penktadienis, vasario 06, 2015

Tamsiai mėlynas penktadienis.

Aš maniau, jog tamsa gali būti tik juoda, tačiau pro langą matau tik tamsiai mėlyną spalvą, švelniai apgaubusią horizontą. Tokio gražaus atspalvio seniai nemačiau. Jei tik galėčiau atsargiai nuskinčiau gabalėlį ir įsidėčiau į stiklainį. Deja, bet negaliu.
Nespėju net sumirksėti juodomis blakstienomis ir pro mane, kaip migruojantys paukščiai, pralekia dar viena savaitė. Šiandien nerymojau mokyklos koridoriuje aštuntą ryto, laukdama istorijos modulio, į kurį einu tik dėl to, jog dažniausiai žiūrime filmus. Sėdėjau automobilyje ir apatiškai žiūrėjau į aprasojusį langą, kuriuo tingiai leidosi vienišas lašas. Praleidau visas septynias pamokas, tarsi leisdama žmonėms manęs pasiilgti, bet tik tiek, jog jie net patys nejaustų. Kartais man patinka dingti ir išjungti telefoną, kompiuterį ir kitus susisiekimo prietaisus. Man patinka, kai kiti pasigenda, ieško, bando susisiekti ir paklausti kodėl nepasirodžiau jų akyse. Tarsi vis nejučiomis tikrinčiau ar kažkas dar rūpinasi šituo rudaplaukiu, žaliaakiu individu. Kartais.
Manau, jog šiandien aš ilgai neisiu miegoti. Šiandien mano nuotaika visiškai kitokia nei buvo savaitės pradžioje. Žinau, jog didelė tikimybė, kad vėliau aš vis dar sėdėsiu toje pačioje pozicijoje (koja ant kojos, rankos taikiai sudėtos ant kompiuterio klaviatūros, o nosis pabalnota pelėdos akiniais) ir žvelgsiu į kompiuterio ekraną, kuriame marguliuos tekstas. Paprastas romano prologas. Vakar turėjau labai įkvepiantį lietuvių kalbos modulį. Kas čia vykta, jog moduliai tampa pamokomis, per kurias mano smegenys dirba aktyviausiai, nors dauguma į juos net neina, nes ei, čia juk tik modulis... Taigi vakar buvo lietuvių modulis, kuris perkratė mano smegenis bei surado naujų idėjų. O ir atrodo kalbėjome apie paprasčiausią "Anykščių šilelį". Prisiekiu - tokios geros mokytojos, kuri taip vestų pamokas, kaip veda mūsų lietuvių kalbos mokytoja reikėtų labai ilgai ieškoti. Dar vakar spėjau pagalvoti, jog jei ne ji, įsiveržusi į mūsų gimnaziją ir pamačius "potencialą" mano rašliavose, aš vis dar tyliai rašinėčiau čia ir į savo sąsiuvinį, darbų niekam nerodyčiau ir net nesvajočiau apie konkursus, kuriuose skaitomi mano darbai, mano tekstai, mano kūryba. Grįžtant prie mano smegenų: jose įvyko geroji revoliucija ir aš kaip niekas kitas noriu prirašyti tūkstančius puslapių apie nuotykius, kurių net nesapnavau, jog patirsiu. Todėl man ir patinka rašyti: išgyvenu dalykus, kurie man net negresia realiame gyvenime net neatsistodama nuo kėdės. Ir nepamirškime to, jog turiu tris tuzinus įsivaizduojamų draugų, su kuriais galiu bendrauti kiaurą parą.
Vieną dieną aš tikrai parašysiu nuostabią, iš koto verčiančią miniatiūrą apie mėlyną tamsą. Paprastas žmogus net neatkreiptų dėmesio, jog ji ne juoda, o mėlyna.
"Dažnai miške lietuvis, ko verkia, nežino." - sako Baranauskas, o aš spėju pagalvoti, jog visai norėčiau paverkti miške, net jei žinočiau dėl ko. Gaila tik tiek, jog esu lygumų mergaitė, o aplink mane - sušalę ir begėdiškai nuogi laukai.

P. S. Pamenate, kaip keletą kartų esu sukūrusi apklausas skirtas savo tinklaraščiui? Na, aš nesikeičiu ir vis dar siaubingai vertinu visų nuomones. Paspaudę čia būsite perkelti į magišką vietą su keletu klausimų.

7 komentarai:

  1. Gražu. Ir pas tave paveikslėliai visada papildo įrašą, kas yra labai nuostabu, nes kartais tai būna labai geras efektas, kuris nubloškia ir trenkia per veidą (gerąją prasme, ta prasme, kad jaučiasi net ką skaitai).
    P.S. Ačiū, kad paklausei mano patarimo dėl šrifto. Dabar viskas tobula. :-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. OMG. Tau patiko kažkas pirmą kartą gyvenime!!!
      Akvile, eik į Teenage dreams rašyt, staigiai!!

      Panaikinti
    2. Ačiū, BENZO PJŪKLE. Už komentarą, nuomonę ir patarimą. Vis dėlto nemelavo informatikos mokytojas sakydamas, kad lietuviškam tekstui gražiausiai žiūri Time New Roman. O ir pačiai dabar gražiau žiūrisi. :)))

      Panaikinti
    3. Hei, Anonime, TD ne man, turėjau galimybę vasarą tuo įsitikint. :D Aš geriau tyliai čia peckiosiu savo įrašus. :3

      Panaikinti
  2. Perskaičiusi šitą tekstą iš karto įsimečiau tave į sekamus tinklaraščius. Įdomus pateikimas.
    ŠAUNUOLĖ!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo! Ačiū Tau labai! Džiaugiuosi, jog patiko! :3

      Panaikinti