pirmadienis, liepos 07, 2014

Muzika kalba, kai žodžiai negali.

Mėgstu sudarinėti sąrašus. Darbų, pirkinių, patarimų, veiklos ir, žinoma, muzikos. Ypač muzikos. Mane kartais baugina tai, kaip ji sugeba pasiekti mūsų smegenis ir netgi sukelti tam tikrą reakciją. Taigi, jungiu šiandien šiuos du dalykus: sąrašą ir muziką, ir demonstruoju, kas dabar karaliauja mano galvoje, melodijų skyriuje.

Coldplay - A Sky Full Of Stars Labai retai klausant dainos man pašiurpsta oda, dar rečiau verkiu. Bet pirmosios šios dainos sekundės jau verčia dirbti ašarų latakus ir lakstyti skruzdėlių armijai visu mano kūno plotu. Tai buvo dar nemačius video. O pažiūrėjusi jį, visi pojūčiai šimtą kartų sustiprėja. Girdint šią dainą jaučiuosi keistai laiminga. Man patinka dangus, patinka žvaigždės, patinka Coldplay ir, žinoma, patinka jų kuriama muzika.
30 Seconds To Mars - The Fantasy Ar tikit savo fantazijomis? Ką dėl jų paaukotumėt? Kadangi aš ne itin savosiomis tikiu, man lieka tik klausytis šito kūrinio ir mėgautis nuostabiai derančiais muzikos instrumentų skambesiais. Ar labai keistai skambėtų, jei prasitarčiau, jog šita daina tai tarsi mažas takelis link mano beprotybės?... Po keturių minučių su trupučiu visada pasijaučiu lengvai trenkta ir pilna energijos.
Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies Jaučiuosi labai gerai, kad atradau šitą grupę ir jų kūrybą. O ši daina tinka visur: tiek einant namo, tiek perkant daržoves sriubai, tiek tvarkant rašomąjį stalą, tiek renkant obuolius sode, tiek dramatiškoms vestuvėms, kurios vyksta kaip tikras Holivudo filmas. Nujaučiu, kad per manąsias vestuves šis kūrinys tikrai skambės. Ir nepamirškit uždaryti tų prakeiktų durų.
One Republic - What You Wanted Girdėjau šį kūrinį žiūrėdama The Fault In Our Stars treilerį. Tačiau jau ir tada žinojau apie jį, todėl tik patenkinta šypsojausi, kad graži daina rado vietos gražiame filme. Prasmingas tekstas, nuostabi melodija ir, ech, kokie talentingi žmonės gyvena mūsų pasaulyje. Idealu, kai eini pasivaikščioti kaimo takeliais su ausinėmis, įgrūstomis iki pat smegenų ir jauti melodiją, jos nuotaiką ir beveik kvėpuoji muzika.
Sia - Chandelier Tai nėra tik dar vienas kūrinys, kurį non stop klausytų yolo ir swag tipo paaugliai. Na, žinot, tie, kurie neturi jokių vertybių ar tikslų. Tai kūrinys, kuris yra su ypatinga, prasminga mintimi. Pradedant dainos žodžiais ir baigiant pačiu video. Tai nėra daina apie paaugliškas šėliones naktiniame klube su svaigalais ir siaubingas pagirias po to. Tai tarsi pasakojimas apie problemą, o pačiame video galima įžvelgti ir savižudybės užuominą. Norint suprasti reikia gilintis, aš gilinuosi jau ilgai ir pradedu suvokti ką iš tiesų norima pasakyti.

Štai kas šiuo metu vis plyšauja per mano ausines ar kompiuterio kolonėles. Manau, jog reiktų dažniau Jums parodyti bei pasidalinti savo klausoma muzika. Beje, įdomu sužinoti ir ką Jūs klausote šiuo metu. Lauksiu nuorodų, pavadinimų, gal net įspūdžių komentaruose.


