Ypač, kai lyja. Apskritai - myliu lietų. Ir ilgas keliones kokia nors transporto priemone.
  7. Yra trys dalykai, kurių nekenčiu: lėtas internetas, migrena ir karštis. Dėl pirmo, manau daug kas man pritartų. Migrena yra šėtono neštas ir pamestas dalykas, jos metu galvos skausmas prilygsta jos traiškymui su replėmis. O karštis man užkliūna dėl mano organizmo atsakomosios reakcijos į jį: išpila prakaitas ir gerti noriu kaip arklys, būnu pikta ir suirzusi. Trumpai tariant - karštis nėra mano draugas...
  8. Jei paklaustumėte manęs, koks mano batų, drabužių dydis, ūgis ar svoris pasijusčiau labai nejaukiai. Turiu įsišaknijusią nuomonę, kad esu per didelė. Tie skaičiukai yra labai nemalonūs man, nes dažniausiai pas žmogų, kuris to klausia, jie yra per pusę mažesni.
  9. Bendrauju su visais draugiškai, mielai, tačiau iš tiesų atsirenku žmones, kuriuos vadinčiau draugais, labai skrupulingai. Visi esame turėję netikrai tikrų draugų ir žinome, koks nesaldus tas jausmas, kai išduoda, palieka, įskaudina, pameta ar panašiai. Ne išimtis ir aš.
Sveikinu, baigę skaityti šiuos devynis punktus geriau susipažinote su manimi. Iš tiesų, esu labai uždaras ir tylus žmogus, nemėgsti plepėt apie save be reikalo, tačiau kartais reikia.

    Kadangi myliu savo skaitytojus, noriu, kad ir Jūs parašinėtumėte ką nors apie save. Autobiografijos nereikia, bet vieną kitą faktą būtų labai smagu perskaityti!

    12 komentarų:

    1. Įdomu! Tavo faktai tikrai nebuvo nuobodūs, nes daugelis žmonių (prisipažįstu, kartais ir aš) yra išsisėmę net rašydami apie save, todėl tenka skaityti ,,kurgyvenukiekmanmetųirkoksmanomėgstamiausiaspatiekalas'' faktų sąrašą. Kaip ir visada, neieškai žodžių kišenėj! Patiko!

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Ačiū! Nemėgstu tų banalių dalykų, kuriuos dažnai visi žino ir jie tiesiog neįdomūs, aš siekiu skaitytoją sudominti, o ne priversti žiovauti. Ačiū Tau!

        Panaikinti
    2. Tavo įraše radau kelis faktus,kurie atitinka ir mane. Turbūt vienas svarbiausių sutapimų,kad mes esame abidvi kairiarankės! :D Nežinau,ar tau taip būna,bet kai kurie žmonės,kuriuos pažįsti tikrai nepirmus metus,nustemba,kad esi kairiarankė. Irgi kaip ir tu,kai ką darau dešine ranka,bet kažkaip to nepastebiu :D. Fainas įrašas ir tas neįprastas skaičius 9,o ne 10 :D Taip ir toliau!

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Kairiarankiai FTW! Dauguma klasiokų, besimokantys su manimi jau kelinti metai, irgi nustemba sužinoję, kad aš kairiarankė. :D
        Ačiūū!

        Panaikinti
    3. Aš galvojau, kad esu vienas žmogus pasauly, kuris be proto perka sąsiuvinius ir užrašų knygutes be jokio tikslo. Pasirodo ne! Kanceliarijos sesės :3

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Sveika, kanceliarijos sese! :3 Yra yra tokių žmogučių. :D

        Panaikinti
    4. Mielas įrašas.
      Aš, pavyzdžiui, kramtau tabletes, negeriu arbatos su cukrumi, taip pat kaip ir tu nemėgstu karščio ir nekenčiu migrenos (kai užeina, atrodo, nužudys...).
      ;)

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Ačiū!
        Aš anksčiau kramtydavau tabletes, bet dabar jau nebe. :D O arbatą turiu gerti su cukrumi, nes kitaip nejaučiu tikrojo arbatos skonio. :D

        Panaikinti
    5. Labas :) Radau tarp savęs ir tavęs ir panašumų, ir skirtumų! Taip pat, kaip ir tu savyje labiausiai myliu akis, nežinau kodėl, jos mane džiugina :) Bet kitaip nei tu, mėgstu, kai į mane spigina saulutė :). Šilta, malonu, gera...Užsimerkus be lieka pasinerti į svajonių pasaulėlį arba... užmigti :D.
      O faktas apie mane- kai pasakoju ką nors labai juokinga, klausytojui tenka ilgai laukti kol aš išsijuoksiu, bet, žinoma, aš bandau pasakot, bet tada iš vis gaunasi ne kas (žodis- netrumpas juokas- žodis ir t.t.) :D Va, draugės žodžiai: "patinka man kai tu nori ką nors papasakoti juokingo, bet tau neišeina nes pati juokiesi, o kiti nieko nesuprate stovi ". Ach... dar labai dažnai naudoju žodi "saka" ir tada klausytojas kelis kartus nusijuokdamas atkartoja ta mano "saka, saka" ir tada nebegaliu normalei toliau pasakot, nes pradedu pati justi, kad kas antras žodis "saka"... Žodžiu, ačiū už įrašą ir ate!

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Labas!
        Mėgstu žmones, kurie pasakodami ką nors juokingo pradeda juoktis sunkiai užbaigia pasakojimą. :D Dažniausiai neišlaikau ir pradedu juoktis pati, net nežinodama apie ką pasakojimas.
        Ačiū už komentarą!

        Panaikinti
    6. Labas ! Mėgstu paskaityt tavo įrašus. :) Skaičiau ir dauguma, didele dauguma atitiko mane, pvz kaip 1.5.6.7.8 ! O jei sakai faktų apie save tai keli juokingi faktai : 1.Niekada nevaikštau ant šulinių , nelipu net pėdos kampučiu, nes jeigu užlipsiu visad galvoju, kad ikrisiu ar prasmegsiu. :D 2.Nekenčiu kai liečia mano plaukus, jie stori, daug panelių man jų pavydi , o aš negaliu pakesti kai kas nors kitas juos lieča.;x 3.Kai ką nors pasakoju būtinai turiu kažką turėt rankoj, betką, tada geriau pasakojasi :D Nors telefoną , lapuką ar žieda ar betką, turiu sukeliot , vartyt, kažkoks durnas dalykas. :D
      O tau sekmės ir toliau rašyt !!!

      AtsakytiPanaikinti
    7. Labas! Ačiū labai labai Tau!
      Aš irgi nelaipioju ant šulinių, tačiau ne dėl to, kad įkrisiu, bet dėl to, jog kamuoja mintis, kad būsiu prakeikta. :D
      Ačiū už komentarą!

      AtsakytiPanaikinti