sekmadienis, sausio 04, 2015

Ištraukos iš knygų, kurių niekada neparašysiu.

Viskas vyko labai paprastai: varčiau senus prirašytus savo sąsiuvinius ir sumąsčiau, jog kai kurios pastraipos, sakiniai ar žodžiai yra visai neblogai sudėlioti ir gaila, jog nebus niekur panaudoti. O aš nemėgstu to žodžio "gaila", todėl pagalvojau, kodėl gi nepasidalinti viskuo čia. Tai nebus rišlu ir vientisa, tai bus tiesiog atskiri teksto gabalėliai ištraukti iš mano galvos ir išvedžioti popieriuje. Ištraukos, kurios niekur nelimpa, tačiau man yra per daug artimos, kad liktų tik sąsiuviniuose.


2014, vasara.
"Aš esu priklausoma. Priklausoma nuo gaivaus vasaros lietaus, šelmio vėjo, naktinio dangaus, kupino sidabrinių žvaigždžių, laukų, alsuojančių auksiniais kviečiais, beribio horizonto ir dar daugybės mažų ir žavių vasaros stebuklų. Aš esu narkomanė. Savo vasaros fenomenų narkomanė."

2014, vasara.
"Man pavydi visos plaštakės, kurios iš nevilties vis skrenda į šviesą ir skaudžiai nusvilusios trapius sparnus krenta žemyn. Ak, aš juk pati kaip ta plaštakė, tik skrendu ne į šviesą, o į tamsą ir savuosius sparnus susibadau į smailias ir aštrias žvaigždes."

2014, ruduo.
"Nekenčiu, kai vidurnaktį visos mintys nori pabėgti, skausmas drasko į gabalus, o akiplėša mėnulis juokiasi, žvelgdamas pro kambario langą."

2014, ruduo.
"Man tarp balso stygų įstrigo vasara ir dabar aš prabylu tik jos prisiminimais."

2014, ruduo.
"Apsikabinsiu save ir stipriai suspausiu, kad paskutiniai laimės ir optimizmo lašeliai neišvarvėtų iš mano liūdesio kulkų suvarpytos sielos."

2014, ruduo.
"Manęs paklausė: kas būna pabaigoje? Pabaigoje būna kapas ir ant jo šokčiojanti mažytė žvakės liepsna."

2014, ruduo.
"Jausmas kaip tos leisgyvės musės, sukančios ratus aplink dulkėtą šviestuvą, neapsisprendžiantį ar šviesti, ar ne, ir vis numetančios dulkių kuokštus nuo bespalvio paviršiaus."

2014, žiema.
"Guliu lovoje naktį ir jaučiu cigaretės dūmą, stovintį mano gerklėje. Tokį kartų, tačiau kartu sukeliantį ir krūvą prisiminimų. Mielai grybštelėčiau tą nikotino pagaliuką ir sutraukčiau į savo plaučius iki pat galo. Ne dėl to, jog mėnulis pjauna juodą dangų ir ne dėl to, jog tamsa ir naktis nevykusiai slepia mano niūriausias mintis. Dėl to, jog tas užsilikęs dūmas nori keliauti mano organizmu ir trankytis į kraujagyslių sieneles. Tada vietoje minčių apie tai, ko negalima galvoti, mano galvoje lengvai pleventų smilkstantys cigaretės garai, labai primenantys tuos, kurie išeina iš mūsų sielų šaltais žiemos rytais."

2014, žiema.
"Maži snaigių pirštukai perbėga mano raudonu nuo šalčio skruostu ir galiausiai virsta vandeniu širdžiai."

2014, žiema.
"Eidama namo, skaičiuoju nuorūkas, ant kurių užlipa nepaklusni koja, snaiges, kurios yra priklausomos nuo žaidimų mano plaukuose ir savo mažas kraujagysles bei kapiliarus su tyliai šąlančiu krauju."


Šiek tiek keista, jog visos gimė taip atsitiktinai, tačiau, kai tikrai reikia kažko panašaus, gali plaukus rautis nuo galvos - nieko nebus. Prašau, Jūsų teismui dalis manęs, a. k. a. tiesioginė transliacija iš mano širdies II.

12 komentarų:

  1. Patinka! Tikrai labai labai patinka. Kvepia depresija, niūrumu, tačiau vis tiek žavu. Ypač patinkinu šią: "Man tarp balso stygų įstrigo vasara ir dabar aš prabylu tik jos prisiminimais".

    Jaučiuosi kaip visai jauna mokinukė, cituojanti seną seną, milžiniškose knygose savo esybę palikusį autorių :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Keista, kai tave cituoja. :D
      Ačiū Tau! :3

      Panaikinti
  2. Labai gražios mintys... Gal kiek niūrios, tačiau vis vien nuostabios.
    Galiu vieną pastraipą panaudoti dovanai, kurią ruošiu vienai draugei? Aišku, nurodyčiau autorę, tik pasakyk, kaip Tave vadinti - vardu ar kokiu slapyvardžiu? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkoju! :3
      Žinoma, jog gali. :) O mane gali vadinti taip kaip esu pasivadinusi čia - aqua vitae.

      Panaikinti
  3. "Man tarp balso stygų įstrigo vasara ir dabar aš prabylu tik jos prisiminimais."
    Išties superinė!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Hmm, reikia tik parinkti gerą foto, uždėti žodžius ir paleisti po internetus :) dailiai sudėtos mintys! ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Turėjau (tiesą sakant vis dar turiu) tokią idėją. Galbūt kai turėsiu daugiau prisikaupusių tokių dalykų, tada ir paleisiu į internetą. Ačiū! :3

      Panaikinti
  5. Kristina puikiai parašė! Šios mintys turi likti ne tik tavajame tinklaraštyje- jos turi būt pasklidusios po interneto platybes kad visi jas matytų!!! Tikrai kažkas tobulo !!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oww, kaip smagu, kad taip manai! Dėkojuuu!

      Panaikinti
  6. Perskaičiau, tada sustojau sekundėlei pagalvoti ir kažką supratusi perskaičiau iš naujo. Mieloji, tai nuostabu! Kiekvienas žodis atskirai ir visi kartu atsigulė mano širdį ir ji tegali dėkoti, kad turėjo galimybę šias ištraukas (sakyčiau iš gyvenimo) sužinoti. Ačiū Tau!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai Tau ačiū, už tokį nuoširdų komentarą! Labai labai pradžiuginai mane! :3 Ačiū ačiū ačiū!!

      Panaikinti