pirmadienis, birželio 09, 2014

Lietuvių patikros isterija ir mano abejingumas.

Vakar buvo įtartinai keista, kai nemažinau savo nervų ląstelių skaičiaus mąstydama apie šiandienos egzaminą. Šiandien ryte man visa tai atrodė tarsi eilinis kontrolinis, tik truputį rimtesnis ir sudėtingesnis. Neapsunkinau savęs su komplikuotomis mintimis, kad viskas bus blogai ir sunku. O tas egzaminas (jei jį galima tokiu vadinti) ėjo ir praėjo. Galiu trumpai prasitarti, jog gramatika sekėsi geriau nei teksto suvokimas, o rašinyje svaigau apie savęs pažinimą. Tai nebuvo vienas iš geresnių mano rašinių. Tikrai. Iš pradžių dar buvo visai įdomu lygint savo ir kitų atsakymus bei rašinio temas.Kaip aš laukiu to momento, kai praeis visa šita varginanti savaitė. Tiksliau tos kelios valandos, kurias praleisiu rymodama prie matematikos užduočių lapo. Jos bijau labiau nei lietuvių, bet matematikoje gali remtis logika ar dar kuo. Žodžiu, joje tikiuosi nesusimaut. Tačiau tik tikiuosi. Taigi, rytoj ilsiuosi. Tiksliau, einu į matematikos konsultaciją ir tikiuosi geriausio. Mokytis nelabai matau prasmės, nes šiuos du dalykus kalu sau į galvą jau dešimt metų. Šiuos du dalykus aš mokausi jau nuo pirmos klasės, visus dešimt metų.  Tačiau esu toks žmogus, kuriam viskas labai greitai atsibosta. Ne išimtis ir tai. Suerzinta visų tų verkimų, atsakymų skelbimo, taškų skaičiavimo ir kito mėšlo privalėjau išjungti veidaknygę ir dabar stengiuosi tiesiog džiaugtis, kad kažką apskritai parašiau, o ne sėdėjau ir idiotiškai šypsojausi žiūrėdama į krūvą lapų ant suolo, neatsimindama elementariausių žodžių. Išlaikysim visi, didelės įtakos ateičiai tai neturės ir, trumpai tariant, viskas bus tvarkoj.
Mano savaitgalis prieš egzaminą visiškai netiko senosios Akvilės įvaizdžiui: sėdėti namuose ir kalti visas taisykles, literatūros sąvokas ir panašius dalykus. Oj ne. Šeštadienį tikriausiai pirmą kartą šiais metais nuėjau į tikrą party (tūsą, vakarėlį ar kaip ten juos mėgstam vadint). Po senelio mirties ketinau užsidaryti namuose ir ilgai gedėti. Bet nemanau, jog jis būtų to norėjęs, todėl prisiverčiau nueiti ten. Nepasigailėjau. Tikrai. Nors ir teko matyti visko: nuo virstančių stiklinių iki apvemtų klozetų, aš bent jau sau įrodžiau, kad paniškai nebijau žmonių. Net pati stebiuosi kaip laisvai ir paprastai bendravau. Bus nuostabu, jei per šią vasarą išlipsiu iš tų kvailų baimių, kurias įskiepijau sau po gana sunkių žiemos mėnesių. O ir išvaizda po truputį tampa ne pačiu svarbiausiu dalyku gyvenime. Būna tokių, kurie primena, kad nesu it iš marmuro nukalta, tobula ir tiesiog pure perfection, bet ne viską ta išvaizda nuperka. Svarbu žmonės, mano veidą pamatę, nebėga tolyn. Ką gi,  naujoji Akvilė šokteli į socialumo sūkurį ir vėl tampa visaverte visuomenės nare.
Kažkada buvau sukonstravusi apklausą dedikuotą šiam tinklaraščiui. Jūsų nuomonė visada yra ypač svarbi man, tikriausiai žinot. Kažką panašaus padariau ir šiandien, tačiau tai tik vienas vienintelis klausimas, kuriame galėsite rėžti viską tiesiai šviesiai. Nuo A iki Ž. Man tiesiog smalsu, ką Jūs manot, juk vis dėlto užeinat čia... Apklausa neužims daug laiko, prižadu. Ačiū visiems, kas atsakys ir siunčiu visiems po meškino apkabinimą.

10 komentarų:

  1. Į apklausą atsakiau :)) daug aš ten prirašiau :D Beje kuo toliau tuo įrašai vis labiau priverčia susimąstyti ir yra be galo įdomūs!
    P.S. Aš skaitau tavo senesnius įrašus ir jie man taaaip pat labai įdomūs :)) Tu talentinga, Akvile :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai juokinga atrodė, kai įsijungiau vakar netyčia vieną forumą ir pamačiau, kaip dešimtokės skaito kūrinius, kuriais žadėjo remtis ir diskutuoja apie panašų šlamštą. :D kažkaip tikrai kvaila, nes čia viso labo labai sureikšminta patikra. Nei prieš anglų, nei prieš rusų tokios masinės psichozės nebuvo. Vienintelis dalykas, kurio bijojau, buvo nedėkingos rašymo temos (čia kaip 2013), bet šiais metais likau labai patenkinta.
    Matematika tai jo, šlamštas.
    Sėkmės socialėjant ir per paskutinįjį PUPP'ą ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai yra tikrai juokinga. Tos patikros per daug sureikšminamos. Kas tada darysis prieš VBE. :D Žodžiu, pritariu kiekvienam Tavo žodžiui! :D
      Ačiū!

      Panaikinti
  3. Sveikinu, puselę to nerimo, dėl kurio taip sukai galvą jau išgyvenai, liko tik antra pusė ir būsi laisva it paukštelis :) Didelės sėkmės tau matematikoje :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai, Akvile, Tavo įrašai nuostabūs. :) Pavaryk per matematikos šūdą!

    AtsakytiPanaikinti
  5. per matematiką tai į sieną žiūrėsiu smagiai sau lelele. aukštų tau balų iš abiejų patikrų, sėkmės rytoj. :) šaunus dizainas, mačiau anksčiau jau, but still

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Thanks giiirl. Paeis ta matkė Tau, pamatysi. :d

      Panaikinti