šeštadienis, gegužės 03, 2014

4 mėgiami dalykai.

Man visada yra smagu kalbėti apie dalykus, kuriuos mėgstu arba dievinu. Pasakoti apie tai, kas tau patinka visada yra smagiau nei kalbėti apie tai, ko tu nemėgsti. Nežinau, kaip man pavyks, bet stengsiuosi labai glaustai parašyti tik 4 mėgiamus savo dalykus. Tik, nes man patinka praktiškai viskas: pradedant žmonėmis, jų savybėmis ir baigiant gamtos reiškiniais. Įtilpti į keturis dalykus, kurie yra mano mėgstami yra sunku, todėl aš tiesiog aprašysiu pirmą pasitaikiusį man patinkantį reiškinį, kuris šaus man į galvą.
  1. Supernatural. Tam, kad pats pirmas dalykas, kurį čia aprašau yra Supernatural, be jokios abejonės, turi įtakos tai, kad ką tik baigiau savaitgalinį šio serialo maratoną, kas reiškia bent 4 serijos vienu kartu. Supernatural yra serialas  ne vien tik apie pabaisų, vaiduoklių ar demonų medžiojimą, tai pasakojimas apie šeimą, draugystę, meilę ir ryšį tarp brolių, kurio nenutraukia net mirtis. Tai ne banali istorija, pasakojanti apie tipiškus meilės romanus, neva vaiduoklių medžiojimą ar kitokį skystalą. Nors ir siaubingai graudus, tačiau vietomis priverčiantis springti juoku. Jau nekalbu apie blooper'ius. Supernatural aktoriai atrinkti patys geriausi ir kitokių žmonių aš neįsivaizduoju, vaidinančių du brolius, keliaujančius per šalį ir medžiojančius pabaisas.
  2. Tumblr. Tai turbūt vienintelė vieta šioje planetoje, kurioje galiu laisvai lieti savo požiūrį ar nuomonę. Nėra abejonių, kad tai vieta, kuri suvalgo daugiausiai mano paros laiko ir kurioje aš slepiuosi nuo namų darbų ar kitų reikiamų padaryti dalykų. Ten užėjus gali arba sutraumuoti save psichologiškai, arba būti įkvėptas įvairaus meno ar tiesiog įvairių žmonių poelgių. Labai daug kas priklauso nuo to, kokius žmones follow'ini. Kadangi seku daug žmonių, pas mane pilna visko. Supernatural, Formulė - 1, katės, maistas, piešiniai, baletas, visos mėgstamos grupės, muzika ir begalybė viso kito. Verta paminėti ir naujus žmones, su kuriais susipažinau  būtent ten. Tumblr yra gėris, nes ten renkasi geriausi ir talentingiausi.
  3. Lietus ir apsiniaukęs oras. Vos tik pamatę apsiniaukusį dangų dauguma ima raukyti nosis ir skųstis prastu oru. Tuo metu, aš džiaugiuosi. Lis! Nesuprantu tos keistos traukos lietui ir prastam orui. Mano nervais negroja nei tai, kad nebus galima kažkur eiti, nei tai, kad bus šlapia, nei tai, jog devyniasdešimt penki procentai mano pažįstamų bus susiraukę. Man tiesiog tai nerūpi. Keistuolė aš - džiaugiuosi tyliu ir monotonišku barbenimu į langą, vėsiu oru ir baltu arba pilku dangumi. "I find peace in the rain."
  4. Žinojimas, kad nesi nieko vertas padaras. Kai aplink tiek daug nepasitikėjimo savimi, paniekos ir pykčio sau, kompleksų ir kitokių velnių, kurie mažina savivertę, yra labai svarbu mokėti pagirti save ir žinoti, kad esi kažko vertas žmogus. Ne padaras. Žmogus. Nors ir pasitaiko, kai pas mane įsibrauna maži demonai, kurie trokšta, jog pradėčiau savęs nekęsti, jiems sunkiai sekasi to pasiekti. Žinau kur esu gabi, o ten, kur nė velnio nenusimanau, aš net nelendu. Reikia susitelkti ties tuo, kas tau teikia džiaugsmą ir ką sugebi, o ne keiksnoti save, kai nesigauna tai, kam neturi nei riekiamų savybių, nei talento. Ir nereikia kreipti dėmesio į kitų kalbas. Ypač, jei žinai, kad tai netiesa. Tai ne jų reikalas. Esi atskiras žmogus, su kitokiu pasauliu savo viduje, nei jie. Visi esame kažko verti ir visi esame kažkam gabūs. Tik tam suvokti kartais prireikia laiko.
Nepaminėjau dar kelių tuzinų dalykų. Tačiau numanau, kad daugmaž žinote, ką mėgstu, o ko ne. Vis dėlto, skaitote ką rašau. O mano rašliavose dažnai atsispindi simpatijos ir antipatijos.


Ką mėgstate Jūs?

8 komentarai:

  1. fainai tu cia. o man tai labai patinka klausyt muzikos ir nieko neveikt. ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tumblr yra TOBULA <333333 Labai patiko, beje sudominai su tuo Supernatural... Pradėsiu žiūrėt. Gal.
    P.S. Aš noriu skaityt tavo istoriją :cc Gal galėtum mane pakviesti el. paštu??? austeja.kaust@gmail.com :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Patariu pažiūrėt Supernatural! Tikrai įtraukia. :3
      P. S. Dabar ten vyksta remontas, bet vos tik baigsis, iškart padarysiu viešą ir įkelsiu naują dalį. :33

      Panaikinti
  3. Sudominai blog'u, tampu sekėja ;)
    O man patinka tai, kas sutelpa į vieną žodį: VASARA.

    -----
    Kviečiu: dindindoli.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Taaip, vasara ir man patinka... :D

      Panaikinti
  4. mūsų mėgstamiausi dalykai visiškai sutampa. SUPERNATURAL ALL THE WAY! :3

    AtsakytiPanaikinti