ketvirtadienis, gegužės 01, 2014

5 žmonės, kurie man reiškia daug.

Yra daug brangių žmonių, kurie neapsiriboja vien "artimasis" sąvoka. Turiu ir draugų, šiaip pažįstamų ar tiesiog tokių, kurie savo egzistavimu yra man brangūs. Kadangi man atrodo šiek tiek nuvalkiota tarp daug reiškiančių žmonių vis pridėti mamą, tėtį, sesę, brolį ar kitą giminaitį (jie ir taip jau yra brangiausi ir daugiausiai reiškiantys, kiekvienas tą supranta), aš išvardinsiu penketą žmonių, kurie nesusiję su manimi giminystės ryšiais, tačiau yra man brangūs ir užima svarbią vietą gyvenime.
  1. E. Šitas žmogus tikriausiai žino apie mane daugiau nei mano tėvai. Žinoma, kartais tėvams negalima žinoti kai kurių dalykų. Su E. esam pažįstamos nuo pat pradinės klasės. Be jokios abejonės esame susipykusios ir tikrai ne porą kartų, tačiau po kažkokio laiko tarpo vis tiek kažkaip awkwardly pradedam bendraut ir po poros savaičių viskas vėl gerai. Savaime suprantama, kad kur yra draugystė ten yra ir šiokie tokie pykčiai. Esam dvi skirtingos asmenybės, bet vis tiek turim panašumų ir jei ne E. aš tikriausiai visiškai nieko nežinočiau apie Coldplay. O tai būtų didžiausia gyvenimo nuodėmė. Abi mėgstam Formulę, klausom Coldplay, abi esam švelniai trenktos ir abi turim humoro jausmą, kuris yra toks puikus, kad viskas dažniausiai baigiasi juoku iš visko.
  2. Mario. Kažkada seniai buvau užsiregistravusi viename tinklapyje, kuriame galima susirasti draugų iš viso pasaulio. Kai jau buvau pamiršus apie paliktą savo el. paštą ten ir užėjau į savo Gmail'o paskyrą, radau ilgą laišką nuo vaikino iš Peru. Ir turiu pasakyti, kad tas laiškas nebuvo tik banalus "labas, aš ..., iš ...., man .... metų" ir taip toliau. Ne. Ten buvo pats įdomiausias laiškas, kurį esu gavusi nuo žmogaus iš kitos šalies ir tai buvo žmogus, toks pat keistas kaip ir aš, turintis ką papasakoti ir besidomintis ne vien tik Lietuva, kas dažniausiai man pasitaiko bendraujant su kitos šalies žmonėmis, bet ir kito žmogaus asmenybe, pomėgiais. Mario buvo puikus draugas! Toks draugas, kokio tikriausiai norėtų kiekvienas. Ir aš tokį turėjau! Pasitikėjom vienas kitu, pasakodavom vienas kitam įvairiausias istorijas iš savo gyvenimo ir klausdavom visko, kas tik neramina. Gaila, kad dabar tas ryšys nutrūko, tačiau galvoje kirba mintis, kad reikia parašyti ir pabandyti sulipinti draugystę. Niekada negali žinoti.
  3. J. B. Net nedrįskit pagalvoti apie tą paauglį, kuris turi perdėtą dėmesio stoką! Mano gyvenime J. B. reiškia visiškai ką kitą, negu Justinas Bieberis. Žinoma, kad tai yra Jensonas Buttonas! Ir man nusispjaut, kad nesu jo mačiusi realiai gyvenime, kad jis net nežino, jog egzistuoju. Man jis yra tiesiog reiškia daug, nes jei ne jis net nebūčiau susidomėjusi tuo nuostabiu Fomulės - 1 sportu ir visa galva įsitraukusi į F-1 įvykių verpetą. Man užtenka matyti kaip jis elgiasi su savo gerbėjais, kitais lenktynininkai ar žmonėmis, kad vertinčiau jį kaip vieną iš brangių žmonių. Laužau standartus - branginu nepažįstamą žmogų. Bet nieko blogo nematau.
  4. Anne. Ačiū Tumblr, kad supažindino su dar vienu žmogumi. Nuostabiu žmogumi! Anne padėjo man išsikapstyti iš pačio sudėtingiausio laikotarpio, padėjo pereiti per visas bėdas, aukštai iškelta galva. Ir padėjo ne buvimu šalia, bet savo palaikymu. Puikus jausmas, kai užeini į Tumblr ir pamatai naują žinutę, kuri priverčia tikėti savimi, kad gali ištverti viską. Tikriausiai vienintelis žmogus, kuris man labiausiai padėjo po senelio mirties. Jeigu ne ji, tikriausiai jau būčiau gilioje depresijoje. Šito žmogaus dėka pradėjau tikėti savimi ir savo jėgomis. Smagus jausmas, kai žinai, kad yra žmonių, kurie negalvoja, jog esi nieko vertą šiukšlė arba tiesiog niekas. Ar verta dar ką nors pridurti? Esu jai dėkinga už tą pagalbą ir buvimą kartu, nors ir ne fiziškai, bet bent morališkai, kai man to labai reikėjo.
  5. Tai nėra vienas konkretus žmogus, tačiau apipavidalinant mano skaitytojai man reiškia tikrai daug, yra man svarbūs, brangūs ir užima svarbią vietą. Tikriausiai jei jų nebūtų, neliktų ir šito mažo kampelio, į kurį vis užeinu papasakoti, pasidalinti, parodyti, kokią nors dalelę iš savo pačios gyvenimo, mane supančios aplinkos. Atrodo, kad neužtektinai dėkoju Jums už buvimą ir skaitymą, komentavimą. Man vis dar keista matyti tikrai didelius skaičius statistikoje, nors ir kartojau, kad ten tik skaičiai. Tačiau, iš tiesų, ne skaičiuose esmė. Pradėjau nuo nulio. Niekam nežinoma, niekam neįdomi, rašanti apie savo dienas ir kaip pati sakiau "rašanti sau". Viskas baigėsi tuo, kad dabar turiu nemenką skaitytojų grupę, kuri yra sudaryta iš pačių nuostabiausių žmonių! Talentingų, gražių, šaunių, linksmų, puikių žmonių! Ir taip, man jie visi reiškia daug, visi yra man brangūs ir svarbūs.
Šitas įrašas privertė mane tikrai susimąstyti: kas yra vertas būti įtrauktas į šį sąrašą ir ką iš šio sąrašo turėčiau prisiminti. Išvados: parašiau Mario, pasiteiravau kaip sekasi Anne ir dar kartą padėkojau skaitytojams. Nepamirškit branginti tų, kurie reiškia daug.