10 komentarų:

  1. Kuo daugiau tokių įrašų! Man labai patinka tavo pamąstymai apie tavo klausomus kūrinius, o man tuo pačiu ir galimybė papildyti savo grojaraštį. :)
    Šiuo metu klausausi senos (bet žinoma geros) muzikos. Tokia nostalgija ir įdomus skambesys man visada buvo kažkas ypatingo. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiūū!
      Labai geras jausmas apima, kai paklausai senų gerų dainų, kurios turi šimtus prisiminimų. :3

      Panaikinti
  2. Paskaičius užsinorėjau visų šių dainų paklausyti :) Ir paklausysiu, tikrai. Šiaip klausausi ir 'OneRepublic', ir 'Sia', turiu nemažas marias 'Coldplay' mėgstamų dainų.
    Bet dabar man 'užėjo' nejaunų, dainų karštinė... Pavyzdžiui, tokių kaip 'Rivers of Babylon'...
    :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad sudomino! :33
      Reikės ir man paklausyti tų pagyvenusių dainų; jos turi daugiau prisiminimų, nei naujesnės.

      Panaikinti
  3. Įdomus, nors ir nestebinantis muzikos pasirinkimas. Aišku, čia ir nereikia nieko nustebinti. Nors kartais nebent man patinka tai daryti…
    Anksčiau daug dėmesio skirdavau dainų tekstams ir norėdavau prasmingos muzikos klausytis. Vėliau tapo nesvarbu, o dabar geriausia, kai niekas iš viso nedainuoja.
    Keletas nuorodų:
    https://www.youtube.com/watch?v=dg3PberzvXo
    https://www.youtube.com/watch?v=rmiuhXGDPhI
    https://www.youtube.com/watch?v=Xgmmb8NUIL0

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nesiekiu nieko nustebinti savo muzikos pasirinkimu. Tikrai! Tačiau džiugu, kad Tau jis pasirodė kažkuo įdomus.
      Pastaruoju metu dainų tekstų prasmė ir pačios muzikos skambesys pas mane pasiskirstę po lygiai.
      Ačiū už nuorodas, būtinai paklausysiu! :)

      Panaikinti
  4. O dievybe... Senai žinojau, kad mūsų muzikos skonis neapsakomai panašus, bet dar ir parašei įrašą apie muziką, kokį ir aš ruošiuosi rašyti, ir dar su dvejomis dainomis, kurios mane pakerėjo!
    Aš nežinau kodėl, bet Sios daina mane taaaaaip užbūrė. Nors žinau. Dėl jos balso. Ir dėl vaizdo klipo. Ir dėl tos mergaitės.
    Panic at the disco yra kieti, Coldplay mes abi mylim ir OneRepublic kaip visad tokie nuotaikingi!
    O TFIOS tiek daug gerų dainų, atlikėjų ir grupių groja! Pažiūrėjau filmą praeitą savaitę ir per visą tą laiką negaliu nustoti klausytis viso jo garso takelio.

    hongaoihfoafhoaihf, net nebemoku dėstyt minčių, kažkodėl viskas manyje apsivertė aukštyn kojom.
    Tik muzika moka daryti tokius dalykus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žmogus turintis panašų muzikos skonį kaip aš, automatiškai tampa mano draugu. Just sayin', my friend.
      Sios daina yra kažkas tokio. Pastaruoju metu sunku surasti tokių kūrinių, kurie visapusiškai pakerėtų...
      Dėl visko pritariu! Muzika yra labai galingas dalykas!

      Panaikinti
  5. Šis įrašas man labai patiko :) Labiausiai požiūris į muziką. Norėčiau tau pasiūlyti paklausyti Macklemore dainų. Jos yra užvedančios, bei turinčios peno apmąstymams ;) Gal sudominsiu ;p
    http://www.youtube.com/watch?v=gAg3uMlNyHA
    http://www.youtube.com/watch?v=MsGfHUC4xMI
    http://www.youtube.com/watch?v=hlVBg7_08n0
    http://www.youtube.com/watch?v=ph6fmk27grc&list=PLCJjdqofvBsWvzRci4w-CpIy30D61kDgF

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo, ačiū Tau labai! Būtinai paklausysiu! :33

      Panaikinti