pirmadienis, birželio 02, 2014

Išlendu iš savo kasdienybės, kad pamojuočiau Jums.

Kai atsikeliu ryte, prieš veidrodį matau susivėlusią, juosvais paakiais žmogystą. Siaubingai pavargau ir pyktis ima, kai pagalvoji, kad visa tai baigsis dar tik kitos savaitės viduryje. Seniai matyti pažįstami vis stebisi kaip sukūdau.  O aš, pabaigus blogginimo iššūkį, pasigendu temų apie ką rašyti. Mano gyvenimas teka ramia srove iki PUPP'o egzaminų, todėl rašyti apie tai, kaip mokausi lietuvių gramatikos taisykles, matematikos teoremas ir kitus velnius yra visiškai neįdomu ir neintriguoja. Norėtųsi parašyti ką nors gražaus, priverčiančio susimąstyti ir panašiai, bet mano didžiam nusivylimui, para teturi dvidešimt keturias valandas, į kurias talpinu viską ką tik galiu. Kai pagaliau baigsis dešimta klasė ir būsiu perlipus per tą slenkstį, galėsiu atsikvėpti ir pradėti džiaugtis vasara. O, kaip aš laukiu to momento. Man jau neberūpi kaip parašysiu, man rūpi kuo greičiau parašyti ir lengva kaip plunksna sąžine dingti iš tos patalpos. Viskas bus kaip ir su tuo kalbėjimu: eis ir praeis. Pajusiu tik lengva dunkstelėjimą kažkur nugaros ar pakaušio srityje ir tiek. Manęs net siaubingi rezultatai nebebaugina. nors viliuosi, kad jie nebus tokie siaubingi, kad išmestų...
Per mano neraštingąjį laikotarpį, kai tinklaraštis snaudė, o aš karštligiškai bandžiau taisyti padėtį savo dienyne, galvoje prisikaupė daug idėjų, planų vasarai ir, apskritai, gyvenimui. Viską kruopščiai užsirašinėju, fiksuoju ir nepraleidžiu. Beje, pasidariau testą pas mokyklos psichologę ir išsiaiškinau, kad neprašoviau gyvenimą susiejusi su kalbomis. Būtent ta sritis man sekasi geriausiai iš visų kitų. Ir šaunu! Nes savęs studijuojančios kažką kitko net neįsivaizduoju. Šiokia tokia ateities vizija vis ryškėja galvoje, todėl esu ganėtinai rami dėl visko. O ir padėtį dienyne gana neblogai ištaisiau. Žinoma, smagu, kai ten mirga dviženkliai skaičiai, tačiau once again pažymiai nėra mūsų žinių vienetas. Todėl esu visai patenkinta dėl fizikos 6 ar chemijos 7. Kažkaip įtartinai laukiu vienuoliktos klasės, kurioje mokysiuosi vien tik tai ką pati pasirinkau. Palyginus su kitų pasirinkimais, maniškis atrodo gana apgailėtinai. Bet ką daugiau galima rinktis, kai žinai savo galimybes, interesus ir gabumus. Baugina mane tik istorijos ir matematikos A lygiai. Būtų mano valia - spjaučiau į juos, bet, deja, negaliu.
Vasarą planuoju plaukti pasroviui it koks rąstigalis, nes mano gyvenime visi geri dalykai nutinka, kai nieko ypatingo nesitikiu. Nestatau jokių didelių planų, nes jie visada griūna. Tiesiog gyvensiu. Stengsiuosi įgyvendinti visas idėjas, išpildyti visus sudarytus punktus (šį kartą jau mintyse! spjaunu į tuos popierinius sąrašus, kurie gana varžo), daug pamatyti, išgirsti ir papasakoti pati. Noriu vasaros, po kurios galėčiau skaičiuoti naujus draugus, neužsičiaupiant pasakoti apie savo įspūdžius ir vėsiomis rudens naktimis žiūrėti tūkstančius nuotraukų. Kaip totali sociofobikė ir agorafobikė lipu per save ir bandau keistis. Man reikia nebebijoti žmonių, nes tai darosi graudžiai juokinga. Kiek daug galimybių aš pražiopsojau per tas dvi baimes!
Taigi, tokiu pakiliu tonu aš einu skaityti J. Ivanauskaitės "Pakalnučių metai" ir taip kaip išlindau iš savo kasdienybės Jums pamojuoti, taip ir krentu atgal.
P. S. Būtų šaunu, jeigu koks nors geras pilietis pametėtų man keletą pasiūlymų, kokiomis temomis norėtumėte išvysti įrašus. Galva kaip tuščias, šiek tiek įskilęs dubuo, todėl sulaukti idėjų būtų puiku. Mėtyti  jas galite man komentaruose, ask'e ar dar kur nors.


8 komentarai:

  1. O, Akvile! Džiaugiuosi dėl tavęs - kad bent turi vizijų dėl savo ateities ir žinai, kas tau patinka :) Ir aš norėčiau viską jau būti nusprendusi, bet... guodžiuosi ta mintimi, kad turiu tam dar metus laiko. Bus kaip bus. Vis tiek kažką nuspręsiu. O gerai ar ne, bus matyt.
    Tiesą sakant, seniau jau beskaičiau tavo blog'ą! Vis tos pamokos būdavo, o ir rašei man ne itin įdomiomis temomis (tie visi tagai ir iššūkiai), todėl pasiilgau tavo tokių kasdieniškų, jaukių įrašų ir nieko daugiau ♥ Mojuoju ir aš! Sėkmės Tau (belaukiant atsakymų) :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, Aušrine! Ačiū labai! Galiu pasakyt, kad dėl visų ateities vizijų labai padėjo draugai, mokyklos psichologė ir mano pačios pasirinkimai. Imu tai, ką mėgstu. :D Siūlau ir Tau taip. :)
      Ačiū! Dabar bus daugiau kasdieniškų įrašų, nes ir pati jų pasiilgau. :D

      Panaikinti
  2. Tas įrašas... Taip atspindėjo mano mintis. Nr viskas, bet daug kas.
    ir rintai, rašyk tai, kas tą akimkrką tavo mintyse ir dūšioje, liaudiškai tariant. Tada būna patys superiniškiausi įrašai <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Perskaičiau du kartus. Labai patiko. Iš tikrųjų gerai, kad jau žinai maždaug su kuo nori sieti gyvenimą, o ne kaip aš vis blaškaisi ;x Beje, matkės ir istos nebijok - nėra taip baisu ;>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Net du kartus! Ačiū!
      Draugiškas patarimas: siek gyvenimą su tuo, ką mėgsti!

      Panaikinti
  4. Nereikia tik jau, mano dalykai: Lietuvių kalba - A, Istorija - A, Rusų kalbta -B1, Anglų kalba - B2, Matieka - B, Fizikos, chemijos, geografijos atsisakiau. Biologija - B, iš kitų dalykų paėmiau psichologiją, bet pakeisiu į mokomąją bendrovę, visuotinę literatūra istorijos ir matematikos modulį, dar anglų kalbos ir rusų. Etika, dailė - B, teatras, tada informatika B, nors reik A, bet A nepavešiu. Vienu žodžiu, nėra žodžių, pas mane ne ką geresnis tvarkaraštis. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tik jau, tu bent pasiėmei teatrą... O pas mane nieko gero. Įdomu, ką aš veiksiu su tais dalykais. :D

      Panaikinti