Kuriuos žmones Jūs branginate?

10 komentarų:

  1. gali pasakyt to pslp nuoroda? kur draugu is viso pasaulio gali susirast

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ohhhh...kiek seniai tavo blog'e buvau! Su laiku tavo įrašai vis gerėja ir gerėja :)) Esi rodos paprasta,bet tuo pat metu ir labai išsiskirianti asmenybė :))
    Beje,prisiminiau forumą...buvau ten tik praėjusiais metais...gal...reikėtų truputį prabudinti?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo! Seniai matyta! :D Ačiū Tau! Labai!
      Manau, kad reikėtų. :D

      Panaikinti
  3. hello dear!!
    such a great blog! This post is amazing and your pics... ufff I love it !!
    I`m here first time so I wanna ask you how about follow each other? Don`t worry I always follow back, so let me know if you start and then I will follow back you too :)
    have a wonderful weekend!
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hi!
      Thanks for coming here! And sure, I'll check your blog!

      Panaikinti
  4. Tu rašai nerealiai! Kad ir koks įrašas būtų, jį visada įdomu skaityti!
    Įpusėjus skaityti, planavau komentaruose tau patarti parašyti Mario, atgaivinti draugystę. Po poros sakinių pamačiau, jog tu jam jau parašei. Džiaugiuosi dėl to, nes niekada nereikia bijoti pirmam parašyti artimam žmogui. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aw! Ačiūūūū!
      Taip, parašiau. Dabar reikia tik sulaukti atsakymo. :33

      Panaikinti