ketvirtadienis, spalio 30, 2014

My brain has too many tabs open.

But it's ok.
Sėdžiu savo kambaryje ir šildausi kojas padėtas prie radiatoriaus. Pastebėjau, jog mano galūnės visada būna šaltos. Net vasarą, žliaugiant prakaitui ir jaučiant pragaro lygio karštį, patys pirštų galiukai būna vėsūs ir šalti. Rudenį ne vien tik pirštų pagalvėlės, bet ir visa plaštaka. Arba kraujotakos sutrikimai, arba mano vidus pernelyg šaltas ir visa tai veržiasi lauk iš manęs. Yra dar viena hipotezė, atvirkštinė pastarajai: vasarą kaime, kai buvo linksma, šilta ir mūsų smagi kompanija sėdėjo lauke, mano senelė pasakė vieną dalyką mano pažįstamam: tavo rankos šiltos, reiškia turi šaltą širdį. Jeigu jis turi šiltas rankas, bet šaltą širdį, tai tada aš turiu vėsias rankas, tačiau šiltą širdį. Logiška, bet beprasmiška. Aš (ne)tipiškas šiltakraujis žmogus, turintis kažkokių neaiškių sutrikimų savo organizme, kurie daro įtaką mano kraujotakai.
Kaip džiaugiuosi, jog galiu pasakyti, kad mano gyvenimui atsibodo mane erzinti ir jau praeitą pirmadienį jis pats pradėjo viską tvarkyti. Pedantas gyvenimas, šauniai skamba, huh? Penktadienį po pamokų išėjau visiškai rami, nusiteikusi savaitei šiokios tokios laisvės, nes žinojau, jog viskas susidėliojo taip kaip buvo anksčiau ir manęs negali slėgti jokie akmenukai. Keistas tas ruduo, su visais juoduliais ir šiurpiomis mintimis, kurios nesėkmingai bando įminti, kas slepiasi tamsoje ar mano galvoje. Galiu atsakyti, kad mano galvoje dabar slepiasi paprastos mintys, kurios visiškai nesusijusios su siaubinga būsena prieš porą savaičių. Suradau puikų vaistą nuo visos tos slogios rudeninės nuotaikos. Kai jaučiu, jog mano nuotaika kliokia velniop į kanalizaciją, sėdu prie kompiuterio ir atsidarau failą pavadinimu "Pasauliai, į kuriuos galiu pabėgti". Smalsu, kas ten? Ten sukrauti visi mano darbai. Pabaigti, nebaigti. Viskas, ką esu užsidegusi rašyti, kurti ar pasakoti. Ekspromtu išsirenku vieną Word'o failą ir stačia galva krentu į savo pačios kurtą pasaulį. Kitaip nuo visko atsiriboti nemoku. Dauguma tik ir svajoja pabėgti ar dingti iš čia. Aš turiu tą galimybę. Tik kartais surakina naivi baimė - o jeigu ten pasiklysiu ir nesugebėsiu grįžti į savo tikrąjį gyvenimą?
Atostogų neleidžiu susisukusi į pledą ir gurkšnodama karštą šokoladą. Šita būsena pasiekė tą ribą, kai tampa banali ir tu visur matai nuotraukas ar bent jau aprašymus apie žmogystas, susisukusias į milžinišką šilto audinio gabalą, siurbčiojančias karštus skysčius iš įvairiausių formų, spalvų puodelių. Pripažinkime, kad anksčiau tai būdavo jauku, šilta ir malonu, nesakau, kad taip dabar nėra, bet galiu tik pridėti žodį banalu prie tų kitų mano paminėtų būdvardžių. Ir, žinoma, tikrai nesmerkiu tų, kurie vis dar jaučiasi idealiai tokioje būsenoje. Dabar aš griebiu storiausius drabužius, striukę ir tipenu iš namų. Kur? Nesvarbu. Einu nosies tiesumu ir sustoju tik tada, kai pakeliui išbarstau visas mintis, o galva tampa lengva. Galima sakyti, kad man tai kaip savotiška meditacija, esanti antroje vietoje po stropaus darbo prie kūrinių ir rašymo. Pasidariau tokia stropuole, jog nepatingėjau susirasti vietos visoms idėjoms pareikšti viešai (tą vietą visu gražumu matote dešinėję tinklaraščio pusėje, kviečiančią paspausti "Patinka") ir netgi surizikavau užsiregistruoti NaNoWriMo projekte. Tapau tokia užsidegusia savo idėjomis, jog jeigu jų kur nors neužrašyčiau, nenupieščiau ar nepasakyčiau - jos supūtų viduje kartu su manimi.
Matote, kiek daug tab'ų palikta atidarytų mano smegenyse. Ką tik parašiau įrašą šokinėdama nuo temos prie temos, kurias vos ne vos būtų galima sieti tarpusavyje. Taip jau būna.

12 komentarų:

  1. Graži.
    Ta prasme, turiu paaiškinti ką parašiau, ar ne ? Taip, įrašas begalo gražus, nors kažkiektais stiliaus klaidų, bet šiaip labai gražu. Mintys gana nuoseklios ir t.t. Bet pirma mintis kilusi perskaičius šį įrašą, kad graži čia tu. Taip, tu.
    Žavu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. This is literally the best comment I ever read.
      Ne, rimtai, ačiū Tau labai už tokį gražų komentarą. :3

      Panaikinti
  2. Nesumąstau nieko, ką galėčiau protingai įterpti į komentarą.... Bet tiesiog. Man patiko. Labai!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai džiaugiuosi, kad radai kur paslėpti savo prastą nuotaiką!

    Ir įrašas lengvai susiskaitė - nesvarbu, kad mintys minimaliai šokinėjo. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Palengvėjo sužinojus, jog ne man vienai patinka laikyti kojas ant radiatoriaus ir jausti pamažu sklindančią šilumą. :D
    O šiaip, nors mintys ir išbarstytos, bet įrašas tikrai patiko. Sėkmės NaNoWriMo! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, patikėk, ne tu viena. Tikrai. :D
      Ačiū labai!

      Panaikinti
  5. Patiko! Ir beje sėkmės... :)

    P.S. Seku - būtu malonu jei atsektum:}}}} - http://skaitauknygas.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti