šeštadienis, vasario 21, 2015

Įsijungiau muziką, kad trumpam paskandinčiau gyvenimą.

Ši situacija kartojasi kiekvieną dieną. Pripažinsiu, jog kartais mano gyvenimas pats prisiprašo lengvo panardinimo į šaltą vandenį, kad atsigautų, tačiau tam tikruose garsuose aš maudausi kiekvieną dieną. Taip, esu viena iš tų žmonių, kurie labiausiai įsirėžusias galvon dainas klausosi ištisas savaites. Net ne dienas. Jeigu aš klausausi dainos, aš ją išnarstau po vieną kaulelį (o gal tikslingiau sakyti po vieną natą?), pradedant vokalu ir dainos žodžiais, baigiant bosinės gitaros garsais. Man patinka analizuoti, gilintis ir aprašinėti. Visą gyvenimą tą darau ir net neketinu sustoti. Šiandien - dalinuosi su Jumis trimis, pastaruoju metu, labiausiai klausomais kūriniais.



Arctic Monkeys - Do Me A Favour. Kai klausau šito kūrinio visada užsimerkiu ir leidžiu sau įsivaizduoti kiekvieną dainos žodžių eilutę. Klausant sukyla viskas, kas jau rodos buvo nuskendę mano mintyse, aplanko kažkokia keista nostalgija. Darau hipotezę, kad pati daina apie skaudų išsiskyrimą, kurio dar iš tiesų net nesu patyrusi gyvenime (neva laimingas žmogus esu dėl to), tačiau emocija per daug stipri, kad jos nejausčiau. Žaviai liūdna melodija ir meistriškai prie jos priderinti žodžiai, kuriuos noriu turėti užrašytus savo sieloje, kad esant reikalui galėčiau panaudoti. Dar spėjau pagalvoti ar drįsčiau paprašyti tokių paslaugų, kokių prašo dainoje.
Do me a favour, break my nose
Do me a favour, tell me to go away
Do me a favour, stop asking questions



Foo Fighters - The Pretender. Pretender - angliškai apsišaukėlis arba apsimetėlis, kurį sutinkame kiekvieną dieną vis kitokiu veidu ar pavidalu. Neprašysiu baksnoti pirštais į tuos, kuriuos laikome apsimetėliais, užtenka, kad patys tai žinome. Pats David Grohl, kuris ir atlieka šią dainą (ir labai žaviai taško savo pusilgius plaukus dainos video), sakė, kad kiekvienas galime interpretuoti savaip, ką aš sėkmingai ir darau. Galbūt vaikiškas bei nebrandus mano požiūris į šią dainą, tačiau aš ir neteigiu, kad esu suaugusi įžvelgti kažką gilesnio ir rimtesnio. Nuostabūs garsai ir pabaigoje dainos skambantis skvarbus klausimas: "Taigi, kas tu esi?". O, kad aš žinočiau.
Keep you in the dark
You know they all pretend
Keep you in the dark
And so it all began



Lorde - Yellow Flicker Beat. Nesu Lorde's fanė, tikrai. Prisimenu tik tiek, jog vieną vakarą žiūrėjau MTV ir staiga pasirodė šitos dainos video, kurio pradžioje girdėjosi tik Lorde's mykimas, o po to kūrinys kažkaip atsirado mano grojaraštyje. Netikėtai. Jaučiau, kad daina kažkuo man artima, todėl ir klausiausi, norėdama įsigilinti. Keista, jog ne pati dainos melodija, kaip dažniausiai nutinka, tačiau gana unikalus balsas ir juo išdainuojami žodžiai skambėjo mano galvoje. Juk ir jums būna, kad žmonės kalba su jumis, o jų žodžiai nepasiekia tam tikro taško smegenyse, kad būtų atkoduoti ir suprasti. 
And now people talk to me, but nothing ever hits home
People talk to me, and all the voices just burn holes.
I’m done with it

Trys, atrodo nieko nereiškiantys ir paprasti kūriniai, kurie kažkokiu būdu sugebėjo patekti į sunkiai prieinamas mano mintis ir jose likti. Žinoma, tokių dainų yra ir daugiau, tačiau nemanau, kad aš esu pakankamai į jas įsigilinusi. 

Laukiu Jūsų klausomos muzikos nuorodų ar pavadinimų komentaruose. 

8 komentarai:

  1. Žinau tą jausmą, kai negaliu liautis jautusi muzikos.
    Žinai, aš šiuo metu nelabai galiu atsiplėšti nuo (taip pat) Artic Monkeys vienos dainos "Snap out of it"... ...Ir nuo viso "Our Endless Numbered Days" albumo...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Arctic Monkeys su savo Snap out of it niekaip nėjo iš galvos gerą savaitę. Netgi galvojau aprašinėti būtent tą dainą.
      Ačiū už komentarą. :)

      Panaikinti
  2. Pažįstamas jausmas... Skirtumas tik tas, kad porą dainų klausau jau metus, ir jos nepabosta - pvz. Diddy, Dirty money - Coming home, arba Sauliaus Mykolaičio "Matrica". (Na taip, mano muzikos skonis kiek skiriasi nuo Tavojo)
    O įrašas kaip niekad lengvai susikaitė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būna tokių dainų, kurias gali amžinai klausyti ir jos niekaip nenusibos.
      Dėkoju Tau! :)

      Panaikinti
  3. BON JOVI!
    QUEEN!
    ALPHAVILLE!
    STONE TEMPLE PILOTS!
    THE POLICE!
    IRON MAIDEN!
    GORILLAZ!
    LINKIN PARK!

    Tik nuskriauskite mano kūdikėlius ir aš po mano panagėmis bus jūsų kepenų likučiai. Juokauju. Bus dar blogiau. Chi. ;-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Draugiškas patarimas: nelieskite BENZO PJŪKLO kūdikėlių. Nes juk ne be reikalo Benzo Pjūklas...
      Ačiū už komentarą!

      Panaikinti
  4. spaudžiu patiko. už tai, kad įtraukei "do me a favor" dar ir nuoširdžiai apkabinčiau. o pasiūlyčiau visas Arctic Monkeys dainas, Black Rebel Motorcycle Club, Clutch, The Smiths (Asleep labai gera) ir MGMT (Electric Feel, Time to Pretend).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Apkabinu atgal ir dėkoju už komentarą ir pasiūlymus!

      Panaikinti